Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...quote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij mag het kind zelfs niet zien.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
Tanja voelt zich niet lekker en vertelt over zichzelf.
Daarna:
Tanja: "En Chantal, hoe gaat het met jou vandaag?"just kidding.
Ze hebben haar vrijgelaten, mooi weer beestje mocht naar buitenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Moeders heeft alleen gezegd dat ze geen contact met 'm ging zoeken om het geslacht van de baby te vertellen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
Die moeder is niks beter dan Chantal. Volgens mij is dat ook gewoon een stokerquote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Een knal voor zijn noten kan hijkrijgen. Als ik een honkbalknbuppel heb krijgt hij een knal, zo gek ben ik. Hij heeft het helemaal verpest. Hij heeft al die tijd tegen mij gelogen."
(haar moeder heeft wel erg veel verteld in het buitenhuisje)
ehm... een zwangere wraakzuchtige heks die ervan geniet om iemand die zich nu niet kan verdedigen helemaal zwart te makenquote:Op zondag 25 september 2005 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe ik mijn streams aan en wat zie ik?
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze dat kon verbieden zou ze het doen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ehhh, Tanja? Het komt op tv, iedereen kan het zien...
Dat zal lastig worden met al die camera'squote:Op zondag 25 september 2005 14:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zodra ze wist dat het niet meer goed komt tussen haar en hem, is het een loser en wil ze niks meer met hem te maken hebben, een knal tussen z'n noten kan 'ie krijgen
Met een honkbalknuppel.
Hij mag het kind zelfs niet zien.
Zoveel heeft ze volgens mij niet verteld; alleen wat ik hierboven al zei, plus dat ze vertelde dat Tanja goed zat met haar voorgevoel.quote:Op zondag 25 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Het is onvoorstelbaar dat ze dit dus allemaal van haar moeder gehoord heeft tijdens dat verblijf in het buitenhuisje. Toen ze BB in kwam wilde ze nog dat het zou goedkomen met devadervanhetkindje . Nu mag hij niet eens meer het kindje zien. Die moeder heeft wel een beerput open getrokken blijkbaar.
mja.. daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen... als je een goeie band hebt met je ouders....quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vertrouwt haar moeder blijkbaar blindelings
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Drugs ruik je vaak..(cocaïneroken/basen stinkt) , wiet ruik je op een km afstand ect ect.quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef teamlead het volgende:
ehm
"al die dingen die ik heb geroken zijn gewoon waar".......
Que??
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...quote:Op zondag 25 september 2005 14:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou toch graag zelf een oordeel vellen voordat ik iemand zonder een weerwoord helemaal afmaak.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Op zich is dat niet vreemd, dat doe ik ook. M'n eigen moeder, that is.![]()
Wat relaties betreft kunnen ouders nog wel eens bevooroordeeld zijn, is mijn ervaring. Niemand is goed genoeg voor hun dochter/zoonquote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
tja....als je je eigen moeder niet eens meer kan vertrouwen?...![]()
Hoe rot het ook is, het antwoord is JAquote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.quote:Op zondag 25 september 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of Tanja zo maar even kan bepalen dat hij het kindje niet mag zien
Zal hij het kind moeten erkennen en ik neem aan dat Tanja dat niet zal vragenquote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.
Dat is knap triest en asociaal dan.quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe rot het ook is, het antwoord is JA
quote:Op zondag 25 september 2005 14:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt me niet, vader heeft ook rechten.
Haar moeder heeft 'm niet zozeer afgemaakt, dat doet Tanja zélf nu ze haar conclusies heeft getrokken uit de weinige info die haar moeder haar gaf.quote:Op zondag 25 september 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zelf een oordeel vellen voordat ik iemand zonder een weerwoord helemaal afmaak.
dit zijn wel de kenmerken van tanja triest en asociaalquote:Op zondag 25 september 2005 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is knap triest en asociaal dan.
Aha, zoiets dacht ik al toen ik even teruglas. Da's klote voor je.quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef Mike1964 het volgende:
Vraag maar eens een willekeurige gescheiden vader naar zijn "rechten"....(ik kan het weten)
Ik ben een gescheiden vader en heb heel veel rechten. Ik kan mijn zoontje zien wanneer ik wil.quote:Op zondag 25 september 2005 14:32 schreef Mike1964 het volgende:
Vraag maar eens een willekeurige gescheiden vader naar zijn "rechten"....(ik kan het weten)
die antiliaan zal wel gedacht hebben tanja is net rivella, smaakt een beetje vreemd maar ze is wel lekker.quote:Op zondag 25 september 2005 14:33 schreef riri het volgende:
Tanja die klinkt als iemand die jarenlang in de gevangenis heeft gezeten
Ik vind het een heel eng mens die hele rare taal uitslaat...
gelukkig beroepsmatig hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 14:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aha, zoiets dacht ik al toen ik even teruglas. Da's klote voor je.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:34 schreef scanman01 het volgende:
Lieske nog steeds aan de schoonmaak. Al uren volgens mij.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:28 schreef Igraine het volgende:
[..]
Dus morgen stapt Ralph ook onder de douche "Ik wil even alleen douchen jongens! " Hij denkt, wat Roel kan, kan ik ook...
Leuk, hè?quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef Sealord het volgende:
Wie weet waar Joost die trui gekocht heeft, ik wil er ook zo een.
ik moet toch iemand neuqen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
die antiliaan zal wel gedacht hebben tanja is net rivella, smaakt een beetje vreemd maar ze is wel lekker.
Pfff, inderdaad gelukkig.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk, hè?
Alleen jammer van die strepen.
Als tanja aan het woord is, gaat het geluid uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:41 schreef regenworm het volgende:
Als tanja aan het woord is dan is het over met SC.
Het is erg saaiquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
Goedemiddag ... is het zo saai als het op het eerste gezicht lijkt of mis ik spannende subtext?
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
Iets minder grof zou je sieren.quote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef Sputnik het volgende:
Die antilliaan blij dat hij die gore snol niet meer hoeft te zien of zorg te dragen voor het gedrocht dat ze zal werpen![]()
tja, zo kun je echt ALLES spannend maken ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missenquote:Op zondag 25 september 2005 14:42 schreef FlowKey het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 14:46 schreef regenworm het volgende:
De pinda/uitjes broek van vanmorgen is nu ook ontdekt.
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
is dat die nieuwe race formule met Jos V??quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. tis ook wel lekker dat het een beetje saai is nu.. kan ik tenminste op mijn gemak de A1-race kijken zonder hier erg veel te missen
De 5 kamp gaat zo beginnen, ik zit er helemaal klaar voorquote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het blijft spannend om te wachten op de eerste geinteresseerde vraag van Tanja aan iemand. Dat houdt het 'leuk', maar verder is er niet veel gaande.
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijstquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Kin derbescherming op af sturen, er zal vast wel een regel zijn die zegt dat het niet goed is voor kinderen om bij een crackjunk in huis te moeten wonen...
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoederquote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
yes... en jos is er al uitquote:Op zondag 25 september 2005 14:48 schreef FlowKey het volgende:
[..]
is dat die nieuwe race formule met Jos V??
dat risico is er wel idd, maar er is ook een goede kans dat het goed gaat in een pleeggezin/internet.. kindje heeft in elk geval meer kans op een succesvol leven..quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, de verveling slaat toe
en als het een jongetje wordt aan BB20: de extra beveiligde inrichting ... 13 psychopatische moordenaars samen in een huis, maar ze weten het niet van elkaar ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
Of BB20: De moeder van het kindje dat het kindje was van de vadervanhetkindjequote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 19-jarige kleuter heeft een nog dikkere kont als een zwangere Tanja.
[afbeelding]
Bril nodigquote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liekse is heet sociaal kind, kan tanja nog heel van haar lerenquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
stream aan: gezellig
Lieske vraagt Rob wat over zijn kunstbenen
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
Ze heeft inderdaad een dikkere kont dan Tanja. Die heeft namelijk helemaal geen kont.quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En dat is de ene kant van het verhaal .....quote:Op zondag 25 september 2005 15:05 schreef style het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.
Tanja zag een relatie met hem best zitten volgens mij. Dan had hij gewoon vader kunnen spelen.
Als je zo omgaat met de moeder van je kind ben je volgens mij ook niet een al te beste vader.
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.quote:Op zondag 25 september 2005 15:06 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dat is de ene kant van het verhaal .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |