ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoorquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat 90's request op 3FM, al die heerlijke muziek uit de jaren '90
Claudiaquote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
Leuk zo'n week inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Fivequote:Op maandag 26 september 2005 12:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat ik toch naar heel andere muziek luisterde destijds..... ik hoor een hoop bagger langskomen! Gelukkig gooit Ekdom af en toe z'n eigen favorieten er tussendoor
Benieuwd wat Claudia uit de kast rukt....
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!quote:
idd errug fijnquote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
Qquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Q dat vind k echt een rukzenderquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd errug fijn
alleen beetje jammer dat de radio hier op Q (?!) staat...
Noordzee FM, is door Belgen overgenomen en die hebben t Q-music genoemdquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Ja ik weet het.quote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
mee eens. als mijn collega straks met pauze is verander ik hem wel evenquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef rubbereend het volgende:
Nu Travis, dat is dan wel weer erg leuk
[..]
Q dat vind k echt een rukzender
en ze is biquote:Op maandag 26 september 2005 12:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze is getrouwd Dos, dus hou je in, ook nog eens met een vrouw!
nope, straks gaat hij op mij zittenquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Eerder durf je het niet Jelle?
bronquote:
Heeft je collega 2 stoelen nodig?quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, straks gaat hij op mij zitten![]()
bijna wel jaquote:Op maandag 26 september 2005 12:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heeft je collega 2 stoelen nodig?
maar het blijkt Noorse voetschimmel. Dan heeft ie er nog 3quote:Op maandag 26 september 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
Toch best lekker.. een broodje brie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |