waar blijft de volgende orkaan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat huppelend naar z'n hol. Welterusten!</span>
quote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODVERHOERENTERING
Een verkeerd knopje, en ik delete 4 weken game-progress
Mag ik wat drank van iemand
Zo, leeg. Heb je nog meerquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo, leeg. Heb je nog meer![]()
playboy is voornamlijk plaatjes kijken hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
* golfer leest nog even wat dingetjes na.
Mijn nieuwe halfjaar abonnement gaat pas volgende maand weer in.quote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
playboy is voornamlijk plaatjes kijken hoor
speciaal voor vannesa genomen?quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe halfjaar abonnement gaat pas volgende maand weer in.
Oh nee he.quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speciaal voor vannesa genomen?
quote:
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachtenquote:Connie Breukhoven gevraagd voor Playboy
Uitgegeven: 20 september 2005 21:44
AMSTERDAM - Connie 'Vanessa' Breukhoven is gevraagd voor een blootreportage in het tijdschrift Playboy . De zangeres staat niet onwelwillend tegenover het aanbod en heeft dinsdag een gesprek gehad met het blad. Dat zei ze in het televisieprogramma RTL Boulevard.
De 54-jarige Wassenaarse zou het kerstnummer van Playboy moeten sieren. Breukhoven heeft nog wel wat eisen waaraan moet worden voldaan voordat ze toezegt. Ze wil worden gefotografeerd door Mario Testino of David LaChapelle. Playboy gaat kijken of een van de twee wereldberoemde fotografen te strikken is.
Over hoeveel geld ze voor de eventuele reportage krijgt, wilde Breukhoven niets zeggen. Wel gaf ze aan genoeg goede doelen te kennen waaraan ze het bedrag wellicht wil besteden.
quote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachten
Nee, en jij bent ook nog steeds niet blauw...quote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
SCH is niet de nieuwe mod op POL geworden
op mijn scherm wel, een beetje verf doet wonderenquote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en jij bent ook nog steeds niet blauw...![]()
Dat is de verkeerde kleur eendquote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
op mijn scherm wel, een beetje verf doet wonderen
Oh dear.quote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachten
rood, dan ben k toch admin ofzo? K heb iig een heleboel knopjes erbijquote:Op maandag 26 september 2005 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kleur eend
[afbeelding]
alleen in zn vrijetijdquote:
Heb je ook ADMD danquote:Op maandag 26 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:zie net dat k in de totaalstand AMD voorbij ben
nee k heb medicijnen van de dokterquote:
Dan is het de bedoeling dat je ze ook inneemt hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
nee k heb medicijnen van de dokter
waarin?quote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is het de bedoeling dat je ze ook inneemt hoor
niet in mn mond dus.... waar dan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
niet in mn mond dus.... waar dan?
aha........quote:
Yep, waar mogelijk zo tussendoor.quote:Op maandag 26 september 2005 07:03 schreef just me het volgende:
jezus wat een rot nieuws
![]()
hou ons zover mogelijk op de hoogte ?
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
Baksteen vanaf viaduct door voorruit gegooid
krijgen we dat weer
als je nu nog steeds niet snapt hoe gevaarlijk het is ......quote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat zoiets al in je opkomt om te doen...
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens... ik snap echt niet dat mensen dit in hun hoofd halen...quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nu nog steeds niet snapt hoe gevaarlijk het is ......
ze moeten dit gewoon behandelen als poging tot moord !!!!
inderdaad....baldadigheid is een fikkie stoken tussen de struiken of zoiets.....quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens... ik snap echt niet dat mensen dit in hun hoofd halen...
en dit heeft niks met baldadigheid te maken..
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoorquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat 90's request op 3FM, al die heerlijke muziek uit de jaren '90
Claudiaquote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
Leuk zo'n week inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Fivequote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!quote:
idd errug fijnquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Qquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Q dat vind k echt een rukzenderquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Noordzee FM, is door Belgen overgenomen en die hebben t Q-music genoemdquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Ja ik weet het.quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
mee eens. als mijn collega straks met pauze is verander ik hem wel evenquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Q dat vind k echt een rukzender
en ze is biquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
nope, straks gaat hij op mij zittenquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerder durf je het niet Jelle?
bronquote:
Heeft je collega 2 stoelen nodig?quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, straks gaat hij op mij zitten![]()
bijna wel jaquote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft je collega 2 stoelen nodig?
maar het blijkt Noorse voetschimmel. Dan heeft ie er nog 3quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Toch best lekker.. een broodje brie
Ik zet hem ook maar even op radio 3. Hoewel ik over het algemeen meer into the Eightees ben, zal er toch wat jeugdsentiment voorbij komen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Hier staat tie op radio 53kots....quote:Op maandag 26 september 2005 12:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zet hem ook maar even op radio 3. Hoewel ik over het algemeen meer into the Eightees ben, zal er toch wat jeugdsentiment voorbij komen.
reclamequote:Op maandag 26 september 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
kan iemand mij zeggen wat ze nu draaien op 3fm?? kan de zender nl. niet vinden
EMF - Unbelievablequote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok, dan vind ik 'm wel
als er zo wel weer een nummer komt, graag even een berichtje
have fun!quote:
Nope, deze week hadden ze vooralsnog geen uitzendkrachten nodig.quote:Op maandag 26 september 2005 13:05 schreef pascalheister het volgende:
geen werk meer bos?
Die heb ik nu aanstaan. Veronica danquote:Op maandag 26 september 2005 13:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hier staat tie op radio 53kots....
Had um liever op veronica gehad.
meer dan een glimlachje krijg ik er niet van. nee, niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
2 Brothers on The 4th Floor - Never Alone
Jeugdsentiment
ach die goeie ouwe tijd toen ik nog 13 (ofzo) wasquote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
meer dan een glimlachje krijg ik er niet van. nee, niet echt mijn muziek.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
Jeugdsentiment
Ja... *snik* vroegerquote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
Jeugdsentiment
als je hem uitmaakt voor Sugar Gay, dan trapt 'ie je inelkaar zag ik op Mtvquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Spideyman het volgende:
Sugar Ray - Fly
All around the world statues crumble for me lalala
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauwquote:
Het grappige is... ik ben mijn hele kamer aan het opruime, al mijn school stuff gaat naar de zolder.. kwam ik een mp3 cd tegen met lebbes en Jansenquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauw
maar deze fragmenten zijn wel leuk
heb ze 3 keer in t theater gezien, erg leuk, Jansen alleen is niet grappigquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauw
maar deze fragmenten zijn wel leuk
tolkie....hier gaan we verder !!quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Sterkte Digger.
Ik heb me net weer beter gemeld, ik mag woensdag weer beginnenquote:Op maandag 26 september 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zit hier in de kantine, heb middagdienst. Er is geen zak te doen, ik verveel me
Voor de mp3 muziek bij feestjes weet jequote:
Was die andere vol dan?quote:Op maandag 26 september 2005 14:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tolkie....hier gaan we verder !!
[subleague] Coach van het Jaar (DVHN) 2005/06 deel 2
quote:Op maandag 26 september 2005 16:05 schreef DeTolk het volgende:
Was die andere vol dan?
Ik had gewoon nog niet verwacht dat deel 1 al vol was.quote:Op maandag 26 september 2005 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja....duh
anders mag ik van Golfer toch geen nieuwe openen
mogguh....quote:Op maandag 26 september 2005 16:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een klote situatie Digger en EW.
Veel sterkte.
quote:Op maandag 26 september 2005 16:23 schreef snellejelle het volgende:
Media trappen in grap voetbalblog strakke actie
idd, net nu ik naar huis magquote:Op maandag 26 september 2005 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Daar zijn we weer
Kun je eigenlijk niet terug naar je oude icoon, ik denk steeds dat je Clauw bent.quote:Op maandag 26 september 2005 17:27 schreef Vom het volgende:
Aah we doen het weer, alleen een beetje langzaam nog
NACquote:
Nog steeds van de overwinning van gisterenquote:
Stiekem is de seizoensstart nu best goed in punten en positie.quote:
Dat jaquote:Op maandag 26 september 2005 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog steeds van de overwinning van gisteren![]()
Of iets anders....
daar ben ik ook vrolijk omquote:
Oké is ook wel te begrijpen. Knappe prestatiequote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat ja![]()
Krijg die lach niet meer van mn gezicht![]()
Ik wou dit icoontje in die andere hebben en had 't een keertje aan yeahino gevraagd, is er niet van gekomen volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk niet terug naar je oude icoon, ik denk steeds dat je Clauw bent.![]()
Oke, nogmaals proberen dan.quote:Op maandag 26 september 2005 19:04 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik wou dit icoontje in die andere hebben en had 't een keertje aan yeahino gevraagd, is er niet van gekomen volgens mij.
En trouwens, is wel een beetje een belediging voor Dione he
Nou ja heel Fok is traaaaaaaaaaaaaag, Misschien dat het daar aan ligt.quote:Op maandag 26 september 2005 19:04 schreef clauwheee het volgende:
Ons internet doet raar. Het is sloooooom. Hopen dat dit berichtje er op komt:
Digger en EW ontzettend veel sterkte de komende tijd![]()
![]()
Natuurlijk missen we jouquote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
Basketball feest was leuk gisteren, ze gingen weer helemaal uit hun dak
Verder heerlijk heet hier, lekkere feta en tzatziki. MisSCHen jullie me?
Was je weg?quote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
Basketball feest was leuk gisteren, ze gingen weer helemaal uit hun dak
Verder heerlijk heet hier, lekkere feta en tzatziki. MisSCHen jullie me?
ik word niet eens apart genoemdquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Mijn tijd zit er weer op, dag menSCHen en golfer
Yups.quote:
Ja hoor geen probleem!quote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik 2 laptops dmv een kabel kan verbinden met elkaar, draadloos is geen optie (moet voor een netwerk, bestanden overzetten) Kan dat gewoon met een utp kabel?
Morgen mag ik weer werken...quote:
Wel crosslink!quote:
Moet je daar je codecs niet voor upgraden?quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En het baneco-nippeltje eraan vastkoppelen
Toffe beessiesquote:De Amerikaanse marine zou, als gevolg van de orkaan Katrina, 36 speciaal getrainde dolfijnen zijn kwijtgeraakt. Doordat hun onderkomen onderliep konden de dieren hun vrijheid tegemoet zwemmen. Vermoed wordt dat de dolfijnen zich nu in de Golf van Mexico ophouden, aldus het blad The Observer, dat zich beroept op bronnen binnen de marine. Deze wil de geruchten echter bevestigen noch ontkennen.
Het gaat om dolfijnen die getraind zijn in het tijdelijk uitschakelen van terroristen en spionnen middels verdovende pijltjes die de dieren kunnen afvuren met een speciaal harnas. Daarnaast kunnen de dieren ook worden ingezet om mijnen op te sporen. Een aantal van de ontsnapte dolfijnen zouden zijn toegerust met het speciale harnas. De kans bestaat dat de dieren hun pijltjes richten op nietsvermoedende duikers en surfers, als deze voor terroristen worden aangezien. Bij een treffer is er de kans op de verdrinkingsdood als er niemand anders in de buurt is.
Alleen als je een Wireless Q5A3.a3s-verbinding hebt!quote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet je daar je codecs niet voor upgraden?
quote:
Ool goud!quote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Clautje!![]()
Hoe is het daar in het verre koude Noorden?
Kan me goed voorstellen dat de tijd nu tergend langzaam voor jullie gaat, maar gelukkkig zijn Anna en de baby onder constante controle.quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef DIGGER het volgende:
Voorlopig al wel bijna 24 uur na de 1e spuit voor die longfunctie te stimuleren en da's iig goed nieuws, nog ff zeker 1 dag volhouden en dan is een groot risico iig alweer een stukje ingeperkt - je moet wat als je nu met de dag leeft en de klok vooruit duwt.
Inderdaad, heb nog nooit zo lang met een biertje gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat de tijd nu tergend langzaam voor jullie gaat
Absoluut, plus dat er op deze wijze nog iets gebeurd op een dag, want even temperaturen - via het oor, en een hartfilmpje, dat zijn nou niet de vervelende onderzoeken.quote:gelukkkig zijn Anna en de baby onder constante controle.
Dat lijkt mij in jullie situatie toch wel enige geruststelling geven.
Uiteraard, en ik kan niet alle namen zo even onthouden, maar zal zeker ook aangeven dat hier iedereen meeleeft.quote:Als je haar morgen weer gaat opzoeken, geef je haar dan een dikke ondersteuningsknuffel van ons?
Football Factory is beterquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Net de film-op-de-band-leg-meneer gesproken en het is inderdaad Hooligans
Fok! is inderdaad even down geweest vandaagquote:Op maandag 26 september 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
Goede avond
fok weer dood geweest
ja staat op mijn de te doen lijstje voor deze weekquote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
Eend ga je nog tellen in het zaakwaarnemersspel of niet?
veel plezier, DG is al nerveusquote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zwaait even naar zijn fans
en gaat weer lekker richting bedje
word ik vanavond gebeld, of ik zin heb om morgen Arsenal te kijken in de ArenA..
moesten we maar eens bevestigend op gaan antwoorden !
Nee, ik wilde evt wel even voor je tellen na je vervelende tijdquote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja staat op mijn de te doen lijstje voor deze weekmaar dat komt goed, je zit toch niet te azen op een van spelers he
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, ik wilde evt wel even voor je tellen na je vervelende tijd![]()
nou leuk niet, maar ik wilde je scores wel eenmalig een keer updatenquote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je het leuk vind mag je altijd tellen, dat bespaard mij veel moeite
Als we morgen winnen, neem ik woensdag wel vrij.quote:
Met DG?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga morgen ook even neuzen in Amsterdam..
![]()
om te poepen?quote:
okequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
nou leuk niet, maar ik wilde je scores wel eenmalig een keer updaten
Het scheelt dat mijn baas altijd iets minder verwachtingsvol is over mijn komst als Ajax heeft gespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, neem ik woensdag wel vrij.
nou vooruit, de laatste danquote:
Ben morgen vrij en heb niks beters te doen dus ga maar eens kijken of er in onze hoofdstad nog iets te doen isquote:
Genoeg denk ik zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben morgen vrij en heb niks beters te doen dus ga maar eens kijken of er in onze hoofdstad nog iets te doen is
quote:
maradona en dansen? Ik zie een waggelende eend voor mequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef DIGGER het volgende:
Schotel kijken is toch zo leuk, Maradona in de Argentijnse versie van "Dancing with the stars"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef DIGGER het volgende:
Schotel kijken is toch zo leuk, Maradona in de Argentijnse versie van "Dancing with the stars"
Zometeen, alsquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef just me het volgende:
Eeeej moet jij niet gaan slapen DIGGER
Een of meerdere kroegen in de stadquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom
Waar ben jij morgen? Of is dat geheim![]()
sjeez daar kunnen ze 1 jaar van etenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef Spideyman het volgende:
over tieten gesproken
[afbeelding]
mooi dat discovery channel
Dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een of meerdere kroegen in de stad.
WAT?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
HELP! Ik ben een Arsenal-supporter
Jeps, zit een lacoste boutique.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg
Amsterdam heeft toch zo'n officiele Lacoste store? Moet ik ook nog even langs...
Het praten (vergadering dus) ging me vanavond goed af, bier drinken uit een flesje lukt niet want dat doet pijn en ik wil gewoon even vergeten dat ik woensdag weer moet!quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
HELP! Ik ben een Arsenal-supporter
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
bedoeling was eigenlijk dat jij nu ff zegt waar.. Adam is best groot namelijk![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Suijk het volgende:
PC hooftstraat waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |