Als tanja aan het woord is, gaat het geluid uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
Als tanja aan het woord is dan is het over met SC.
Het is erg saaiquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
Iets minder grof zou je sieren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
tja, zo kun je echt ALLES spannend maken ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missenquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
De pinda/uitjes broek van vanmorgen is nu ook ontdekt.
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
is dat die nieuwe race formule met Jos V??quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missen
De 5 kamp gaat zo beginnen, ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijstquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoederquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
yes... en jos is er al uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
is dat die nieuwe race formule met Jos V??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |