een wasmachine met centriguge op 1400 toeren is een echte aanrader.quote:op maandag 26 september 2005 05:34 schreef brennie het volgende:
[..]
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)
je hebt genoeg fantasie![]()
quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
een wasmachine met centriguge op 1400 toeren is een echte aanrader.![]()
ik vraag niet om een situatieschets, ik vraag om een beschrijving. dus... hoe lenig ben je?quote:op maandag 26 september 2005 05:34 schreef brennie het volgende:
[..]
alle mogelijkheden die je hebt op en rondom een keukentafel ( bv)
je hebt genoeg fantasie![]()
die op 1400 trilt nog net ff wat beter.quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef brennie het volgende:
[..]1400 toeren?
de mijne gaat tot 1200 geloof ik
ik was heel erg lenig ( been vastpakken en in de lucht houden lenig) de spieren in mijn benen zijn aardig stijf nu , dus die lenigheid is weg.. maar de rest gaat primaquote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef nickthedick het volgende:
[..]
ik vraag niet om een situatieschets, ik vraag om een beschrijving. dus... hoe lenig ben je?![]()
gebruik je die hulpmidelen wel eens voor dubbele penetratie?quote:op maandag 26 september 2005 05:36 schreef brennie het volgende:
[..]
de rest van fok ook inmiddels![]()
hulpmiddelen? ooh wel een brede interesse
geen ervaringquote:op maandag 26 september 2005 05:39 schreef nickthedick het volgende:
[..]
gebruik je die hulpmidelen wel eens voor dubbele penetratie?1. de leuter van je vriend en 2. een dildo/vibrator?
![]()
vind ik nog niet echt duidelijk.quote:op maandag 26 september 2005 05:39 schreef brennie het volgende:
[..]
ik was heel erg lenig ( been vastpakken en in de lucht houden lenig) de spieren in mijn benen zijn aardig stijf nu , dus die lenigheid is weg.. maar de rest gaat prima![]()
ik heb een dansopleiding gevolgd. dan weet je vast genoeg
behalve met honden? ja.quote:op maandag 26 september 2005 05:40 schreef brennie het volgende:
[..]
geen ervaring
heb jij overal ( van het genoemde) wel ervaring mee eigenlijk?
'knieen in nek lenig' duidelijk genoeg?quote:op maandag 26 september 2005 05:42 schreef nickthedick het volgende:
[..]
vind ik nog niet echt duidelijk.![]()
okquote:
wie doet nou zoiets?quote:op maandag 26 september 2005 05:43 schreef brennie het volgende:
[..]
'knieen in nek lenig' duidelijk genoeg?![]()
sterk wisselend. 4 waren erg 'experimenteel'.quote:op maandag 26 september 2005 05:44 schreef brennie het volgende:
[..]
ok
met iedere partner die je hebt gehad? of was dat sterk wisselend?
een lenige vrouw, duh.quote:
ah okquote:op maandag 26 september 2005 05:48 schreef nickthedick het volgende:
[..]
sterk wisselend. 4 waren erg 'experimenteel'.![]()
maar wat voor plezier haal je daar uit?quote:
als het makkelijk gaat, dan genoeg. man kan overal bij. het ligt wel aan het moment. zoiets moet je niet even doen na een dag hard werken ofzoquote:op maandag 26 september 2005 05:50 schreef nickthedick het volgende:
[..]
maar wat voor plezier haal je daar uit?
nee hoor, die ervaringen doe je immers gaandeweg op.quote:op maandag 26 september 2005 05:49 schreef brennie het volgende:
[..]
ah ok
op de rest was je sneller uitgekeken?
wat is je type dan?quote:op maandag 26 september 2005 05:52 schreef nickthedick het volgende:
[..]
verder is persoonlijkhied en aantrekkelijkheid ook een variabele om rekening mee te houden.![]()
quote:op maandag 26 september 2005 05:52 schreef brennie het volgende:
[..]
als het makkelijk gaat, dan genoeg. man kan overal bij. het ligt wel aan het moment. zoiets moet je niet even doen na een dag hard werken ofzo![]()
zelfverzekerde vrouwen met humor zonder complicaties die intellectueel ook nog iets te bieden hebben.quote:
hey, zo goed ken je me ook niet hoor.quote:op maandag 26 september 2005 05:55 schreef nickthedick het volgende:
[..]
grapjas. geef nu maar toe... de seks is redelijk standaard. je kan niet eens zinnig liegen.
![]()
complicaties- bordeliners, kind uit gebroken gezin met trauma's... dat bedoel je?quote:op maandag 26 september 2005 05:58 schreef nickthedick het volgende:
[..]
zelfverzekerde vrouwen met humor zonder complicaties die intellectueel ook nog iets te bieden hebben.
waarom verzin je dan al die dingen? ik was je gewoon wat aan het stangen.quote:op maandag 26 september 2005 06:00 schreef brennie het volgende:
[..]
hey, zo goed ken je me ook niet hoor.![]()
![]()
er zijn periodes in mijn leven dat het allemaal wat saaier dan gemiddeld is ja, shoot memaar nick.. in 10 jaar relatie maak je ook periodes mee waarin seks even op de 2e plaats komt. omstandigheden en niet altijd makkelijke.wil niet zeggen dat ik nu alleen maar bejaardensex heb. tering.. wat laagdunkend
![]()
ik verzin niets..quote:op maandag 26 september 2005 06:03 schreef nickthedick het volgende:
[..]
waarom verzin je dan al die dingen? ik was je gewoon wat aan het stangen.ik weet heus wel dat je geen circusartiest hoeft te zijn om 'goeie' seks te hebben.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |