Ik heb wel wat beters te doen dan 3 topics doorspitten. Als iemand even in het kort kan antwoorden is scheelt dat een hoop tijd!quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als jij in het iPod Nano topic zit, en er posten mensen die ervaring met dat ding hebben, zouden er dan heel misschien geen mensen bij zijn die hem dan ook daadwerkelijk gekocht hebben? Wat denk jij zelf?
LEZEN.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:22 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen dan 3 topics doorspitten. Als iemand even in het kort kan antwoorden is scheelt dat een hoop tijd!![]()
De codering waarmee je wilt importeren is in te stellen in iTunes.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Werkte niet bij mijn Aldi medion hub. Had ik al geprobeerd.
[..]
WMA afspelen vind ik niet echt een groot voordeel, iTunes zet deze namelijk onmiddelijk om naar AAC, wat je iPod wel kan afspelen. De Rio Carbon heeft een micro Harddisk (neem ik aan), en de Nano heeft flash geheugen . De Carbon is dus fragieler. 6 GB tegenover 4GB is wel weer een voordeel. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf beslissen.
En welk is het kleinst?quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
De codering waarmee je wilt importeren is in te stellen in iTunes.
AAC-, MP3-, WAV-, AIFF- of Apple losslesscodering
Ga eens slapen jijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:39 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Even googlen doet wonderen denk ik
Da's nou balen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tyf op met je SC.
--Geen Nano uit Amerika, hij was niet meer op voorraad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tyf op met je SC.
--Geen Nano uit Amerika, hij was niet meer op voorraad
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Flikker nou maar op met je slowchat gedoe![]()
Misschien Mp3gain eens gebruiken? Kun je alle nummers op hetzelfde geluidsniveau plaatsen en hoef je dus ook nooit de nano harder of zachter te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Wat is erg jammer vindt aan de iPod Nano, is dat de geluidscontrole uitgaat van het muziekstuk dat het zachtst klinkt. Is op zich logisch, maar ik zou dat het liefst zelf willen kunnen instellen zodat je de keuze hebt om de Nano de zachte muziek harder te laten klinken en de huidige mogelijkheid. Nu moet ik de zachte muziekstukken handmatig harder zetten, doe ik dit via iTunes met alle muziekstukken dan zijn de harde muziekstukken weer te hard. Jammer.
Heel goede tip, ga 'm zo testen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien Mp3gain eens gebruiken? Kun je alle nummers op hetzelfde geluidsniveau plaatsen en hoef je dus ook nooit de nano harder of zachter te zetten.
Bij mij staat hij opquote:Op zondag 2 oktober 2005 19:02 schreef DuchessX het volgende:
Wie weet waar de bibliotheek van de ipod opgeslagen wordt? Ik kan het niet vinden op mijn schijf...
Er staat ook een iTunes Library.xml in de directory en die is netjes uitleesbaar.quote:C:\Documents and Settings\XXXXXXXX\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes\iTunes Library.itl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |