Genoeg denk ik zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben morgen vrij en heb niks beters te doen dus ga maar eens kijken of er in onze hoofdstad nog iets te doen is
quote:
maradona en dansen? Ik zie een waggelende eend voor mequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef DIGGER het volgende:
Schotel kijken is toch zo leuk, Maradona in de Argentijnse versie van "Dancing with the stars"
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:10 schreef DIGGER het volgende:
Schotel kijken is toch zo leuk, Maradona in de Argentijnse versie van "Dancing with the stars"
Zometeen, alsquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef just me het volgende:
Eeeej moet jij niet gaan slapen DIGGER
Een of meerdere kroegen in de stadquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom
Waar ben jij morgen? Of is dat geheim![]()
sjeez daar kunnen ze 1 jaar van etenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef Spideyman het volgende:
over tieten gesproken
[afbeelding]
mooi dat discovery channel
Dan weet ik genoegquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Een of meerdere kroegen in de stad.
WAT?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
HELP! Ik ben een Arsenal-supporter
Jeps, zit een lacoste boutique.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dan weet ik genoeg
Amsterdam heeft toch zo'n officiele Lacoste store? Moet ik ook nog even langs...
Het praten (vergadering dus) ging me vanavond goed af, bier drinken uit een flesje lukt niet want dat doet pijn en ik wil gewoon even vergeten dat ik woensdag weer moet!quote:
niks mis meequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
HELP! Ik ben een Arsenal-supporter
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
bedoeling was eigenlijk dat jij nu ff zegt waar.. Adam is best groot namelijk![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Suijk het volgende:
PC hooftstraat waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |