Waar zou die orale fixatie vandaan komen.quote:Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt wat af gezogen in dat huis.
[afbeelding]
Iets met commentaar op de uitspraken van BB bewonersquote:Op zondag 25 september 2005 12:23 schreef Rica het volgende:
Ja mag best een originele titel bedenken...
roel roel en tanja mogen dus niet gestoord worden omdat het makkelijker is om niet te roken als je slaapt ...(???)quote:Op zondag 25 september 2005 12:22 schreef teamlead het volgende:
joost heeft het over de koning en koningin...terwijl zij aan het schoonmaken zijn...
Wie bedoelt ie met koning
Het zou best kunnen dat er veel kijkers gaan afhakken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik denk dat BB daar toch een inschattingsfoutje maakt.. ze willen dolgraag die primeur, maar lopen met deze behandeling wel het risico dat heel veel mensen gaan afhaken... Als ze dan zo nodig die baby willen, gooi dan 12 zwangere vrouwen dat huis in...
Ze is goed bezig.quote:
Niemandquote:Op zondag 25 september 2005 12:21 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Waar zou die orale fixatie vandaan komen.
waarom moet ik nu aan een kleuter denken als ik dit ziequote:
Ook zeer vermoeiend voor de regie lijkt me die iedere week weer op zoek moeten naar genoeg materiaal om de uitzending te vullen....quote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft grappig om te zien dat Tanja bijna niets uitvreet tijdens een week, maar wel iedere keer het middelpunt is van de live uitzending. Zéér vermoeiend.
Of heb jij een orale fixatie?quote:Op zondag 25 september 2005 12:29 schreef Zw0rld het volgende:
Dido gaat zuigen......
Potdomme ja.... Ik schrik ervan zeg....quote:
het is niet om aan te zienquote:Op zondag 25 september 2005 12:30 schreef k_i_m het volgende:
Hoelang zijn ze al wakker? Het grootste gedeelte van de mensen ligt volgens mij alweer in de tuin te rotten.
Precies. Beetje prikkelend.quote:Op zondag 25 september 2005 12:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Iets met commentaar op de uitspraken van BB bewoners
Omdat het een kleuter isquote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef teamlead het volgende:
waarom moet ik nu aan een kleuter denken als ik dit zie![]()
Ze moeten! (ik heb door nieuw werk geen tijd meer om doordeweeks tot laat te kijkenquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
het is niet om aan te zien, maar er gaat nog wel iets gebeuren vandaag.
![]()
![]()
Dat het een stelletje smeerpijpen zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
kon iemand iets begrijpen van die kleren shot? net
alleen onder de douchequote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Zw0rld het volgende:
Gaat Natte Lie nat worden?
volgens mij ligt daar die broek tussen met ui en pindakaas.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
kon iemand iets begrijpen van die kleren shot? net
kan menno exit ajbquote:
ze zoemen weer in er is iets?quote:Op zondag 25 september 2005 12:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat het een stelletje smeerpijpen zijn.
quote:
Dié wel, het geneuzel eromheen nietquote:soms waren die knopjes best handig
Lief!quote:
Ik zat ook al vol verbazing te kijken naar die boxershort XXLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |