Het scheelt echt héél veel! Hij is zo groot (klein) als een bankpasje, of misschien een heel klein beetje groter. Hij is een halve cm dik ofzo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Nee hij is ook een stuk kleiner in de lengte en de breedte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef vinge het volgende:
scheelt dit ding dan echt zoveel in grootte met de echte iPod? Het lijkt mij dat hij alleen maar wat smaller is?
Mediamarkt Enschede had vanmiddag de 2 gig versie nog. Dixons en BCC zijn volgensmij bijna overal uitverkocht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef nikk het volgende:
Zijn die dingen uberhaupt ergens verkrijgbaar op dit moment? Op apple.nl na dan...
Gaat primaquote:Op zondag 25 september 2005 20:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wordt je Ipod eigenlijk herkent als externe opslag ruimte? Dus kun je er ook gewoon bestanden naartoe kopieren mbv explorer of moet je daar itunes voor gebruiken?
Waarom wil je je sok vermakenquote:Op zondag 25 september 2005 17:19 schreef iDex het volgende:
mijn pimp ass zelf vermaakte ipod sock
deze kan tenminste met het touwtje dichten ik heb hem iets ingekort door hem binnenstebuiten te doen beetje dubbelvouwen zodat hij er nog in past, dan beide kanten even met naald en draad aan beide kanten een stukje garen erdoorheen jassen en nu heb ik er dus ook nog een extra vakje in zitten
daar kunnen nu mijn oordopjes in en van buitenaf ziet het er gewoon normaal uit zonder dat je ook maar een stukje stiksel ziet
Je kan ze kopen, maar moet je wel iemand hebben die ze kan aanpassen:quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef nikk het volgende:
Zijn die Apple socks geschikt voor de nano's? De krasgevoeligheid is kennelijk nogal een groot probleem en die socks lijken me de gaafste oplossing daarvoor. Apple.nl heeft er zelf geen antwoord op:
[afbeelding]
Bedankt voor de tip. Heb nu een 4GB zwarte nano, wat sokken en een dock voor totaal 290 euro. Scheelt toch wel weer wat tientjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Tip voor de OP: Iedereen kent wel een student of is een student, dus dan kan je hem via Internet goedkoper bestellen via deze link:
http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/routingpage.html
Een skin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:36 schreef erik.jansen101 het volgende:
Heb er nu een tijdje een skin opzitten totdat die sokken/hoesjes in de winkel liggen.
Apple-witquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:28 schreef Zoku het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de oordopjes van de zwarte nano. Heb je dan ook zwarte dopjes en snoertje, of is dat gewoon apple-wit?
Foto?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:27 schreef erik.jansen101 het volgende:
Ja, een soort stickertjes zeg maar die je op je ipod kan plakken.
Ik geloof er niks van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef joriszss het volgende:
je kunt schijnbaar naar custumer care bellen wanneer je klachten hebt over de krasgevoeligheid, ze schijnen dan nanotubes op te sturen. Morgen toch maar eens proberen. (bron ergens bij tweakers in de coments)
quote:
Zoek die bron eens. Lijkt me erg sterk, ze gaan echt geen dingen die normaal 30¤ kosten opsturen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:57 schreef joriszss het volgende:
je kunt schijnbaar naar custumer care bellen wanneer je klachten hebt over de krasgevoeligheid, ze schijnen dan nanotubes op te sturen. Morgen toch maar eens proberen. (bron ergens bij tweakers in de coments)
Precies. Bovendien is de wachttijd als je ze besteld al heel lang. Dan gaan ze ze echt niet gratis versturen!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:51 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zoek die bron eens. Lijkt me erg sterk, ze gaan echt geen dingen die normaal 30¤ kosten opsturen..
Ziet er best leuk uit!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef erik.jansen101 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Tis niet alles, maar meer een tijdelijke oplossing.
Hier vind je er nog veel meer :
http://www.decalgirl.com/browse.cfm?viewfrom=1&catid=201&step=2
Yepquote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit!
Maarre..kan je ze ook weer makkelijk verwijderen zonder dat er allerlei plaktroep op je nano achterblijft?
Yep. Mijn nano zit ook al helemaal onder de krasjes terwijl ik wel erg voorzichtig ben.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:19 schreef L3viathan het volgende:
het krasgevoeligheids probleem schijnt toch vrij groot te zijn
iemand hier er heel erg veel last van?
de mijne heeft wel wat kleine ondiepe krasjes maar niks schokkends tot nu toe
Ik heb inmiddels de klantenservice al gemaild en gevraagd of het mogelijk is een bekraste nano terug te sturen. Zo niet, dan zou ik ter plekke m'n bestelling annuleren. Ben benieuwd wat het antwoord is.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:35 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Yep. Mijn nano zit ook al helemaal onder de krasjes terwijl ik wel erg voorzichtig ben.Shame.
hier ben ik ook wel erg benieuwd naarquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de klantenservice al gemaild en gevraagd of het mogelijk is een bekraste nano terug te sturen. Zo niet, dan zou ik ter plekke m'n bestelling annuleren. Ben benieuwd wat het antwoord is.
Het antwoord:quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef L3viathan het volgende:
[..]
hier ben ik ook wel erg benieuwd naar
waarschijnlijk niet
wat ik gelezen heb is dat Apple als reactie (tot nu toe) gegeven zou hebben dat het materiaal wat voor de Nano gebruikt is ook voor de andere iPods gebruikt is en daarom zou het goed moeten zijn.. en als het niet bevalt moest je maar een iPod Nano tube kopen voor bescherming..
tegelijkertijd staat heel hun eigen forum vol met klachten over krassen.. dus ik ben benieuwd..
hoewel het bij mij nog meevalt heb ik wel het idee dat de krassen die er op zitten wel heel snel zijn ontstaan aangezien ik hem ook nog niet eens een week in bezit heb
quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail aan de Apple Store.
U hebt het recht uw Apple Store-aankoop terug te sturen indien u niet tevreden bent. Mogelijk moet u in dat geval wel verzendkosten betalen. In onze voorwaarden (doorgaans paragraaf 7) staan de eisen die gelden voor het terugsturen van producten, evenals eventuele uitzonderingen.
Als u uw product wilt terugsturen, hebben wij de volgende informatie nodig:
- Het webbestelnummer
- Het product dat u wilt terugsturen
- Het ophaaladres
- Uw telefoonnummer overdag en 's avonds
In bepaalde gevallen vragen wij u mogelijk om meer informatie.
Als Apple het product heeft ontvangen volgens de voorwaarden zoals vermeld in de eerder genoemde Apple Store-voorwaarden, krijgt u uw geld terug.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u nog vragen heeft kunt u ons ook telefonisch bereiken onder 0800-0200380 (NL) of 0800-99846 (B).
hier klikkenquote:frim schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:01
Voor de mensen die nog twijfelen hoe ze hem schoon kunnen maken is hier iemand die het zelf al heeft gedaan
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
zag net in een msg op tweakers.net een mooie post (van frim):
[..]
hier klikken
Wellicht iets om uit te proberen op de zwarte nano's?
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich sufquote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Falcon4ever het volgende:
zag net in een msg op tweakers.net een mooie post (van frim):
[..]
hier klikken
Wellicht iets om uit te proberen op de zwarte nano's?
en werkt het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich suf![]()
Ja, grotendeels wel. Maar je moet wel blijven poetsen want er blijven toch steeds weer nieuwe krasjes bijkomen. dat vind ik echt wel balen trouwens.quote:
Wat is het merk, en waar koop je het?quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Mijn man heeft ook zo'n polijstmiddeltje. Hij poetst zich suf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |