Waarom denk je dat ik hierboven al probeerde om van iemand een hoesje over te kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:27 schreef DuchessX het volgende:
Mijn Nano is trouwens gevallen. Op het asfalt. Ik heb heel erg veel geluk gehad want er is zo goed als niks beschadigdTerwijl ik wel allemaal krassen heb van het in en uit mijn broekzak/tas halen.
Ik wacht al een week of 3 op mijn tubes die ik bij de applestore besteld hebquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hierboven al probeerde om van iemand een hoesje over te kopen
Thnx voor je reactie. Ik heb geen casseterecorder in mn auto (zoals zovele denk ik??) dus dat is geen oplossing. Hoopte eigenlijk op de iTrip. Er zit wel een line-in op de Nano, dus er moet wel een creatieve oplossing zijn.. weet alleen niet welke??quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef Remzz het volgende:
Nee dat kan niet er zit zegmaar geen "data" stukje naast de koptelefoon ingang. Je kunt natuurlijk gewoon een cassetebandje met een line out op de iPod aansluiten.
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:32 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb m inmiddels ook, prachtig ding!
Icoon diefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:27 schreef Michellus het volgende:
Gisteren om 16:47 was hij geleverd in HongKong.. Hoe lang zou het nog duren voordat ik ook mijn zwarte iPod Nano mag aanschouwen?![]()
Hij heeft zelfs gewoon dezelfde link gepaktquote:
Ik ga niet met zon hoesje er omheen lopen, vind hem zo mooier (lijkt me) en zon hoesje is alleen maar onhandig volgens mijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.
En iPod socks vind ik niet handig![]()
Zo onhandig is het niet. En het valt me nu op dat er op de achterkant en voorkant heel snel krassen komen. En dat wil ik voorkomen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:55 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Ik ga niet met zon hoesje er omheen lopen, vind hem zo mooier (lijkt me) en zon hoesje is alleen maar onhandig volgens mij...
Wat boeiend zeg, ik vond hem gewoon ergens en wel leukquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs gewoon dezelfde link gepakt
Ergens? Wtf. Je bedoelt op het Fok! forum bij de user Deaddoll.....quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Michellus het volgende:
[..]
Wat boeiend zeg, ik vond hem gewoon ergens en wel leuk
Maareeh, maadag zal ik hem dus waarsch wel kunnen hebben!![]()
Blablablabla.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ergens? Wtf. Je bedoelt op het Fok! forum bij de user Deaddoll.....
...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik zoek nu eigenlijk alleen nog een hoesje, en 3-4 weken wachten op Tubes vind ik veels te veel. Weet iemand of een zaak in Amsterdam (bv Apple store of MM) hoesjes heeft? Dan ga ik daar van het weekend misschien even naartoe. Ik wil hem eerlijk gezegd namelijk wel zo goed mogelijk beschermen met zo weinig krasjes.
Koop een pakje kauwgom, knip het display er het wheel er uit en je hebt een super vette skin!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 19:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Koop een pakje kauwgom, knip het display er het wheel er uit en je hebt een super vette skin!
Echt, ik heb het gezien en ik vond het best gaafquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:25 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
![]()
Morgen maar eens Apple Store bellen oid.
Hier zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Echt, ik heb het gezien en ik vond het best gaaf
De dixons hier krijgt ze volgende week binnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef DuchessX het volgende:
Nog 2 á 3 weken eer de tubes binnen zijnEn ik wacht al een week of 3
Jezus over 3 weken zitten er meer krassen op dan op de gemiddelde gothicquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 13:28 schreef DuchessX het volgende:
Nog 2 á 3 weken eer de tubes binnen zijnEn ik wacht al een week of 3
daar heb ik afgelopen vrijdag de tubes besteld... 2 a 3 weken levertijdquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:37 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Is het bij Apple store enkel betalen via Credit Card ? Anders ben ik denk van plan om maar bij Bol.com te gaan bestellen
Bij mij(postbank internet bankieren) was het geld binnen 3 dagen over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...
Bij mij was het via de Rabo binnen enkele tellen binnen bij Apple. Maar het duurt vanaf dat moment wel ff voordat je nano kan hebben. Zoals al gezegd, ik wacht nu al 3 weken op m'n nano...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:33 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bij mij(postbank internet bankieren) was het geld binnen 3 dagen over.
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Bij mij was het via de Rabo binnen enkele tellen binnen bij Apple. Maar het duurt vanaf dat moment wel ff voordat je nano kan hebben. Zoals al gezegd, ik wacht nu al 3 weken op m'n nano...
Ik heb een zwarte besteld en 'm laten graveren...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.
Okj das heel mooi, vandeweek is gaan bestellen dan denk ik ..quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Je kan het geld ook overmaken via bankgiro. Houd alleen wel rekening met een (mogelijk) lange levertijd. Ik wacht nu al precies 3 weken op m'n nano...
Hij ligt inmiddels in Amsterdam.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:56 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte besteld en 'm laten graveren...
Maar goed, hij lag 12 oktober nog ergens in Hong Kong (das m'n laatste statusupdate), dus zo lang zal het nu niet meer duren.
Die studientenkorting is leuk, maar ik denk dat ik voortaan Apple-spul in de winkel haal. Die levertijden zijn echt ruk en de garantie is vaak slechter dan in de winkel.quote:Depart Terminal HONG KONG, HK, HK 12 Oct 2005 07:35
Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 17 Oct 2005 09:56
Als je hem dan morgen binnen zou krijgen, hoe lang heeft het gehele proces dan in totaal geduurd?quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:26 schreef nikk het volgende:
[..]
Hij ligt inmiddels in Amsterdam.
[..]
Die studientenkorting is leuk, maar ik denk dat ik voortaan Apple-spul in de winkel haal. Die levertijden zijn echt ruk en de garantie is vaak slechter dan in de winkel.
Toch zijn zwarten meestal sneller.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je hem hebt laten graveren dacht ik. En witte Nano's schijnen sneller te zijn dan zwarten.
Drie weken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je hem dan morgen binnen zou krijgen, hoe lang heeft het gehele proces dan in totaal geduurd?
WTF, nu nog? Wel mooi, dan krijg je em nog vandaagquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Drie weken.
En hij's inmiddels 'out for delivery'.
Dat kan helaas niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:51 schreef Itsamemario het volgende:
Ik zou zo'n lanyard wel leuk vinden maar dan zonder ingebouwde koptelefoon... Kan je die er makkelijk afhalen en er een andere opzetten ofzo? :S
In theoriequote:Op maandag 17 oktober 2005 18:48 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
WTF, nu nog? Wel mooi, dan krijg je em nog vandaag![]()
Laatst ergens gezien op DAPreview.quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:11 schreef Geqxon het volgende:
Hoe wil je een lanyard zelf maken? Knappe jongen die dat doet
Ik heb zelfs een paar keer gelezen dat de postbode nog om 20:15 kwamquote:Op maandag 17 oktober 2005 19:14 schreef nikk het volgende:
[..]
In theorie
Maar het is inmiddels bijna kwart over zeven, dus het lijkt me sterk dat ie nog vandaag komt. Maar dat boeit niet echt, ik ben al blij genoeg dat ie in Nederland ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |