Ik zet hem ook maar even op radio 3. Hoewel ik over het algemeen meer into the Eightees ben, zal er toch wat jeugdsentiment voorbij komen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:13 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat 90's request op 3FM, al die heerlijke muziek uit de jaren '90
Hier staat tie op radio 53kots....quote:Op maandag 26 september 2005 12:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zet hem ook maar even op radio 3. Hoewel ik over het algemeen meer into the Eightees ben, zal er toch wat jeugdsentiment voorbij komen.
reclamequote:Op maandag 26 september 2005 13:05 schreef snellejelle het volgende:
kan iemand mij zeggen wat ze nu draaien op 3fm?? kan de zender nl. niet vinden
EMF - Unbelievablequote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ok, dan vind ik 'm wel
als er zo wel weer een nummer komt, graag even een berichtje
have fun!quote:
Nope, deze week hadden ze vooralsnog geen uitzendkrachten nodig.quote:Op maandag 26 september 2005 13:05 schreef pascalheister het volgende:
geen werk meer bos?
Die heb ik nu aanstaan. Veronica danquote:Op maandag 26 september 2005 13:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Hier staat tie op radio 53kots....
Had um liever op veronica gehad.
meer dan een glimlachje krijg ik er niet van. nee, niet echt mijn muziek.quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
2 Brothers on The 4th Floor - Never Alone
Jeugdsentiment
ach die goeie ouwe tijd toen ik nog 13 (ofzo) wasquote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
meer dan een glimlachje krijg ik er niet van. nee, niet echt mijn muziek.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
Jeugdsentiment
Ja... *snik* vroegerquote:Op maandag 26 september 2005 13:17 schreef pascalheister het volgende:
Jeugdsentiment
als je hem uitmaakt voor Sugar Gay, dan trapt 'ie je inelkaar zag ik op Mtvquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Spideyman het volgende:
Sugar Ray - Fly
All around the world statues crumble for me lalala
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauwquote:
Het grappige is... ik ben mijn hele kamer aan het opruime, al mijn school stuff gaat naar de zolder.. kwam ik een mp3 cd tegen met lebbes en Jansenquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauw
maar deze fragmenten zijn wel leuk
heb ze 3 keer in t theater gezien, erg leuk, Jansen alleen is niet grappigquote:Op maandag 26 september 2005 13:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb ze ooit tijdens mijn introductieweek in 92 gezien, toen waren ze zo flauw
maar deze fragmenten zijn wel leuk
tolkie....hier gaan we verder !!quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef DeTolk het volgende:
Sterkte Digger.
Ik heb me net weer beter gemeld, ik mag woensdag weer beginnenquote:Op maandag 26 september 2005 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zit hier in de kantine, heb middagdienst. Er is geen zak te doen, ik verveel me
Voor de mp3 muziek bij feestjes weet jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |