abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31248472
Best snel volgens mij, na nog niet eens een dag al op 'preparing shipment'. Maar de zwarte is meer gewild geloof ik ja, maar doe mij maar een echte Apple-witte !

Iemand enig idee hoe lang het nog ongeveer duurt nadat ie op prep. shipm. staat?
pi_31248803
Bij mij duurde het dan ongeveer 2 dagen voor dat ie verzonden werd, en het duurde 9 dagen voor dat ie verzonden werd na dat ik em besteld had.
pi_31259451
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Itsamemario het volgende:
Best snel volgens mij, na nog niet eens een dag al op 'preparing shipment'. Maar de zwarte is meer gewild geloof ik ja, maar doe mij maar een echte Apple-witte !

Iemand enig idee hoe lang het nog ongeveer duurt nadat ie op prep. shipm. staat?
Rond de 2 werkdagen. Ik had even gemaild naar een medewerker en die zei dat mijn iPod klaar om te verzenden was, kan dus elk moment een mailtje ontvangen
pi_31260945
De eersten hebben hun "tubes"
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1071844/16

Als ze in de winkel komen misschien een idee voor een inkoopactie
Ik neem aan dat niet iedereen er 5 wil hebben.
pi_31261266
Hoppaaa, m'n iPod is al 'shipped' !

Die tubes vind ik trouwens hondslelijk, doe mij m maar zonder hoesje!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:48:26 #181
96581 Manneke_Pils
Deus. ['de:us]
pi_31261726
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:

Zeer zeer zeer goed idee.

Als mn Nano er is, wil ik daar zeker aan meedoen !
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_31261822
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:32 schreef Itsamemario het volgende:
Hoppaaa, m'n iPod is al 'shipped' !

Die tubes vind ik trouwens hondslelijk, doe mij m maar zonder hoesje!

Wat een achterlijke regeling bij Apple. Ik heb em vorige week maandag besteld, en hij is nog niet verzonden (wel preparing shipment).
pi_31262094
Waarom niet bestellen bij mp3man.nl ? heb je hem de volgende dag
pi_31263151
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:51 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Wat een achterlijke regeling bij Apple. Ik heb em vorige week maandag besteld, en hij is nog niet verzonden (wel preparing shipment).
Als je m laat graveren dan moet ie toch uit China komen ofzo? En als je dat niet doet zal ie wel van dichterbij vandaan komen denk...

En bij Apple krijg ik studentenkorting, scheelt toch weer 20 euro !
pi_31263210
quote:

[..]

Ik neem mijn woorden terug!

quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:34 schreef Itsamemario het volgende:

[..]

Als je m laat graveren dan moet ie toch uit China komen ofzo? En als je dat niet doet zal ie wel van dichterbij vandaan komen denk...

En bij Apple krijg ik studentenkorting, scheelt toch weer 20 euro !
China is de algemene fabriek. Alle iPod Nano's komen daar vandaan.
pi_31263295
als dat er s taat krijg je hem maandag denk ik
pi_31263432
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 19:38 schreef tonks het volgende:
als dat er s taat krijg je hem maandag denk ik
Dan al? Ik denk het eigenlijk niet. Apple zelf geeft aan 5-7 werkdagen. TNT geeft 11 of 12 oktober. Ik hoop natuurlijk zo snel mogelijk. Maar nu is het enige wat ik kan doen, wachten.

En dat haat ik
pi_31264083
Als ik mn orderstatus wil checken via de Apple site zegt ie dat de service niet beschikbaar is ofzo, en via de TNT site herkent ie m niet !
pi_31264307
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:03 schreef Itsamemario het volgende:
Als ik mn orderstatus wil checken via de Apple site zegt ie dat de service niet beschikbaar is ofzo, en via de TNT site herkent ie m niet !
Eindelijk ben ik eens in het voordeel. En checken bij apple.nl werkt bij mij idd ook niet.
pi_31264739
Haha !

Maar check jij t via www.tnt.com? En welk nummer voer je daar in? Post de url anders ff als je wilt !
pi_31265108
quote:

[..]

....

Same here. M'n order datum is 27-9 en nog steeds 'processing order'. iPod socks 'on of before' 29-9 (!), en ook die nog steeds op 'processing order'. ffs, hoe lang kan het duren om een stel socks te sturen...
pi_31265351
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:22 schreef Itsamemario het volgende:
Haha !

Maar check jij t via www.tnt.com? En welk nummer voer je daar in? Post de url anders ff als je wilt !
Een apple medewerker had mij al eerder een verzendingsnummer gegeven, dat raar genoeg afwijkt van het nummer dat op de orderstatus pagina staat.

Daarna voer ik het gewoon bij www.tnt.nl rechtsonderaan in en tik ik referentie aan.

Dan krijg ik gewoon de gegevens. Hij is btw alweer in Hongkong Dat gaat snel!
pi_31265477
Hmmm dan zal dat nummer bij mij ook wel niet kloppen want hij kan niks over dat nummer vinden :S. Najah, dan wordt het maar afwachten !
pi_31265632
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 20:43 schreef Itsamemario het volgende:
Hmmm dan zal dat nummer bij mij ook wel niet kloppen want hij kan niks over dat nummer vinden :S. Najah, dan wordt het maar afwachten !
Misschien gewoon ff nl.consumer@euro.apple.com mailen?
pi_31266813
Zal ik ns ff doen, maar die zijn er vast niet in het weekend of wel?
pi_31266844
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 21:26 schreef Itsamemario het volgende:
Zal ik ns ff doen, maar die zijn er vast niet in het weekend of wel?
Geen idee, ik zou gewoon ff proberen.
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:28:54 #197
67643 iDex
opdondertje
pi_31266890
ik heb vanacht met mijn nano geslapen , ik werd om vier uur wakker, ik deed mijn oordopjes uit en ik ging asperine halen

kheb nu nog steeds hoofdpijn
pi_31268003
Haha lekker dan iDex !

Ik heb toenstraks gemaild EvilWasp, maar kreeg een mail terug dat er nu geen email ondersteuning beschikbaar is ofzo... Njah, hij zal er in de loop van volgende week wel zijn hoop ik !
pi_31271639
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 18:20 schreef Remzz het volgende:

je mag m'n paarse en roze tubes kopen als ik ze binnen krijg .
pi_31276067
Als je een inkoopactie gaat doen krijg je toch altijd gezeik dat mensen alleen die witte of blauwe willen dus daar heb je weinig aan volgens mij ...

Ik heb trouwens een leveringsaankondiging gehad, met een nummer dat ik wel kan traceren, hij is inmiddels in Hong Kong !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')