quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Igraine het volgende:
Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...
Jam met uienquote:Op zondag 25 september 2005 13:34 schreef regenworm het volgende:
HMMMM smaakt heerlijk een boterham met jam.
Wordt al![]()
van het idee om pindakaas te eten.
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..quote:Op zondag 25 september 2005 13:39 schreef flugeltje het volgende:
Als mijn huisgenoot zo over mijn relatie zou lullen op tv.......
quote:13:27 En dat is veertien!
“Ik ga even rustig douchen”, zegt Roel. “En als er iemand klopt, dan zeg ik dat ik aan het douchen ben. Dat is toch niet gek ofzo?” “Neehoor”, zegt Linda. Roel vetrekt naar de Badkamer waar hij zijn veertiende sigaret rookt. Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie, die daarop vertrekt. Dat was op het nippertje.
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....quote:Op zondag 25 september 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
is niet echt positief idd..... en nu maar wachten tot die huisgenoot in de live-uitzending zit..
quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef flugeltje het volgende:
Nadat hij hem op heeft, klopt Nathalie op de deur. “Ik ben even bezig”, roept Roel. “Ok”, zegt Nathalie.
erg respectloos idd... Ik hoop voor die huisgenoot dat dit niet uitgezonden gaat wordenquote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat dus écht niet pikken... Ze doet de complete relatie (op een zeer negatieve manier) uit de doeken....
quote:Op zondag 25 september 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
Nou, Flugel gaat de verplichte zondagmiddagbezoekjes afleggen...
Tot straks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |