Lees het Lieske topic even door, kun je lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Doe je er extra uien op.quote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Kan geen pindakaas meer zien, ga maar even een boterham met jam klaar maken.
Als lieskefan wil ik in stijl blijven
Ieuwquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Ik op mijn beurt nu mijn bordje leegmieteren in de klikoquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
quote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef teamlead het volgende:"ik weeg altijd mijn ontlasting op de keukenweegschaal. Ik ben nu 4 kilo kwijt"
Als ie nu rookt, wordt het idd de veertiende.quote:Op zondag 25 september 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
![]()
Roel gaat ff douchen. Hoeveelste peuk wordt dit? Veertiende?
inderdaad lachenquote:Op zondag 25 september 2005 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lees het Lieske topic even door, kun je lachen
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....quote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Ze gunnen hem zijn rukmomentjequote:Op zondag 25 september 2005 13:22 schreef scanman01 het volgende:
Die opmerking iedere dag (sinds hij gestopt is) "ik wil even alleen douchen jongens" moet toch ook in de gaten lopen? Maar nee, blijkbaar niet
Deur zit altijd op slot als Roel gaat rokenquote:Op zondag 25 september 2005 13:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft Tanja dat gehoord? Anders stapt zij zo misschien de badkamer in....
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 13:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deur zit altijd op slot als Roel gaat roken
Dus morgen stapt Ralph ook onder de douche "Ik wil even alleen douchen jongens! " Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...quote:
nee dat dachten we gister ook maar hij was gewoon losquote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, en ik maar denken dat die deur geen slot zou hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |