ik word niet eens apart genoemdquote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Mijn tijd zit er weer op, dag menSCHen en golfer
Yups.quote:
Ja hoor geen probleem!quote:Op maandag 26 september 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik 2 laptops dmv een kabel kan verbinden met elkaar, draadloos is geen optie (moet voor een netwerk, bestanden overzetten) Kan dat gewoon met een utp kabel?
Morgen mag ik weer werken...quote:
Wel crosslink!quote:
Moet je daar je codecs niet voor upgraden?quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En het baneco-nippeltje eraan vastkoppelen
Toffe beessiesquote:De Amerikaanse marine zou, als gevolg van de orkaan Katrina, 36 speciaal getrainde dolfijnen zijn kwijtgeraakt. Doordat hun onderkomen onderliep konden de dieren hun vrijheid tegemoet zwemmen. Vermoed wordt dat de dolfijnen zich nu in de Golf van Mexico ophouden, aldus het blad The Observer, dat zich beroept op bronnen binnen de marine. Deze wil de geruchten echter bevestigen noch ontkennen.
Het gaat om dolfijnen die getraind zijn in het tijdelijk uitschakelen van terroristen en spionnen middels verdovende pijltjes die de dieren kunnen afvuren met een speciaal harnas. Daarnaast kunnen de dieren ook worden ingezet om mijnen op te sporen. Een aantal van de ontsnapte dolfijnen zouden zijn toegerust met het speciale harnas. De kans bestaat dat de dieren hun pijltjes richten op nietsvermoedende duikers en surfers, als deze voor terroristen worden aangezien. Bij een treffer is er de kans op de verdrinkingsdood als er niemand anders in de buurt is.
Alleen als je een Wireless Q5A3.a3s-verbinding hebt!quote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet je daar je codecs niet voor upgraden?
quote:
Ool goud!quote:Op maandag 26 september 2005 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Clautje!![]()
Hoe is het daar in het verre koude Noorden?
Kan me goed voorstellen dat de tijd nu tergend langzaam voor jullie gaat, maar gelukkkig zijn Anna en de baby onder constante controle.quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef DIGGER het volgende:
Voorlopig al wel bijna 24 uur na de 1e spuit voor die longfunctie te stimuleren en da's iig goed nieuws, nog ff zeker 1 dag volhouden en dan is een groot risico iig alweer een stukje ingeperkt - je moet wat als je nu met de dag leeft en de klok vooruit duwt.
Inderdaad, heb nog nooit zo lang met een biertje gedaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat de tijd nu tergend langzaam voor jullie gaat
Absoluut, plus dat er op deze wijze nog iets gebeurd op een dag, want even temperaturen - via het oor, en een hartfilmpje, dat zijn nou niet de vervelende onderzoeken.quote:gelukkkig zijn Anna en de baby onder constante controle.
Dat lijkt mij in jullie situatie toch wel enige geruststelling geven.
Uiteraard, en ik kan niet alle namen zo even onthouden, maar zal zeker ook aangeven dat hier iedereen meeleeft.quote:Als je haar morgen weer gaat opzoeken, geef je haar dan een dikke ondersteuningsknuffel van ons?
Football Factory is beterquote:Op maandag 26 september 2005 20:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Net de film-op-de-band-leg-meneer gesproken en het is inderdaad Hooligans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |