quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Dit was toch :"back to basic"quote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
En ze blijven maar kletsen over de camera's....stelletje filmsterren![]()
Geluid uitzetten en verder bikken.quote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Waarom krijg ik hierbij tetterende olifanten in mijn hoofdquote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...quote:Op zondag 25 september 2005 13:06 schreef Kokstra het volgende:
Roel: "Ik vermaak me wel met mijn libido."
Hij heeft het blijkbaar in de wc al eens gedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders overquote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dit was toch :"back to basic"
Of dat was alleen bb1?
Alle domme mensen denken dat ze slim zijn....quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders over
Dat is ook zo, maar dit gesprek valt daar imho niet onder....quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.
Dan zou je toch verwachten dat ze het ook niet meer over de camera's hebben![]()
Ik heb echt zin om Chantal te stompen. Hard.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
chantal"in de vorige afleveringen.........."
kan ze daar geen sanctie voor krijgen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |