Ja dat geldt denk ik voor iedereen. Maar als iemand Piquet van achter had geramd, dan had hij eruit gelegen en had het ook niet zijn schuld geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef nik2043 het volgende:
[..]
ik heb liever iemand die een beetje nadenkt en weet dat als hij uitvalt in de sprint race, dat ie het kan vergeten voor de hoofdrace.
En ik heb liever dat mijn favoriet gewoon wint, dan dat ie verliest
Gebruik jij al die dingen op je hoofd wel? Oren, ogen enzo. Wanneer er iemand achterop je klapt, dan doe je daar helemaal niks tegen. Zelfs niet wanneer je Alonso heet.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef nik2043 het volgende:
[..]
ik heb liever iemand die een beetje nadenkt en weet dat als hij uitvalt in de sprint race, dat ie het kan vergeten voor de hoofdrace.
En ik heb liever dat mijn favoriet gewoon wint, dan dat ie verliest
precies.. en toen riep ook niemand dat Montoya niks kan....quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef Tommeh het volgende:
Klopt, net als jos in brazilie. Daar kon montoya niets aan doen.
Laat maar eens wat zien dan.....
Want die heeft wel dingen laten zien dat hij het wel kan..quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. en toen riep ook niemand dat Montoya niks kan....
het gebeurt wel iets sneller als je iemand afsnijdt weet je wel, let nou maar op als de herhaling komtquote:Op zondag 25 september 2005 14:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gebruik jij al die dingen op je hoofd wel? Oren, ogen enzo. Wanneer er iemand achterop je klapt, dan doe je daar helemaal niks tegen. Zelfs niet wanneer je Alonso heet.
Ohdat heeft Jos ook hoor, die races met die kutbakken die hij alsnog interessant wist te maken door veel verder naar voren te rijden dan gebruikelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Tommeh het volgende:
Want die heeft wel dingen laten zien dat hij het wel kan..
verstappen ook hoor.. Toegegeven: F1 was niet zijn klasse, mede door de playmobiel-auto's waarin hij daar rond reed... maar voor de F1 heeft ie echt wel een en ander gepresteerd hoorquote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Want die heeft wel dingen laten zien dat hij het wel kan..
Het gebeurt ook iets sneller op een baan waar je maar met 2,5 auto's nast elkaar kunt rijden direct na de start. Zulke dingen gebeuren ook wekelijks in de F1, bij willekeurige rijders. En dan trek je dat andere ding op je hoofd, je muil, niet open. Nu er het plakkertje "Verstappen" op zit is het gelijk dom, triest, slecht etc.quote:Op zondag 25 september 2005 14:54 schreef nik2043 het volgende:
[..]
het gebeurt wel iets sneller als je iemand afsnijdt weet je wel, let nou maar op als de herhaling komt
Hij had niet bij Benneton weg moeten gaan.. 2x podium in je eerste seizoen is gewoon heel goed (al was Hongarije een cadeautje)...quote:Op zondag 25 september 2005 14:58 schreef Tommeh het volgende:
Voor mij heeft jos eigenlijk veel te weinig laten zien in de F1
Wie zegt dat hij gaat starten, ze hebben maar 1 uurtje om te repareren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hopen dat Jos voor een kleine verassing kan zorgen bij de hoofd race.
Hij kan iig goed starten
Benetton niet meegerekend, gaat ook moeilijk in een tyrell een arrows en een minardi... hetgene wat ie in die bakken heeft laten zien was geniaalquote:Op zondag 25 september 2005 14:58 schreef Tommeh het volgende:
Voor mij heeft jos eigenlijk veel te weinig laten zien in de F1
Hij ging niet vrijwillig weg hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hij had niet bij Benneton weg moeten gaan.. 2x podium in je eerste seizoen is gewoon heel goed (al was Hongarije een cadeautje)...
dat idee iddquote:Op zondag 25 september 2005 15:00 schreef HPoi het volgende:
ja we hebben gewonnen!!!Hij heeft een NL paspoort!
Jos met oranje helm in Canadaquote:Op zondag 25 september 2005 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Benetton niet meegerekend, gaat ook moeilijk in een tyrell een arrows en een minardi... hetgene wat ie in die bakken heeft laten zien was geniaal
ik denk aan jos in de arrows in maleisie in de regen![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:00 schreef HPoi het volgende:
ja we hebben gewonnen!!!Hij heeft een NL paspoort!
Maar dat was niet eens zo'n briljante race. Dan moet je eigenlijk meer denken aan Canada inderdaad, of Argentinie '96.quote:Op zondag 25 september 2005 15:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jos in Brazilië in de regen mén wat had ik toen op een podium gehoopt. Ook met regen trouwens.
precies.. door die races in zo'n bagger auto heeft ie wat mij betreft bewezen tot de allergrootsten in de autosport te horen. Alleen Damon Hill in de Simtec in Hongarije vond ik nog stoerderquote:Op zondag 25 september 2005 15:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Jos in Brazilië in de regen mén wat had ik toen op een podium gehoopt.
Nouja, ik vind het best raar. Voor alle digitaal technische ondersteunende diensten zal die sjeik ook echt wel geld hebben, maar het doet inderdaad niet echt professioneel aan. Ik mis gewoon de constante tussentijden, het goed aanduiden van de gaten, sectietijden. Om over al die aanduidingen bij de kwalificatie maar te zwijgen...quote:Op zondag 25 september 2005 15:07 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Wel ff wennen deze klasse. Doet allemaal wat amateuristisch aan nog.
Is ook niet zo raar natuurlijk als je F1 gewend bent en het is pas de eerste race ooit.
Dit meen je toch niet serieus hequote:Op zondag 25 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. door die races in zo'n bagger auto heeft ie wat mij betreft bewezen tot de allergrootsten in de autosport te horen. Alleen Damon Hill in de Simtec in Hongarije vond ik nog stoerder
Eeuwig zonde dat Jos niet een kans bij een topteam gekregen heeft, maar ik ben er van overtuigd dat ie in A1 zal laten zien wat ie kan
Ja, maar toen was de tijdwaarneming stuk, technisch probleem met de software geloof ik. Volgende keer is dat beter dus in de kwalificatie.quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het best raar. Voor alle digitaal technische ondersteunende diensten zal die sjeik ook echt wel geld hebben, maar het doet inderdaad niet echt professioneel aan. Ik mis gewoon de constante tussentijden, het goed aanduiden van de gaten, sectietijden. Om over al die aanduidingen bij de kwalificatie maar te zwijgen...
Nou, allergrootsten...dat is ook weer niet zo. Maar het was gewoon een opvallende coureur in de Formule 1 die eens in mindere auto's wat anders liet zien dan alleen maar op rondjes gezet te worden en voor spek en bonen mee te doen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies.. door die races in zo'n bagger auto heeft ie wat mij betreft bewezen tot de allergrootsten in de autosport te horen. Alleen Damon Hill in de Simtec in Hongarije vond ik nog stoerder
Eeuwig zonde dat Jos niet een kans bij een topteam gekregen heeft, maar ik ben er van overtuigd dat ie in A1 zal laten zien wat ie kan
Die van de kwali waren wel heel erg inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het best raar. Voor alle digitaal technische ondersteunende diensten zal die sjeik ook echt wel geld hebben, maar het doet inderdaad niet echt professioneel aan. Ik mis gewoon de constante tussentijden, het goed aanduiden van de gaten, sectietijden. Om over al die aanduidingen bij de kwalificatie maar te zwijgen...
Dat is gewoon een blunder van jewelste die gewoon niet mag gebeuren bij de eerste race waar je alles op orde moet hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 15:10 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ja, maar toen was de tijdwaarneming stuk, technisch probleem met de software geloof ik. Volgende keer is dat beter dus in de kwalificatie.
helaas dat ie nu alweer wat jaartjes ouder is.quote:Op zondag 25 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ik ben er van overtuigd dat ie in A1 zal laten zien wat ie kan
nahja.. tis geen Piquet, Prost, Senna, Villeneuve sr., Hill sr ofzo... dat zijn natuurlijk de echte helden... maar vergeleken met die Duitser in Italiaanse dienst vind ik Jos duidelijk meer tallent hebben.. Alleen Ferrari in combinatie met die Duitser is van wereldklassequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |