quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Dit was toch :"back to basic"quote:Op zondag 25 september 2005 13:02 schreef Marrije het volgende:
En ze blijven maar kletsen over de camera's....stelletje filmsterren![]()
Geluid uitzetten en verder bikken.quote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Waarom krijg ik hierbij tetterende olifanten in mijn hoofdquote:Op zondag 25 september 2005 13:05 schreef teamlead het volgende:
ik zit te eten en ik hoor chantal over orgasmes praten
*bord weg schuift*
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...quote:Op zondag 25 september 2005 13:06 schreef Kokstra het volgende:
Roel: "Ik vermaak me wel met mijn libido."
Hij heeft het blijkbaar in de wc al eens gedaan...quote:Op zondag 25 september 2005 13:07 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Thuis misschien, in BB heb ik er nog weinig van gezien...
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders overquote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat het vroeg is, maar deze zin wil niet bij me doordringen
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.quote:Op zondag 25 september 2005 13:04 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dit was toch :"back to basic"
Of dat was alleen bb1?
Alle domme mensen denken dat ze slim zijn....quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders over
Dat is ook zo, maar dit gesprek valt daar imho niet onder....quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Rob zei gisteren dat BB had gezegd dat sommigen zich teveel bezig hielden met de camera's en dat dat niet de bedoeling was.
Dan zou je toch verwachten dat ze het ook niet meer over de camera's hebben![]()
Ik heb echt zin om Chantal te stompen. Hard.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
chantal"in de vorige afleveringen.........."
kan ze daar geen sanctie voor krijgen ofzo?
Dat kan ik alleen maar beamenquote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dido is niet zo slim, maar ze denkt er zelf anders over
Het huis zit vol met slimme mensen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Alle domme mensen denken dat ze slim zijn....![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 13:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dit gesprek valt daar imho niet onder....
Het idee dat er een hele club mensen mee zit te kijken zou mij nou niet echt motiveren eerlijk gezegd. Aan de andere kant weet ik ook dat je knap onrustig kan worden als je een paar weken geen "lozing" hebt gehad....quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar in de wc al eens gedaan...
Lees het Lieske topic even door, kun je lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Doe je er extra uien op.quote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Ieuwquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Ik op mijn beurt nu mijn bordje leegmieteren in de klikoquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
quote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Als ie nu rookt, wordt het idd de veertiende.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Roel gaat ff douchen. Hoeveelste peuk wordt dit? Veertiende?
inderdaad lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees het Lieske topic even door, kun je lachen
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....quote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Ze gunnen hem zijn rukmomentjequote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Deur zit altijd op slot als Roel gaat rokenquote:Op zondag 25 september 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deur zit altijd op slot als Roel gaat roken
Dus morgen stapt Ralph ook onder de douche "Ik wil even alleen douchen jongens! " Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...quote:
nee dat dachten we gister ook maar hij was gewoon losquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebben![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Igraine het volgende:
Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...
Jam met uienquote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
HMMMM smaakt heerlijk een boterham met jam.
Wordt al![]()
van het idee om pindakaas te eten.
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..quote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef flugeltje het volgende:
Als mijn huisgenoot zo over mijn relatie zou lullen op tv.......
quote:13:27 En dat is veertien!
“Ik ga even rustig douchen”, zegt Roel. “En als er iemand klopt, dan zeg ik dat ik aan het douchen ben. Dat is toch niet gek ofzo?” “Neehoor”, zegt Linda. Roel vetrekt naar de Badkamer waar hij zijn veertiende sigaret rookt. Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie, die daarop vertrekt. Dat was op het nippertje.
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....quote:Op zondag 25 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..
quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie.
erg respectloos idd... Ik hoop voor die huisgenoot dat dit niet uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....
quote:Op zondag 25 september 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, Flugel gaat de verplichte zondagmiddagbezoekjes afleggen...
Tot straks![]()
er is een klokje ingebouwd maar deze loopt 1 1/2 uur achterquote:Op zondag 25 september 2005 14:03 schreef BBscanner het volgende:
Tanja; "De jacuzzi zegt half een"
Wist niet dat de jacuzzi kon praten!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Tanja voelt zich niet lekker en vertelt over zichzelf.
Daarna:
Tanja: "En Chantal, hoe gaat het met jou vandaag?"just kidding.
ze bedoelt wie met haar wilt omgaan waarschijnlijkquote:Op zondag 25 september 2005 14:13 schreef MissTiger het volgende:
Tanja "je kan me beter vragen met wie ik wel kan omgaan, want dat is een korter antwoord"
denk het ook ja hahaquote:Op zondag 25 september 2005 14:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze bedoelt wie met haar wilt omgaan waarschijnlijk
Dat wist ik al maar de manier hoe ze het zegt!" De jacuzzi zegt "quote:Op zondag 25 september 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
er is een klokje ingebouwd maar deze loopt 1 1/2 uur achter![]()
![]()
Hij gaat er een slaatje uit slaan!quote:Op zondag 25 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja's one night stand is nu ook al een dief volgens haar.
Zodra ze wist dat het niet meer goed komt tussen haar en hem, is het een loser en wil ze niks meer met hem te maken hebben, een knal tussen z'n noten kan 'ie krijgenquote:Op zondag 25 september 2005 14:17 schreef scanman01 het volgende:
Tanja's one night stand is nu ook al een dief volgens haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |