Het scheelt echt héél veel! Hij is zo groot (klein) als een bankpasje, of misschien een heel klein beetje groter. Hij is een halve cm dik ofzo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Nee hij is ook een stuk kleiner in de lengte en de breedte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Mediamarkt Enschede had vanmiddag de 2 gig versie nog. Dixons en BCC zijn volgensmij bijna overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef nikk het volgende:
Zijn die dingen uberhaupt ergens verkrijgbaar op dit moment? Op apple.nl na dan...
Gaat primaquote:Op zondag 25 september 2005 20:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wordt je Ipod eigenlijk herkent als externe opslag ruimte? Dus kun je er ook gewoon bestanden naartoe kopieren mbv explorer of moet je daar itunes voor gebruiken?
Waarom wil je je sok vermakenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef iDex het volgende:
mijn pimp ass zelf vermaakte ipod sock
deze kan tenminste met het touwtje dichten ik heb hem iets ingekort door hem binnenstebuiten te doen beetje dubbelvouwen zodat hij er nog in past, dan beide kanten even met naald en draad aan beide kanten een stukje garen erdoorheen jassen en nu heb ik er dus ook nog een extra vakje in zitten
daar kunnen nu mijn oordopjes in en van buitenaf ziet het er gewoon normaal uit zonder dat je ook maar een stukje stiksel ziet
Je kan ze kopen, maar moet je wel iemand hebben die ze kan aanpassen:quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef nikk het volgende:
Zijn die Apple socks geschikt voor de nano's? De krasgevoeligheid is kennelijk nogal een groot probleem en die socks lijken me de gaafste oplossing daarvoor. Apple.nl heeft er zelf geen antwoord op:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Heb nu een 4GB zwarte nano, wat sokken en een dock voor totaal 290 euro. Scheelt toch wel weer wat tientjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tip voor de OP: Iedereen kent wel een student of is een student, dus dan kan je hem via Internet goedkoper bestellen via deze link:
http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Een skin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
Heb er nu een tijdje een skin opzitten totdat die sokken/hoesjes in de winkel liggen.
Apple-witquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Zoku het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de oordopjes van de zwarte nano. Heb je dan ook zwarte dopjes en snoertje, of is dat gewoon apple-wit?
Foto?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ja, een soort stickertjes zeg maar die je op je ipod kan plakken.
Ik geloof er niks van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef joriszss het volgende:
je kunt schijnbaar naar custumer care bellen wanneer je klachten hebt over de krasgevoeligheid, ze schijnen dan nanotubes op te sturen. Morgen toch maar eens proberen. (bron ergens bij tweakers in de coments)
quote:
Zoek die bron eens. Lijkt me erg sterk, ze gaan echt geen dingen die normaal 30¤ kosten opsturen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef joriszss het volgende:
je kunt schijnbaar naar custumer care bellen wanneer je klachten hebt over de krasgevoeligheid, ze schijnen dan nanotubes op te sturen. Morgen toch maar eens proberen. (bron ergens bij tweakers in de coments)
Precies. Bovendien is de wachttijd als je ze besteld al heel lang. Dan gaan ze ze echt niet gratis versturen!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zoek die bron eens. Lijkt me erg sterk, ze gaan echt geen dingen die normaal 30¤ kosten opsturen..
Ziet er best leuk uit!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis niet alles, maar meer een tijdelijke oplossing.
Hier vind je er nog veel meer :
http://www.decalgirl.com/browse.cfm?viewfrom=1&catid=201&step=2
Yepquote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit!
Maarre..kan je ze ook weer makkelijk verwijderen zonder dat er allerlei plaktroep op je nano achterblijft?
Yep. Mijn nano zit ook al helemaal onder de krasjes terwijl ik wel erg voorzichtig ben.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef L3viathan het volgende:
het krasgevoeligheids probleem schijnt toch vrij groot te zijn
iemand hier er heel erg veel last van?
de mijne heeft wel wat kleine ondiepe krasjes maar niks schokkends tot nu toe
Ik heb inmiddels de klantenservice al gemaild en gevraagd of het mogelijk is een bekraste nano terug te sturen. Zo niet, dan zou ik ter plekke m'n bestelling annuleren. Ben benieuwd wat het antwoord is.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Yep. Mijn nano zit ook al helemaal onder de krasjes terwijl ik wel erg voorzichtig ben.Shame.
hier ben ik ook wel erg benieuwd naarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de klantenservice al gemaild en gevraagd of het mogelijk is een bekraste nano terug te sturen. Zo niet, dan zou ik ter plekke m'n bestelling annuleren. Ben benieuwd wat het antwoord is.
Het antwoord:quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef L3viathan het volgende:
[..]
hier ben ik ook wel erg benieuwd naar
waarschijnlijk niet
wat ik gelezen heb is dat Apple als reactie (tot nu toe) gegeven zou hebben dat het materiaal wat voor de Nano gebruikt is ook voor de andere iPods gebruikt is en daarom zou het goed moeten zijn.. en als het niet bevalt moest je maar een iPod Nano tube kopen voor bescherming..
tegelijkertijd staat heel hun eigen forum vol met klachten over krassen.. dus ik ben benieuwd..
hoewel het bij mij nog meevalt heb ik wel het idee dat de krassen die er op zitten wel heel snel zijn ontstaan aangezien ik hem ook nog niet eens een week in bezit heb
quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Apple Store.
U hebt het recht uw Apple Store-aankoop terug te sturen indien u niet tevreden bent. Mogelijk moet u in dat geval wel verzendkosten betalen. In onze voorwaarden (doorgaans paragraaf 7) staan de eisen die gelden voor het terugsturen van producten, evenals eventuele uitzonderingen.
Als u uw product wilt terugsturen, hebben wij de volgende informatie nodig:
- Het webbestelnummer
- Het product dat u wilt terugsturen
- Het ophaaladres
- Uw telefoonnummer overdag en 's avonds
In bepaalde gevallen vragen wij u mogelijk om meer informatie.
Als Apple het product heeft ontvangen volgens de voorwaarden zoals vermeld in de eerder genoemde Apple Store-voorwaarden, krijgt u uw geld terug.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft kunt u ons ook telefonisch bereiken onder 0800-0200380 (NL) of 0800-99846 (B).
hier klikkenquote:frim schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:01
Voor de mensen die nog twijfelen hoe ze hem schoon kunnen maken is hier iemand die het zelf al heeft gedaan
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
zag net in een msg op tweakers.net een mooie post (van frim):
[..]
hier klikken
Wellicht iets om uit te proberen op de zwarte nano's?
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich sufquote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
zag net in een msg op tweakers.net een mooie post (van frim):
[..]
hier klikken
Wellicht iets om uit te proberen op de zwarte nano's?
en werkt het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich suf![]()
Ja, grotendeels wel. Maar je moet wel blijven poetsen want er blijven toch steeds weer nieuwe krasjes bijkomen. dat vind ik echt wel balen trouwens.quote:
Wat is het merk, en waar koop je het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich suf![]()
Ik zal hem de link van dit topic even sturenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is het merk, en waar koop je het?
quote:Op donderdag 29 september 2005 12:11 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik zal hem de link van dit topic even sturen
Wat ik zo jammer vind van de nano is dat je per se de batterij op moet laden, door hem aan een computer te hangenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:12 schreef DuchessX het volgende:
Wat ik trouwens zo fijn vind van de nano is dat hij de batterij oplaadt terwijl hij aan de pc hangt
Of een USB lichtnet adapter van 15 euro bij de Dixons kopenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat ik zo jammer vind van de nano is dat je per se de batterij op moet laden, door hem aan een computer te hangen
Doh!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:46 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of een USB lichtnet adapter van 15 euro bij de Dixons kopen![]()
![]()
Nounou, voor hij hier is heb je maarliefst 10 euro bespaard!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
weet iemand een site in amerika ofzo die ze overzees willen opsturen. want vindt het toch een aardig verschil. 249 Dollar tegenover 259 Euro.
Veel accesoires gaan niet werken, omdat er een stroom-ouput mist, en de koptelefoon plug op de onderkant zit.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:54 schreef stigchel het volgende:
Zeg, hoe zit dat moet de accesoires? Kun je ipod mini accesoires gewoon op je nano aansluiten? Er is een mini 6gb in de uitvergeef bij de bijenkorf, maar als die straks niet meer wordt gemaakt zal de accesoires stroom ook wel opdrogen.
In Amerika zit de BTW er nog niet bij. En je hebt kans dat je invoerrechten moet betalen en dan zit je helemaal over de Nederlandse prijs heen.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
weet iemand een site in amerika ofzo die ze overzees willen opsturen. want vindt het toch een aardig verschil. 249 Dollar tegenover 259 Euro.
Is dat zoveel dan, die invoerrechten?quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:42 schreef Remzz het volgende:
[..]
In Amerika zit de BTW er nog niet bij. En je hebt kans dat je invoerrechten moet betalen en dan zit je helemaal over de Nederlandse prijs heen.
Even snel hoor:quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Is dat zoveel dan, die invoerrechten?
Mn oom zei dat hij in 20 jaar vliegen 1x gecontroleerd was, ik hoop niet dat nu net de tweede keer is, als het écht zo duur is![]()
En het is 166 euro, dus ik heb ff dik geld bespaardquote:Invoer & Tax free shopping en BTW-teruggave Printversie
Invoer
U kunt goederen tot een waarde van EUR 175,00 belastingvrij importeren.
Waarde hoger? Dan moet u BTW te betalen over het gehele aankoopbedrag bij de Douane op Schiphol.
Heb je de fractuur al? Want volgensmij klopt jou sommetje niet helemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik wil de 2 GB, die hier 209¤ euro kost en daar 199$ oftewel: 166¤
43¤ is het dan al, en dat vind ik aantrekkelijk genoeg!
Het zit trouwens zo met de invoerrechten :
[..]
En het is 166 euro, dus ik heb ff dik geld bespaard
Verder heb je nog 3.5% douanerecht, maar lees dit maar even daarover:quote:Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van belasting mogelijk. Voor artikelen die u buiten de EU heeft gekocht, is vrijstelling van douanerechten en BTW mogelijk. Per zending geldt de vrijstelling van douanerechten en BTW slechts tot een waarde van ¤ 22. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan betaalt u douanerechten en BTW over de totale waarde. De zending dient rechtstreeks, dus zonder bemiddeling van tussenhandelaren, te worden verzonden naar de door u aangegeven bestemming.
Die hoef je dus niet te betalenquote:Douanerechten zijn een EU-middel. Bij een verschuldigheid van niet meer dan ¤10 worden er geen douanerechten geheven.
Maar waarom noemen ze het dan invoer op die site van schipholquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:38 schreef Geqxon het volgende:
Dat het invoeren van producten tot ¤175 gratis is, gaat denk ik alleen maar op voor de producten die je in "niemandsland" koopt, bij de tax-free shop (see-buy-fly). Met niemandsland bedoel ik dan dus de winkels tussen het inchecken in Nederland en het betreden van het andere land. Dit is dan dus ook alleen mogelijk bij vluchten naar het buitenland. (bij mijn vlucht New York > Los Angelos was dit dus niet mogelijk).
Met de douane zou het zo maar kunnen dat hij er zo doorheen loopt (dat is wat ik gelukkig had), of dat ze hem tegenhouden en heel zijn tas overhoop halen. Als je dan een nederlandse nationaliteit hebt, en met een Amerikaans product rondloopt dat tijdens het verblijf in Amerika uitgebracht is, dan heb je wel wat uit te leggen
De tax is overigens per staat regelt, dus de tax van Indiapolis is gelijk aan de tax van de staat Indiana (waar Indiapolis weer de hoofdstad van is)
daar komt dan weer douaneheffing overheenquote:Op donderdag 29 september 2005 21:32 schreef remondepemon het volgende:
Bedoel je douanerechten? Die betaal je alleen bij producten > 350 euroquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
daar komt dan weer douaneheffing overheen
Die taxes zijn nergens te vinden via googlequote:Op vrijdag 30 september 2005 09:47 schreef Geqxon het volgende:
De iPod nano is 7 september in Amerika uitgebracht. Als hij 7 september al in Amerika was, dan moet het wel een Amerikaanse iPod zijn, en dan zal hij gewoon de 19% moeten betalen. Anders moet hij ook die 19% betalen, tenzij hij een bonnetje kan tonen.
Maar als je schiphol uitloopt heb je 2 poortjes: "Ik heb iets aan te geven", en "Ik heb niets aan te geven". Nu loopt iedereen dus door dat tweede poortjemaar ook daar staan ze te controleren. Of er ook een boete opstaat, dat zou ik niet weten.
Verder is de tax in de staat Indiana +/- 8%, maar dit zou ik even dubbel moeten checken.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ff samenvatten:
Als ze hem er niet uit halen bij het poortje ben ik gewoon die 199$ + locale belasting kwijt. toch?
En wat moet hij nou extra betalen als ze hem er wel uit vissen?
Tnx
Verschillende merken. Te koop bij nagenoeg elke telecom winkel waar men ook mobiele telefoons verkoopt. Je kunt trouwens ook poetsen met zilverpoets, werkt ook perfect. Alleen de hele diepe krassen (zoals ik er 4 heb omdat de nano viel en over de grond gleed) zijn heel moeilijk weg te krijgen, maar de oppervlakkige krassen zijn geen probleem zelfs niet op de achterkant.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat is het merk, en waar koop je het?
Kan iemand me vraagie nog ff beantwoorden svpquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:34 schreef jojomen4 het volgende:
Hoi Fokkers!
Ik heb een vraagje over de Ipods in het algemeen en de Nano.
Heeft Apple een programma waarmee je een mp3'tje kleiner kunt maken? Wat is de naam van het nieuwe bestandje dan en hoeveel % is het ongeveer van een normale mp3?
Ik wil misschien een Nano kopen als ik over 2 weken naar San Antonio ga maar ik twijfel heel erg. Ben niet zo'n voorstander van Apple omdat ze geen wma's afspelen die bijna de helft zijn van een mp3. Heb hiervoor 2 Creative's gehad maar die zijn allebei stuk gegaan (bij de laatste had ik geen bon meer) in zo'n 6 maanden en vind de nieuwe Creative ook wel weer vet maar ben niet zo stom hem nog eens te kopen![]()
Gegroet! Jojo!
Je kunt muziek in iTunes converteren naar een kleiner mp3tje ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Kan iemand me vraagie nog ff beantwoorden svp![]()
En hoeveel % is dat ongeveer van een normaal mp3'tje?quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:24 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je kunt muziek in iTunes converteren naar een kleiner mp3tje ja.
Werkte niet bij mijn Aldi medion hub. Had ik al geprobeerd.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:03 schreef super-muffin het volgende:
Of je koopt een powerd USBhub, stroom kabeltje er in en dan dock kabeltje er bij
WMA afspelen vind ik niet echt een groot voordeel, iTunes zet deze namelijk onmiddelijk om naar AAC, wat je iPod wel kan afspelen. De Rio Carbon heeft een micro Harddisk (neem ik aan), en de Nano heeft flash geheugen . De Carbon is dus fragieler. 6 GB tegenover 4GB is wel weer een voordeel. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef jojomen4 het volgende:
Owja.. heeft iemand hier al een Nano gekocht.. en wat vind die er van?Ik twijfel tussen een Nano en Rio Carbon met 6GB die wel wma afspeelt.
Als jij in het iPod Nano topic zit, en er posten mensen die ervaring met dat ding hebben, zouden er dan heel misschien geen mensen bij zijn die hem dan ook daadwerkelijk gekocht hebben? Wat denk jij zelf?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:51 schreef jojomen4 het volgende:
Owja.. heeft iemand hier al een Nano gekocht.. en wat vind die er van?Ik twijfel tussen een Nano en Rio Carbon met 6GB die wel wma afspeelt.
Ik heb wel wat beters te doen dan 3 topics doorspitten. Als iemand even in het kort kan antwoorden is scheelt dat een hoop tijd!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij in het iPod Nano topic zit, en er posten mensen die ervaring met dat ding hebben, zouden er dan heel misschien geen mensen bij zijn die hem dan ook daadwerkelijk gekocht hebben? Wat denk jij zelf?
LEZEN.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan 3 topics doorspitten. Als iemand even in het kort kan antwoorden is scheelt dat een hoop tijd!![]()
De codering waarmee je wilt importeren is in te stellen in iTunes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Werkte niet bij mijn Aldi medion hub. Had ik al geprobeerd.
[..]
WMA afspelen vind ik niet echt een groot voordeel, iTunes zet deze namelijk onmiddelijk om naar AAC, wat je iPod wel kan afspelen. De Rio Carbon heeft een micro Harddisk (neem ik aan), en de Nano heeft flash geheugen . De Carbon is dus fragieler. 6 GB tegenover 4GB is wel weer een voordeel. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen.
En welk is het kleinst?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De codering waarmee je wilt importeren is in te stellen in iTunes.
AAC-, MP3-, WAV-, AIFF- of Apple losslesscodering
Ga eens slapen jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Even googlen doet wonderen denk ik
Da's nou balen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tyf op met je SC.
--Geen Nano uit Amerika, hij was niet meer op voorraad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tyf op met je SC.
--Geen Nano uit Amerika, hij was niet meer op voorraad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je slowchat gedoe![]()
Misschien Mp3gain eens gebruiken? Kun je alle nummers op hetzelfde geluidsniveau plaatsen en hoef je dus ook nooit de nano harder of zachter te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Wat is erg jammer vindt aan de iPod Nano, is dat de geluidscontrole uitgaat van het muziekstuk dat het zachtst klinkt. Is op zich logisch, maar ik zou dat het liefst zelf willen kunnen instellen zodat je de keuze hebt om de Nano de zachte muziek harder te laten klinken en de huidige mogelijkheid. Nu moet ik de zachte muziekstukken handmatig harder zetten, doe ik dit via iTunes met alle muziekstukken dan zijn de harde muziekstukken weer te hard. Jammer.
Heel goede tip, ga 'm zo testen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien Mp3gain eens gebruiken? Kun je alle nummers op hetzelfde geluidsniveau plaatsen en hoef je dus ook nooit de nano harder of zachter te zetten.
Bij mij staat hij opquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:02 schreef DuchessX het volgende:
Wie weet waar de bibliotheek van de ipod opgeslagen wordt? Ik kan het niet vinden op mijn schijf...
Er staat ook een iTunes Library.xml in de directory en die is netjes uitleesbaar.quote:C:\Documents and Settings\XXXXXXXX\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes\iTunes Library.itl
In de iTunes Library staan vermeldingen waar de liedjes op jouw harde schijf staan. Verplaats jij die liedjes dan klopt ook de library niet meer en kan iTunes de boel niet bijwerken zonder dat jij aangeeft waar het nummer naartoe verplaatst is.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:24 schreef DuchessX het volgende:
Ik bedoel waar de liedjes afspeelbaar in staan
lees dit stuk eens door:quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Wat is erg jammer vindt aan de iPod Nano, is dat de geluidscontrole uitgaat van het muziekstuk dat het zachtst klinkt. Is op zich logisch, maar ik zou dat het liefst zelf willen kunnen instellen zodat je de keuze hebt om de Nano de zachte muziek harder te laten klinken en de huidige mogelijkheid. Nu moet ik de zachte muziekstukken handmatig harder zetten, doe ik dit via iTunes met alle muziekstukken dan zijn de harde muziekstukken weer te hard. Jammer.
Ik heb geen iPod oordopjes, maar ik neem zonder meer aan dat andere oortelefoons de weerstand ook hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:17 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
lees dit stuk eens door:
http://www.bsodmike.com/?page_id=13
Brasso proberen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef L3viathan het volgende:
ik heb net mn skin binnen gehad van DecalGirl
wat lelijk zeg.. dat plakkertje is er ook niet netjes op te krijgen lijkt het wel!
als ik dan zo'n lelijke methode moet gebruiken om geen krassen erop te krijgen dan maar liever gewoon wel krassen
ik ga wel voor de brasso methode als t heel erg wordt met de krassen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:26 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Brasso proberen?
Of je kunt misschien eens kijken naar deze.
Eerlijk gezegd lijkt me dat niet goed, volgens de definities zou dit dan aan de gang zijn:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef nikk het volgende:
Bij bestellingen bij de Apple Store als iets op 'processing order' staat, hoe lang duurt zoiets ongeveer? Heb die status nu al een week... waarvan m'n socks 'on or before 29/9' verscheept zou moeten worden...
Heb trouwens wel al m'n dock binnen... die aanvankelijk volgens de shop pas na 2 weken leverbaar zou zijn...
Ik heb gisteren zelf een bestelling geplaatst, en mijn status is nu al 'preparing shipment'.quote:Processing Order
In-stock items are processed immediately so that you can begin enjoying your Apple products as soon as possible. Generally, orders can be modified while they are being processed.
Okee, bedankt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:22 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me dat niet goed, volgens de definities zou dit dan aan de gang zijn:
[..]
Ik heb gisteren zelf een bestelling geplaatst, en mijn status is nu al 'preparing shipment'.
Ik zou als ik jou was even bellen.
Je kan gewoon het geld overmaken. Het hoeft niet meer dan 1000 euro te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:12 schreef Itsamemario het volgende:
Ik ben jaloers!
Even een vraagje... Ik wil een nano in de Apple Shop op internet kopen, maar ik heb geen creditcard en een nano kost niet meer dan 1000 euro. Is er een andere manier om hem met de studentenkorting te krijgen?
Dat kan niet. Je zal het echt moeten overmaken per bankgiro.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:16 schreef Itsamemario het volgende:
Ik zie het nu inderdaad staan, komt denk ik omdat ik op de .com site zat ipv de Nederlandse.![]()
Maareh weet je toevallig of je ook via Rabobank Direct Betalen kan betalen?
Dat weet ik allemaal niet meer. Maar als je gewoon de instructies volgt (zo moeilijk was het volgens mij niet) komt alles in orde.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef Itsamemario het volgende:
Oke. Ik zag de gegevens staan op de Apple site (http://promo.euro.apple.com/promo/apple_store_help/nl/consumer/payment.html), als ik dan wat overstort wordt het als volgt denk ik?
Rek. nr: 310676258
Tnv: Bibit Internet Payments
Bedrag: *238 euro ongeveer*
Plaats: Breukelen
Zit ik er nu helemaal naast of klopt dat zo?
*edit* en dan natuurlijk bij OVV nog dit: VERGEET NIET UW NAAM, ACHTERNAAM EN WEBBESTELNUMMER OP UW BETALING TE VERMELDEN
Klopt , zo heb ik het ook gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef Itsamemario het volgende:
Oke. Ik zag de gegevens staan op de Apple site (http://promo.euro.apple.com/promo/apple_store_help/nl/consumer/payment.html), als ik dan wat overstort wordt het als volgt denk ik?
Rek. nr: 310676258
Tnv: Bibit Internet Payments
Bedrag: *238 euro ongeveer*
Plaats: Breukelen
Zit ik er nu helemaal naast of klopt dat zo?
*edit* en dan natuurlijk bij OVV nog dit: VERGEET NIET UW NAAM, ACHTERNAAM EN WEBBESTELNUMMER OP UW BETALING TE VERMELDEN
Mediamarkt misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef Katana het volgende:
Weet iemand of dat nek koort ( apple shop) ook ergens in een winkel te koop is?
Is je iPod niet vol?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef Katana het volgende:
Ik heb iets raars. Als ik vanuit mijn itunes mn ipod muziek wil bij werken geeft hij het volgende aan:
Kan niet bij werken, onvoldoende geheugen.
Iemand een oplossing?
Waar ergens in voorkeuren?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef super-muffin het volgende:
Zet automatisch sync uit bij de voorkeuren.
Die krijg je vrijwel direct eigenlijk. Daarin staan de betalingsinstructies als je hebt gekozen voor 'wired bank transfer'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb net een iPod nano besteld op de Apple site (4gb wit), en ik zou 'binnenkort' een email krijgen met daarin de instructies of een bevestiging o.i.d. Hoor je die gelijk te ontvangen of zal dat morgen pas worden aangezien die mensen mn order moeten goedkeuren?
Graag antwoord, er zijn vast wel mensen die er ervaring mee hebben!
Gelukt inmiddels.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef super-muffin het volgende:
Druk eens op Control ,
Dan krijg je een venster, daar klink je op iPod en daar zet je het vinkje weg bij automatisch sync
Ik zou wel rekening houden met een lange wachttijd. Ik heb em 25-09-2005 besteld en hij is nog steeds niet verzonden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb net een iPod nano besteld op de Apple site (4gb wit), en ik zou 'binnenkort' een email krijgen met daarin de instructies of een bevestiging o.i.d. Hoor je die gelijk te ontvangen of zal dat morgen pas worden aangezien die mensen mn order moeten goedkeuren?
Graag antwoord, er zijn vast wel mensen die er ervaring mee hebben!
Gefeliciteerdquote:
Na, ik denk dat ze em nu aan het graveren zijn, omdat hij nog niet shipped is. Dus ik verwacht morgen een email dat ie shipped is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar jouw wachttijd was dus ook wel wat langer omdat je m hebt laten graveren denk ik!
Hoelang deed TNT erover om het van de fabriek in China naar je voordeur te krijgen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:33 schreef Katana het volgende:
Ik had hem ook laten graferen en het duurde bij mij precies 18 dagen van moment van bestellen tot bezorging
WTF... Ik heb 'm verleden week maandag besteld en nog steeds staat ie op 'processing order'...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:02 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb m sinds gistermiddag ook op "preparing shipment" staan, hopen dat ie er snel is!
En over iTunes: ik vind het wel een handig programma. Die tags bijwerken gaat prima, en de bediening vind ik ook lekker duidelijk enzo. Geen problemen hier iig!
Rond de 2 werkdagen. Ik had even gemaild naar een medewerker en die zei dat mijn iPod klaar om te verzenden was, kan dus elk moment een mailtje ontvangenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Itsamemario het volgende:
Best snel volgens mij, na nog niet eens een dag al op 'preparing shipment'. Maar de zwarte is meer gewild geloof ik ja, maar doe mij maar een echte Apple-witte!
Iemand enig idee hoe lang het nog ongeveer duurt nadat ie op prep. shipm. staat?
Zeer zeer zeer goed idee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:
De eersten hebben hun "tubes"
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1071844/16
Als ze in de winkel komen misschien een idee voor een inkoopactie![]()
Ik neem aan dat niet iedereen er 5 wil hebben.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef Itsamemario het volgende:
Hoppaaa, m'n iPod is al 'shipped'!
Die tubes vind ik trouwens hondslelijk, doe mij m maar zonder hoesje!
Als je m laat graveren dan moet ie toch uit China komen ofzo? En als je dat niet doet zal ie wel van dichterbij vandaan komen denk...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Wat een achterlijke regeling bij Apple. Ik heb em vorige week maandag besteld, en hij is nog niet verzonden (wel preparing shipment).
Ik neem mijn woorden terug!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Wat een achterlijke regeling bij Apple. Ik heb em vorige week maandag besteld, en hij is nog niet verzonden (wel preparing shipment).
China is de algemene fabriek. Alle iPod Nano's komen daar vandaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Als je m laat graveren dan moet ie toch uit China komen ofzo? En als je dat niet doet zal ie wel van dichterbij vandaan komen denk...
En bij Apple krijg ik studentenkorting, scheelt toch weer 20 euro!
Dan al? Ik denk het eigenlijk niet. Apple zelf geeft aan 5-7 werkdagen. TNT geeft 11 of 12 oktober. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Maar nu is het enige wat ik kan doen, wachten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:38 schreef tonks het volgende:
als dat er s taat krijg je hem maandag denk ik
Eindelijk ben ik eens in het voordeel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:03 schreef Itsamemario het volgende:
Als ik mn orderstatus wil checken via de Apple site zegt ie dat de service niet beschikbaar is ofzo, en via de TNT site herkent ie m niet!
....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Een apple medewerker had mij al eerder een verzendingsnummer gegeven, dat raar genoeg afwijkt van het nummer dat op de orderstatus pagina staat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef Itsamemario het volgende:
Haha!
Maar check jij t via www.tnt.com? En welk nummer voer je daar in? Post de url anders ff als je wilt!
Misschien gewoon ff nl.consumer@euro.apple.com mailen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef Itsamemario het volgende:
Hmmm dan zal dat nummer bij mij ook wel niet kloppen want hij kan niks over dat nummer vinden :S. Najah, dan wordt het maar afwachten!
Geen idee, ik zou gewoon ff proberen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Itsamemario het volgende:
Zal ik ns ff doen, maar die zijn er vast niet in het weekend of wel?
je mag m'n paarse en roze tubes kopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:
De eersten hebben hun "tubes"
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1071844/16
Als ze in de winkel komen misschien een idee voor een inkoopactie![]()
Ik neem aan dat niet iedereen er 5 wil hebben.
Mijnes ook!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:50 schreef Itsamemario het volgende:
Als je een inkoopactie gaat doen krijg je toch altijd gezeik dat mensen alleen die witte of blauwe willen dus daar heb je weinig aan volgens mij...
Ik heb trouwens een leveringsaankondiging gehad, met een nummer dat ik wel kan traceren, hij is inmiddels in Hong Kong!
je moet het tweede deel van dat nummer kopieren en bij www.tnt.com invullen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef Itsamemario het volgende:
Hmmm dan zal dat nummer bij mij ook wel niet kloppen want hij kan niks over dat nummer vinden :S. Najah, dan wordt het maar afwachten!
Ik heb een leveringsaankondiging gehad via email en daar stond weer een ander nummer in dan wanneer ik mn order online bekijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
je moet het tweede deel van dat nummer kopieren en bij www.tnt.com invullen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:20 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
je mag m'n paarse en roze tubes kopenals ik ze binnen krijg .
Check die sokken inkoop actie eens. Daar zijn alle 'gek' gekleurde iSocks ook allemaal weg hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 09:50 schreef Itsamemario het volgende:
Als je een inkoopactie gaat doen krijg je toch altijd gezeik dat mensen alleen die witte of blauwe willen dus daar heb je weinig aan volgens mij...
Ga je het ook melden elke keer als je computer vastloopt?quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef itsontoday het volgende:
Hey, mijn nano is net voor het eerst vastgelopen. Heel vreemd. Ik zette hem in het dock en gebeurde niks, toen haalde ik hem eruit en bleef hij op hold staan en reageerde niet. Dus toen gereset en nu doet het weer. Heel apart.
Wil je dat? Kan ik wel doen hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:12 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ga je het ook melden elke keer als je computer vastloopt?![]()
![]()
Hij ligt nog steeds in Hongkong idd. Jij hebt echt geen geduld btwquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:55 schreef Itsamemario het volgende:
EvilWasp, waar ligt jouw Nano inmiddels? Mijne nog steeds in Hong Kong volgens die TNT site! Updaten ze die status in het weekend trouwens wel?
Wat doet de TNT trouwens als je niet thuis bent als ze langskomen? Geven ze het aan de buren of komen ze nog een keer langs? Weet iemand dat toevallig?
Haha jaah ik weet het, maar ik wil m eik best graagquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:07 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds in Hongkong idd. Jij hebt echt geen geduld btw![]()
Ik denk dat de TNT hem probeert de volgende dag te leveren.
Hij komt echt niet maandag hoor. Dinsdag misschien, woensdag waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:12 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Haha jaah ik weet het, maar ik wil m eik best graag!
Maar maandagochtend en dinsdagochtend is er hier niemand thuis dus vandaar...
quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
[..]
Check die sokken inkoop actie eens. Daar zijn alle 'gek' gekleurde iSocks ook allemaal weg hoor
Tsjah mijne nu ook nog steeds, maarjahquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:32 schreef EvilWasp het volgende:
Hij ligt nu nog steeds in Hongkong![]()
Maarja, we zien wel wat er gebeurt![]()
phoeee kreeg je ook sow grote grijze baterij met links sow elektrisiteit logo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:54 schreef L3viathan het volgende:
mijn nano had vandaag ook een bijna-dood ervaring..
ik sloot hem aan op mn pc om te synchen met iTunes waarna het oplaad icoon begon te knipperen op het scherm (dus niet het normale oplaad-gebeuren)
hierna kon ik niks meer doen met mn nano.. ook niet resetten.. pas na een paar minuten kon ik m weer resetten waarna hetzelfde gebeurde.. na nog 5 minuten wachten kon ik pas echt resetten en toen herkende Win XP hem ook weer..
zal wel te weinig batterij-power gehad hebben om te synchen/resetten, maar toch was het even schrikken![]()
nee..quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:43 schreef Obnx het volgende:
[..]
phoeee kreeg je ook sow grote grijze baterij met links sow elektrisiteit logo?![]()
ik wel, schrok best wel!![]()
Doe je alleen roze en paars weg?quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:01 schreef The-Sorcerer het volgende:
Ik heb mijn nano tubes
Als iemand de overige (paars, roze heb ik nog) wil kopen dan mail mij
Oh, iemand heeft hier wat foto's geplaatst overigens:
http://gathering.tweakers(...)ge/24333333#24333333
http://gathering.tweakers(...)ge/24334727#24334727
Jeuj mijne ookquote:Op maandag 10 oktober 2005 16:05 schreef EvilWasp het volgende:
Hongkong gaat kennelijk tering sloom![]()
edit: w00h00t!
10 okt 2005 16:39 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
10 okt 2005 16:16 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
08 okt 2005 02:02 Hong Kong Consignment Received At Transit Point
07 okt 2005 23:11 Shenzhen Shipped From Originating Depot
07 okt 2005 09:48 Shenzhen Consignment Received At Transit Point
![]()
![]()
Ik heb em dus morgen![]()
Maar ik heb em wel al morgen!quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:17 schreef Itsamemario het volgende:
Aah ok, thnx Remzz! Dat wordt dan pas woensdag denk ik!
En volgens mij wordt mn iPod wel n snelle als ik m vergelijk met die van jou EW!
Nee, dat zijn de enigen die ik nog over hebquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:13 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Doe je alleen roze en paars weg?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:44 schreef The-Sorcerer het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de enigen die ik nog over heb
Bij mij @ Rotterdamquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:22 schreef EvilWasp het volgende:
Status: Import Received@ 00:24 @ Amsterdam.
Hij doet die andere niet weg, want die heeft die al weggedaan. Moelijk he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Met deel 1 van je zin ontken je het & met deel 2 bekrachtig je het dan weer
Wat is het nou
dan kan je toch alleen maar de muziek achterstevoren luisteren? batterij gaat dan toch vol in plaats van leegquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:30 schreef super-muffin het volgende:
Je kunt ook laden en muziek luisteren te gelijk hoor
Doh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:31 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
Hij doet die andere niet weg, want die heeft die al weggedaan. Moelijk he?![]()
Ik weet niet of hetzelfde aan de hand is maar ik kreeg mijn Nano voor de tweede maal NIET uitgeschakeld. De eerste keer dacht ik dat het vast aan mij lagquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:02 schreef itsontoday het volgende:
Hey, mijn nano is net voor het eerst vastgelopen. Heel vreemd. Ik zette hem in het dock en gebeurde niks, toen haalde ik hem eruit en bleef hij op hold staan en reageerde niet. Dus toen gereset en nu doet het weer. Heel apart.
Waarom denk je dat ik hierboven al probeerde om van iemand een hoesje over te kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Mijn Nano is trouwens gevallen. Op het asfalt. Ik heb heel erg veel geluk gehad want er is zo goed als niks beschadigdTerwijl ik wel allemaal krassen heb van het in en uit mijn broekzak/tas halen.
Ik wacht al een week of 3 op mijn tubes die ik bij de applestore besteld hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hierboven al probeerde om van iemand een hoesje over te kopen
Thnx voor je reactie. Ik heb geen casseterecorder in mn auto (zoals zovele denk ik??) dus dat is geen oplossing. Hoopte eigenlijk op de iTrip. Er zit wel een line-in op de Nano, dus er moet wel een creatieve oplossing zijn.. weet alleen niet welke??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef Remzz het volgende:
Nee dat kan niet er zit zegmaar geen "data" stukje naast de koptelefoon ingang. Je kunt natuurlijk gewoon een cassetebandje met een line out op de iPod aansluiten.
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb m inmiddels ook, prachtig ding!
Icoon diefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:27 schreef Michellus het volgende:
Gisteren om 16:47 was hij geleverd in HongKong.. Hoe lang zou het nog duren voordat ik ook mijn zwarte iPod Nano mag aanschouwen?![]()
Hij heeft zelfs gewoon dezelfde link gepaktquote:
Ik ga niet met zon hoesje er omheen lopen, vind hem zo mooier (lijkt me) en zon hoesje is alleen maar onhandig volgens mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.
En iPod socks vind ik niet handig![]()
Zo onhandig is het niet. En het valt me nu op dat er op de achterkant en voorkant heel snel krassen komen. En dat wil ik voorkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Ik ga niet met zon hoesje er omheen lopen, vind hem zo mooier (lijkt me) en zon hoesje is alleen maar onhandig volgens mij...
Wat boeiend zeg, ik vond hem gewoon ergens en wel leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs gewoon dezelfde link gepakt
Ergens? Wtf. Je bedoelt op het Fok! forum bij de user Deaddoll.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Michellus het volgende:
[..]
Wat boeiend zeg, ik vond hem gewoon ergens en wel leuk
Maareeh, maadag zal ik hem dus waarsch wel kunnen hebben!![]()
Blablablabla.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ergens? Wtf. Je bedoelt op het Fok! forum bij de user Deaddoll.....
...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.
Koop een pakje kauwgom, knip het display er het wheel er uit en je hebt een super vette skin!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Koop een pakje kauwgom, knip het display er het wheel er uit en je hebt een super vette skin!
Echt, ik heb het gezien en ik vond het best gaafquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar eens Apple Store bellen oid.
Hier zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Echt, ik heb het gezien en ik vond het best gaaf
De dixons hier krijgt ze volgende week binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef DuchessX het volgende:
Nog 2 á 3 weken eer de tubes binnen zijnEn ik wacht al een week of 3
Jezus over 3 weken zitten er meer krassen op dan op de gemiddelde gothicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef DuchessX het volgende:
Nog 2 á 3 weken eer de tubes binnen zijnEn ik wacht al een week of 3
daar heb ik afgelopen vrijdag de tubes besteld... 2 a 3 weken levertijdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het bij Apple store enkel betalen via Credit Card ? Anders ben ik denk van plan om maar bij Bol.com te gaan bestellen
Bij mij(postbank internet bankieren) was het geld binnen 3 dagen over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...
Bij mij was het via de Rabo binnen enkele tellen binnen bij Apple. Maar het duurt vanaf dat moment wel ff voordat je nano kan hebben. Zoals al gezegd, ik wacht nu al 3 weken op m'n nano...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij(postbank internet bankieren) was het geld binnen 3 dagen over.
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Bij mij was het via de Rabo binnen enkele tellen binnen bij Apple. Maar het duurt vanaf dat moment wel ff voordat je nano kan hebben. Zoals al gezegd, ik wacht nu al 3 weken op m'n nano...
Ik heb een zwarte besteld en 'm laten graveren...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.
Okj das heel mooi, vandeweek is gaan bestellen dan denk ik ..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...
Hij ligt inmiddels in Amsterdam.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte besteld en 'm laten graveren...
Maar goed, hij lag 12 oktober nog ergens in Hong Kong (das m'n laatste statusupdate), dus zo lang zal het nu niet meer duren.
Die studientenkorting is leuk, maar ik denk dat ik voortaan Apple-spul in de winkel haal. Die levertijden zijn echt ruk en de garantie is vaak slechter dan in de winkel.quote:Depart Terminal HONG KONG, HK, HK 12 Oct 2005 07:35
Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 17 Oct 2005 09:56
Als je hem dan morgen binnen zou krijgen, hoe lang heeft het gehele proces dan in totaal geduurd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij ligt inmiddels in Amsterdam.
[..]
Die studientenkorting is leuk, maar ik denk dat ik voortaan Apple-spul in de winkel haal. Die levertijden zijn echt ruk en de garantie is vaak slechter dan in de winkel.
Toch zijn zwarten meestal sneller.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.
Drie weken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je hem dan morgen binnen zou krijgen, hoe lang heeft het gehele proces dan in totaal geduurd?
WTF, nu nog? Wel mooi, dan krijg je em nog vandaagquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Drie weken.
En hij's inmiddels 'out for delivery'.
Dat kan helaas niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:51 schreef Itsamemario het volgende:
Ik zou zo'n lanyard wel leuk vinden maar dan zonder ingebouwde koptelefoon... Kan je die er makkelijk afhalen en er een andere opzetten ofzo? :S
In theoriequote:Op maandag 17 oktober 2005 18:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF, nu nog? Wel mooi, dan krijg je em nog vandaag![]()
Laatst ergens gezien op DAPreview.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Geqxon het volgende:
Hoe wil je een lanyard zelf maken? Knappe jongen die dat doet
Ik heb zelfs een paar keer gelezen dat de postbode nog om 20:15 kwamquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:14 schreef nikk het volgende:
[..]
In theorie
Maar het is inmiddels bijna kwart over zeven, dus het lijkt me sterk dat ie nog vandaag komt. Maar dat boeit niet echt, ik ben al blij genoeg dat ie in Nederland ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |