Waar zou die orale fixatie vandaan komen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt wat af gezogen in dat huis.
[afbeelding]
Iets met commentaar op de uitspraken van BB bewonersquote:Op zondag 25 september 2005 12:23 schreef Rica het volgende:
Ja mag best een originele titel bedenken...
roel roel en tanja mogen dus niet gestoord worden omdat het makkelijker is om niet te roken als je slaapt ...(???)quote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef teamlead het volgende:
joost heeft het over de koning en koningin...terwijl zij aan het schoonmaken zijn...
Wie bedoelt ie met koning
Het zou best kunnen dat er veel kijkers gaan afhakken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat BB daar toch een inschattingsfoutje maakt.. ze willen dolgraag die primeur, maar lopen met deze behandeling wel het risico dat heel veel mensen gaan afhaken... Als ze dan zo nodig die baby willen, gooi dan 12 zwangere vrouwen dat huis in...
Ze is goed bezig.quote:
Niemandquote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Waar zou die orale fixatie vandaan komen.
waarom moet ik nu aan een kleuter denken als ik dit ziequote:
Ook zeer vermoeiend voor de regie lijkt me die iedere week weer op zoek moeten naar genoeg materiaal om de uitzending te vullen....quote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft grappig om te zien dat Tanja bijna niets uitvreet tijdens een week, maar wel iedere keer het middelpunt is van de live uitzending. Zéér vermoeiend.
Of heb jij een orale fixatie?quote:Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Zw0rld het volgende:
Dido gaat zuigen......
Potdomme ja.... Ik schrik ervan zeg....quote:
het is niet om aan te zienquote:Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang zijn ze al wakker? Het grootste gedeelte van de mensen ligt volgens mij alweer in de tuin te rotten.
Precies. Beetje prikkelend.quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iets met commentaar op de uitspraken van BB bewoners
Omdat het een kleuter isquote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef teamlead het volgende:
waarom moet ik nu aan een kleuter denken als ik dit zie![]()
Ze moeten! (ik heb door nieuw werk geen tijd meer om doordeweeks tot laat te kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is niet om aan te zien, maar er gaat nog wel iets gebeuren vandaag.
![]()
![]()
Dat het een stelletje smeerpijpen zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
kon iemand iets begrijpen van die kleren shot? net
alleen onder de douchequote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Zw0rld het volgende:
Gaat Natte Lie nat worden?
volgens mij ligt daar die broek tussen met ui en pindakaas.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
kon iemand iets begrijpen van die kleren shot? net
kan menno exit ajbquote:
ze zoemen weer in er is iets?quote:Op zondag 25 september 2005 12:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat het een stelletje smeerpijpen zijn.
quote:
Dié wel, het geneuzel eromheen nietquote:soms waren die knopjes best handig
Lief!quote:
Ik zat ook al vol verbazing te kijken naar die boxershort XXLquote:
* flugeltje kan er nog steeds niet over uit dat CW nog geen genoeg heeft van deze plaatjesquote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief!
Bedankt dat je af en toe je weerzin ff opzij zet.
Valt erg mee hoor. Ingrid is wel ok. Menno is wat minder, dat geef ik toe.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief!
Bedankt dat je af en toe je weerzin ff opzij zet.
Daar ligt die broek bij met pindakaas en uien erin......quote:Op zondag 25 september 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
de regie probeert ons iets te zeggen over die stapel kleren.
Ze hebben nu meerdere keren ingezoemd kan het niet goed zien wat het is.
Maar de regie doet dit niet voor niks
Wat flugel al zei:quote:
Bij de anderen toch ook niet?quote:Op zondag 25 september 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje kan er nog steeds niet over uit dat CW nog geen genoeg heeft van deze plaatjes![]()
Op iedere willekeurige dag liggen ze gemiddeld 2 uur zo en daar wordt dan nog een stream aan verspild ook... Er gebeurd verdikkeme NIETS.....
Precies, met die legerprint, die Ingrid heeft volgestoptquote:Op zondag 25 september 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ligt die broek bij met pindakaas en uien erin......
Al vrees ik wel dat het bij Menno alles behalve met Romantiek te maken heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 12:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij de anderen toch ook niet?![]()
Toegegeven; ik ben een hopeloze romanticus.
thanks, gelukkig mis ik ook wel eens iets.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat flugel al zei:
Dat is de broek van Joost waar Ingrid gisteren uien en pindakaas op/in heeft gesmeerd, en daar gaat Joost straks achterkomen
tsja... stel je voor we zien hoe hij zich aan gaat kledenquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
Top regie weer. Snel weg uit de badkamer als Joost zijn kleren aan gaat doen.
Is natuurlijk voor de tv-uitzending bedoeldquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
20 centimeter wild kloppende Romantiekquote:Op zondag 25 september 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Al vrees ik wel dat het bij Menno alles behalve met Romantiek te maken heeft.
Niks nieuws geen kut dan ook geen lul te zienquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
Zie 1 post boven je waarom deze ene keer misschien wel interessant isquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
tsja... stel je voor we zien hoe hij zich aan gaat kleden
en het spannendste moment deze weekquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is natuurlijk voor de tv-uitzending bedoeld
Triest eigenlijk.... Er gebeurt écht veel te weinig in dat huis.quote:Op zondag 25 september 2005 12:48 schreef GraafD het volgende:
[..]
en het spannendste moment deze week![]()
Ik krijg de indruk dat de "grap" niet echt gelukt is... je verwacht dan toch op zijn minst een reactie....quote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je waarom deze ene keer misschien wel interessant is
Maar misschien zijn ze nèt slim genoeg om te beseffen dat Talpa commercieel genoeg is om een 'uncut' versie op DVD uit te brengen. Dat wij het niet zien wil niet zeggen dat het niet ooit uitgebracht gaat worden.quote:Op zondag 25 september 2005 12:48 schreef regenworm het volgende:
Je kan midden in de kamer van bil gaan, de regie draait het toch weg.
Alleen weten ze dat in het huis niet.
Net die dag van de week dat Joost schone kleren aantrektquote:Op zondag 25 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat de "grap" niet echt gelukt is... je verwacht dan toch op zijn minst een reactie....
Menno doet alitjd vieze dingen, dus waarom niet.quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef k_i_m het volgende:
Euw, Menno vreet de pindakaas van zijn mes, zou hij hem zo weer in de pot steken?.
Hé je steelt mijn post/reactiequote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Menno doet alitjd vieze dingen, dus waarom niet.
vies mannetje.
Denk niet dat talpa dat gaat doen. De geslachtsdelen van de meeste mannen zijn nog al nietig.quote:Op zondag 25 september 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar misschien zijn ze nèt slim genoeg om te beseffen dat Talpa commercieel genoeg is om een 'uncut' versie op DVD uit te brengen. Dat wij het niet zien wil niet zeggen dat het niet ooit uitgebracht gaat worden.
Lelijke zin zeg, 3 keer niet
Kijk CartWOman, dít is nu weer wél interessant...quote:
Ja ze kan een stukje niet zuigen omdat de kabel niet lang genoeg is.... Ze komt er niet op om de stroom uit de badkamer te gebruiken voor het laatse stukje....quote:
Wanneer nietquote:Op zondag 25 september 2005 13:00 schreef flugeltje het volgende:
Chantal is sjagerijnig...
Ik vind hem nog steeds als twee druppels water op deze vrolijke vriend lijken;quote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Menno doet alitjd vieze dingen, dus waarom niet.
vies mannetje.
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders overquote:Op zondag 25 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja ze kan een stukje niet zuigen omdat de kabel niet lang genoeg is.... Ze komt er niet op om de stroom uit de badkamer te gebruiken voor het laatse stukje....
Ze gaat ook al een boek over zichzelf (laten) schrijvenquote:Op zondag 25 september 2005 12:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar misschien zijn ze nèt slim genoeg om te beseffen dat Talpa commercieel genoeg is om een 'uncut' versie op DVD uit te brengen. Dat wij het niet zien wil niet zeggen dat het niet ooit uitgebracht gaat worden.
Lelijke zin zeg, 3 keer niet
zo irritant idd...quote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
En ze blijven maar kletsen over de camera's....stelletje filmsterren![]()
Dit gaat eigenlijk er eigenlijk meer over hoe ze ongezien kunnen pikslingeren.quote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringenquote:Op zondag 25 september 2005 13:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leuke is dat ze zich zelf wel denkt vindt
Op de WCquote:Op zondag 25 september 2005 13:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit gaat eigenlijk er eigenlijk meer over hoe ze ongezien kunnen pikslingeren.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Dit was toch :"back to basic"quote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
Geluid uitzetten en verder bikken.quote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Waarom krijg ik hierbij tetterende olifanten in mijn hoofdquote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...quote:Op zondag 25 september 2005 13:06 schreef Kokstra het volgende:
Roel: "Ik vermaak me wel met mijn libido."
Hij heeft het blijkbaar in de wc al eens gedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders overquote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dit was toch :"back to basic"
Of dat was alleen bb1?
Alle domme mensen denken dat ze slim zijn....quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders over
Dat is ook zo, maar dit gesprek valt daar imho niet onder....quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.
Dan zou je toch verwachten dat ze het ook niet meer over de camera's hebben![]()
Ik heb echt zin om Chantal te stompen. Hard.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
chantal"in de vorige afleveringen.........."
kan ze daar geen sanctie voor krijgen ofzo?
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders over
Het huis zit vol met slimme mensen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alle domme mensen denken dat ze slim zijn....![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 13:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dit gesprek valt daar imho niet onder....
Het idee dat er een hele club mensen mee zit te kijken zou mij nou niet echt motiveren eerlijk gezegd. Aan de andere kant weet ik ook dat je knap onrustig kan worden als je een paar weken geen "lozing" hebt gehad....quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar in de wc al eens gedaan...
Lees het Lieske topic even door, kun je lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Doe je er extra uien op.quote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Ieuwquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Ik op mijn beurt nu mijn bordje leegmieteren in de klikoquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
quote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Als ie nu rookt, wordt het idd de veertiende.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Roel gaat ff douchen. Hoeveelste peuk wordt dit? Veertiende?
inderdaad lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees het Lieske topic even door, kun je lachen
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....quote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Ze gunnen hem zijn rukmomentjequote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Deur zit altijd op slot als Roel gaat rokenquote:Op zondag 25 september 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deur zit altijd op slot als Roel gaat roken
Dus morgen stapt Ralph ook onder de douche "Ik wil even alleen douchen jongens! " Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...quote:
nee dat dachten we gister ook maar hij was gewoon losquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebben![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Igraine het volgende:
Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...
Jam met uienquote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
HMMMM smaakt heerlijk een boterham met jam.
Wordt al![]()
van het idee om pindakaas te eten.
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..quote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef flugeltje het volgende:
Als mijn huisgenoot zo over mijn relatie zou lullen op tv.......
quote:13:27 En dat is veertien!
“Ik ga even rustig douchen”, zegt Roel. “En als er iemand klopt, dan zeg ik dat ik aan het douchen ben. Dat is toch niet gek ofzo?” “Neehoor”, zegt Linda. Roel vetrekt naar de Badkamer waar hij zijn veertiende sigaret rookt. Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie, die daarop vertrekt. Dat was op het nippertje.
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....quote:Op zondag 25 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..
quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie.
erg respectloos idd... Ik hoop voor die huisgenoot dat dit niet uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....
quote:Op zondag 25 september 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, Flugel gaat de verplichte zondagmiddagbezoekjes afleggen...
Tot straks![]()
er is een klokje ingebouwd maar deze loopt 1 1/2 uur achterquote:Op zondag 25 september 2005 14:03 schreef BBscanner het volgende:
Tanja; "De jacuzzi zegt half een"
Wist niet dat de jacuzzi kon praten!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Tanja voelt zich niet lekker en vertelt over zichzelf.
Daarna:
Tanja: "En Chantal, hoe gaat het met jou vandaag?"just kidding.
ze bedoelt wie met haar wilt omgaan waarschijnlijkquote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef MissTiger het volgende:
Tanja "je kan me beter vragen met wie ik wel kan omgaan, want dat is een korter antwoord"
denk het ook ja hahaquote:Op zondag 25 september 2005 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze bedoelt wie met haar wilt omgaan waarschijnlijk
Dat wist ik al maar de manier hoe ze het zegt!" De jacuzzi zegt "quote:Op zondag 25 september 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
er is een klokje ingebouwd maar deze loopt 1 1/2 uur achter![]()
![]()
Hij gaat er een slaatje uit slaan!quote:Op zondag 25 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja's one night stand is nu ook al een dief volgens haar.
Zodra ze wist dat het niet meer goed komt tussen haar en hem, is het een loser en wil ze niks meer met hem te maken hebben, een knal tussen z'n noten kan 'ie krijgenquote:Op zondag 25 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja's one night stand is nu ook al een dief volgens haar.
Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij mag het kind zelfs niet zien.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Tanja voelt zich niet lekker en vertelt over zichzelf.
Daarna:
Tanja: "En Chantal, hoe gaat het met jou vandaag?"just kidding.
Ze hebben haar vrijgelaten, mooi weer beestje mocht naar buitenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeders heeft alleen gezegd dat ze geen contact met 'm ging zoeken om het geslacht van de baby te vertellen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
Die moeder is niks beter dan Chantal. Volgens mij is dat ook gewoon een stokerquote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
ehm... een zwangere wraakzuchtige heks die ervan geniet om iemand die zich nu niet kan verdedigen helemaal zwart te makenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze dat kon verbieden zou ze het doen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...
Dat zal lastig worden met al die camera'squote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra ze wist dat het niet meer goed komt tussen haar en hem, is het een loser en wil ze niks meer met hem te maken hebben, een knal tussen z'n noten kan 'ie krijgen
Met een honkbalknuppel.
Hij mag het kind zelfs niet zien.
Zoveel heeft ze volgens mij niet verteld; alleen wat ik hierboven al zei, plus dat ze vertelde dat Tanja goed zat met haar voorgevoel.quote:Op zondag 25 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is onvoorstelbaar dat ze dit dus allemaal van haar moeder gehoord heeft tijdens dat verblijf in het buitenhuisje. Toen ze BB in kwam wilde ze nog dat het zou goedkomen met devadervanhetkindje . Nu mag hij niet eens meer het kindje zien. Die moeder heeft wel een beerput open getrokken blijkbaar.
mja.. daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen... als je een goeie band hebt met je ouders....quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertrouwt haar moeder blijkbaar blindelings
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Drugs ruik je vaak..(cocaïneroken/basen stinkt) , wiet ruik je op een km afstand ect ect.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
ehm
"al die dingen die ik heb geroken zijn gewoon waar".......
Que??
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou toch graag zelf een oordeel vellen voordat ik iemand zonder een weerwoord helemaal afmaak.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.![]()
Wat relaties betreft kunnen ouders nog wel eens bevooroordeeld zijn, is mijn ervaring. Niemand is goed genoeg voor hun dochter/zoonquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...![]()
Hoe rot het ook is, het antwoord is JAquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Zal hij het kind moeten erkennen en ik neem aan dat Tanja dat niet zal vragenquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.
Dat is knap triest en asociaal dan.quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe rot het ook is, het antwoord is JA
quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.
Haar moeder heeft 'm niet zozeer afgemaakt, dat doet Tanja zélf nu ze haar conclusies heeft getrokken uit de weinige info die haar moeder haar gaf.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zelf een oordeel vellen voordat ik iemand zonder een weerwoord helemaal afmaak.
dit zijn wel de kenmerken van tanja triest en asociaalquote:Op zondag 25 september 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is knap triest en asociaal dan.
Aha, zoiets dacht ik al toen ik even teruglas. Da's klote voor je.quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef Mike1964 het volgende:
Vraag maar eens een willekeurige gescheiden vader naar zijn "rechten"....(ik kan het weten)
Ik ben een gescheiden vader en heb heel veel rechten. Ik kan mijn zoontje zien wanneer ik wil.quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef Mike1964 het volgende:
Vraag maar eens een willekeurige gescheiden vader naar zijn "rechten"....(ik kan het weten)
die antiliaan zal wel gedacht hebben tanja is net rivella, smaakt een beetje vreemd maar ze is wel lekker.quote:Op zondag 25 september 2005 14:33 schreef riri het volgende:
Tanja die klinkt als iemand die jarenlang in de gevangenis heeft gezeten
Ik vind het een heel eng mens die hele rare taal uitslaat...
gelukkig beroepsmatig hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 14:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha, zoiets dacht ik al toen ik even teruglas. Da's klote voor je.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Lieske nog steeds aan de schoonmaak. Al uren volgens mij.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dus morgen stapt Ralph ook onder de douche "Ik wil even alleen douchen jongens! " Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...
Leuk, hè?quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef Sealord het volgende:
Wie weet waar Joost die trui gekocht heeft, ik wil er ook zo een.
ik moet toch iemand neuqen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
die antiliaan zal wel gedacht hebben tanja is net rivella, smaakt een beetje vreemd maar ze is wel lekker.
Pfff, inderdaad gelukkig.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk, hè?
Alleen jammer van die strepen.
Als tanja aan het woord is, gaat het geluid uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
Als tanja aan het woord is dan is het over met SC.
Het is erg saaiquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
Iets minder grof zou je sieren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
tja, zo kun je echt ALLES spannend maken ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missenquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
De pinda/uitjes broek van vanmorgen is nu ook ontdekt.
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
is dat die nieuwe race formule met Jos V??quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missen
De 5 kamp gaat zo beginnen, ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijstquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoederquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
yes... en jos is er al uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
is dat die nieuwe race formule met Jos V??
dat risico is er wel idd, maar er is ook een goede kans dat het goed gaat in een pleeggezin/internet.. kindje heeft in elk geval meer kans op een succesvol leven..quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, de verveling slaat toe
en als het een jongetje wordt aan BB20: de extra beveiligde inrichting ... 13 psychopatische moordenaars samen in een huis, maar ze weten het niet van elkaar ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
Of BB20: De moeder van het kindje dat het kindje was van de vadervanhetkindjequote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 19-jarige kleuter heeft een nog dikkere kont als een zwangere Tanja.
[afbeelding]
Bril nodigquote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liekse is heet sociaal kind, kan tanja nog heel van haar lerenquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
stream aan: gezellig
Lieske vraagt Rob wat over zijn kunstbenen
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
Ze heeft inderdaad een dikkere kont dan Tanja. Die heeft namelijk helemaal geen kont.quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En dat is de ene kant van het verhaal .....quote:Op zondag 25 september 2005 15:05 schreef style het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.
Tanja zag een relatie met hem best zitten volgens mij. Dan had hij gewoon vader kunnen spelen.
Als je zo omgaat met de moeder van je kind ben je volgens mij ook niet een al te beste vader.
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.quote:Op zondag 25 september 2005 15:06 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dat is de ene kant van het verhaal .....![]()
dat kind is dus gewoon driedubbel genaaid, nog voordat het ter wereld komt: 1x door de moeder, 1x door de vader en 1x door Talpa .... goed gedaan mensenquote:Op zondag 25 september 2005 15:06 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dat is de ene kant van het verhaal .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |