* flugeltje kan er nog steeds niet over uit dat CW nog geen genoeg heeft van deze plaatjesquote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief!
Bedankt dat je af en toe je weerzin ff opzij zet.
Valt erg mee hoor. Ingrid is wel ok. Menno is wat minder, dat geef ik toe.quote:Op zondag 25 september 2005 12:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lief!
Bedankt dat je af en toe je weerzin ff opzij zet.
Daar ligt die broek bij met pindakaas en uien erin......quote:Op zondag 25 september 2005 12:39 schreef regenworm het volgende:
de regie probeert ons iets te zeggen over die stapel kleren.
Ze hebben nu meerdere keren ingezoemd kan het niet goed zien wat het is.
Maar de regie doet dit niet voor niks
Wat flugel al zei:quote:
Bij de anderen toch ook niet?quote:Op zondag 25 september 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje kan er nog steeds niet over uit dat CW nog geen genoeg heeft van deze plaatjes![]()
Op iedere willekeurige dag liggen ze gemiddeld 2 uur zo en daar wordt dan nog een stream aan verspild ook... Er gebeurd verdikkeme NIETS.....
Precies, met die legerprint, die Ingrid heeft volgestoptquote:Op zondag 25 september 2005 12:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar ligt die broek bij met pindakaas en uien erin......
Al vrees ik wel dat het bij Menno alles behalve met Romantiek te maken heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 12:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bij de anderen toch ook niet?![]()
Toegegeven; ik ben een hopeloze romanticus.
thanks, gelukkig mis ik ook wel eens iets.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat flugel al zei:
Dat is de broek van Joost waar Ingrid gisteren uien en pindakaas op/in heeft gesmeerd, en daar gaat Joost straks achterkomen
tsja... stel je voor we zien hoe hij zich aan gaat kledenquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
Top regie weer. Snel weg uit de badkamer als Joost zijn kleren aan gaat doen.
Is natuurlijk voor de tv-uitzending bedoeldquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
20 centimeter wild kloppende Romantiekquote:Op zondag 25 september 2005 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Al vrees ik wel dat het bij Menno alles behalve met Romantiek te maken heeft.
Niks nieuws geen kut dan ook geen lul te zienquote:Op zondag 25 september 2005 12:44 schreef Pinball het volgende:
Zie 1 post boven je waarom deze ene keer misschien wel interessant isquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef teamlead het volgende:
tsja... stel je voor we zien hoe hij zich aan gaat kleden
en het spannendste moment deze weekquote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is natuurlijk voor de tv-uitzending bedoeld
Triest eigenlijk.... Er gebeurt écht veel te weinig in dat huis.quote:Op zondag 25 september 2005 12:48 schreef GraafD het volgende:
[..]
en het spannendste moment deze week![]()
Ik krijg de indruk dat de "grap" niet echt gelukt is... je verwacht dan toch op zijn minst een reactie....quote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zie 1 post boven je waarom deze ene keer misschien wel interessant is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |