Fok! is inderdaad even down geweest vandaagquote:Op maandag 26 september 2005 23:28 schreef pascalheister het volgende:
Goede avond
fok weer dood geweest
ja staat op mijn de te doen lijstje voor deze weekquote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
Eend ga je nog tellen in het zaakwaarnemersspel of niet?
veel plezier, DG is al nerveusquote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro zwaait even naar zijn fans
en gaat weer lekker richting bedje
word ik vanavond gebeld, of ik zin heb om morgen Arsenal te kijken in de ArenA..
moesten we maar eens bevestigend op gaan antwoorden !
Nee, ik wilde evt wel even voor je tellen na je vervelende tijdquote:Op maandag 26 september 2005 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja staat op mijn de te doen lijstje voor deze weekmaar dat komt goed, je zit toch niet te azen op een van spelers he
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, ik wilde evt wel even voor je tellen na je vervelende tijd![]()
nou leuk niet, maar ik wilde je scores wel eenmalig een keer updatenquote:Op maandag 26 september 2005 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]als je het leuk vind mag je altijd tellen, dat bespaard mij veel moeite
Als we morgen winnen, neem ik woensdag wel vrij.quote:
Met DG?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga morgen ook even neuzen in Amsterdam..
![]()
om te poepen?quote:
okequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
nou leuk niet, maar ik wilde je scores wel eenmalig een keer updaten
Het scheelt dat mijn baas altijd iets minder verwachtingsvol is over mijn komst als Ajax heeft gespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als we morgen winnen, neem ik woensdag wel vrij.
nou vooruit, de laatste danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |