waar blijft de volgende orkaan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
<span class="me">* -Vaduz- gaat huppelend naar z'n hol. Welterusten!</span>
quote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
GODVERHOERENTERING
Een verkeerd knopje, en ik delete 4 weken game-progress
Mag ik wat drank van iemand
Zo, leeg. Heb je nog meerquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zo, leeg. Heb je nog meer![]()
playboy is voornamlijk plaatjes kijken hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:05 schreef golfer het volgende:
* golfer leest nog even wat dingetjes na.
Mijn nieuwe halfjaar abonnement gaat pas volgende maand weer in.quote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
playboy is voornamlijk plaatjes kijken hoor
speciaal voor vannesa genomen?quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn nieuwe halfjaar abonnement gaat pas volgende maand weer in.
Oh nee he.quote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
speciaal voor vannesa genomen?
quote:
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachtenquote:Connie Breukhoven gevraagd voor Playboy
Uitgegeven: 20 september 2005 21:44
AMSTERDAM - Connie 'Vanessa' Breukhoven is gevraagd voor een blootreportage in het tijdschrift Playboy . De zangeres staat niet onwelwillend tegenover het aanbod en heeft dinsdag een gesprek gehad met het blad. Dat zei ze in het televisieprogramma RTL Boulevard.
De 54-jarige Wassenaarse zou het kerstnummer van Playboy moeten sieren. Breukhoven heeft nog wel wat eisen waaraan moet worden voldaan voordat ze toezegt. Ze wil worden gefotografeerd door Mario Testino of David LaChapelle. Playboy gaat kijken of een van de twee wereldberoemde fotografen te strikken is.
Over hoeveel geld ze voor de eventuele reportage krijgt, wilde Breukhoven niets zeggen. Wel gaf ze aan genoeg goede doelen te kennen waaraan ze het bedrag wellicht wil besteden.
quote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachten
Nee, en jij bent ook nog steeds niet blauw...quote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef rubbereend het volgende:
SCH is niet de nieuwe mod op POL geworden
op mijn scherm wel, een beetje verf doet wonderenquote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, en jij bent ook nog steeds niet blauw...![]()
Dat is de verkeerde kleur eendquote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef rubbereend het volgende:
op mijn scherm wel, een beetje verf doet wonderen
Oh dear.quote:Op maandag 26 september 2005 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
en jullie je daar in de VS je een beetje zorgen maken over een orkaan terwijl dit Nederland misschien staat te wachten
rood, dan ben k toch admin ofzo? K heb iig een heleboel knopjes erbijquote:Op maandag 26 september 2005 01:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kleur eend
[afbeelding]
alleen in zn vrijetijdquote:
Heb je ook ADMD danquote:Op maandag 26 september 2005 01:46 schreef rubbereend het volgende:zie net dat k in de totaalstand AMD voorbij ben
nee k heb medicijnen van de dokterquote:
Dan is het de bedoeling dat je ze ook inneemt hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:49 schreef rubbereend het volgende:
nee k heb medicijnen van de dokter
waarin?quote:Op maandag 26 september 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan is het de bedoeling dat je ze ook inneemt hoor
niet in mn mond dus.... waar dan?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 02:01 schreef rubbereend het volgende:
niet in mn mond dus.... waar dan?
aha........quote:
Yep, waar mogelijk zo tussendoor.quote:Op maandag 26 september 2005 07:03 schreef just me het volgende:
jezus wat een rot nieuws
![]()
hou ons zover mogelijk op de hoogte ?
Inderdaadquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef pascalheister het volgende:
Baksteen vanaf viaduct door voorruit gegooid
krijgen we dat weer
als je nu nog steeds niet snapt hoe gevaarlijk het is ......quote:Op maandag 26 september 2005 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dat zoiets al in je opkomt om te doen...
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens... ik snap echt niet dat mensen dit in hun hoofd halen...quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je nu nog steeds niet snapt hoe gevaarlijk het is ......
ze moeten dit gewoon behandelen als poging tot moord !!!!
inderdaad....baldadigheid is een fikkie stoken tussen de struiken of zoiets.....quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het dus helemaal mee eens... ik snap echt niet dat mensen dit in hun hoofd halen...
en dit heeft niks met baldadigheid te maken..
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoorquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat 90's request op 3FM, al die heerlijke muziek uit de jaren '90
Claudiaquote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
Leuk zo'n week inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Fivequote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!quote:
idd errug fijnquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Qquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Q dat vind k echt een rukzenderquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Noordzee FM, is door Belgen overgenomen en die hebben t Q-music genoemdquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Ja ik weet het.quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
mee eens. als mijn collega straks met pauze is verander ik hem wel evenquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Q dat vind k echt een rukzender
en ze is biquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
nope, straks gaat hij op mij zittenquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerder durf je het niet Jelle?
bronquote:
Heeft je collega 2 stoelen nodig?quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, straks gaat hij op mij zitten![]()
bijna wel jaquote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft je collega 2 stoelen nodig?
maar het blijkt Noorse voetschimmel. Dan heeft ie er nog 3quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Toch best lekker.. een broodje brie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |