quote:
Yep, waar mogelijk zo tussendoor.
Kon m'n baas gisteravond gelukkig bereiken, en die was me zelfs voor om te zeggen dat ie me vandaag niet op kantoor verwacht, maar goed, ik zal de komende weken wel 'gewoon' moeten blijven werken.
M'n schoonouders wonen vlakbij en daar zal Glenn nu doordeweeks blijven en ik zal er wel zo goed als elke avond eten, om me dat uit handen te nemen.
Meest vervelende is het gewoon voor Anna zelf, die zit nu op een afstand, een uit & weer thuis tijd van al zeker anderhalf uur rijden, maar doordeweeks zal dat al wel minimaal 2 uur zijn.
Bezoekuren zijn er, itt het ziekenhuis hier, vrij strict en alleen ik als partner mag er vaak & lang zijn ( 9-12 en 15-21 uur - hoewel ik met m'n werk die tijd dus weer amper heb) maar Glenn mag dat dus niet, die mag dat alleen op de bezoekuren (11-12 en 18-20).
Kortom, Anna zal Glenn voorlopig, en dus hopelijk lang genoeg voor een bevaling op normale leeftijd van de baby, weinig meer zien, niet dagelijks en dan ook maar kort per keer en dat is natuurlijk iets want mentaal keihard is aangekomen daar ze zich juist zo had verheugd op het zwangerschapsverlof en de tijd die ze dan lekker had met Glenn.
Enige waar we maar op kunnen en moeten hopen is dat de baby zo lang mogelijk blijft zitten en er geen infectie(s) optreden. Glenn wist van geen eruit komen, hopelijk heeft de nieuwe baby dezelfde 'eigenwijsheid'.
Ze heeft vannacht op 1 uur een spuit gehad die de ontwikkeling van de longen bevorderd, een handje helpt, want dat is het grootste probleem als de baby vroegtijdig zou (moeten) komen.
Komende nacht krijgt ze dan nog een herhaling ervan en na 48 uur is dat spul dan goed ingewerkt, dat is altijd het 1e streven bij dit soort zaken.
Dat is een beetje hoe het in elkaar steekt en verder zal elke dag bestaan voor haar uit 24 hele langzaam wegtikkende uren met regelmatg allerlei onderzoeken, de 1 natuurlijk onprettiger dan de ander.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away