Is je iPod niet vol?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef Katana het volgende:
Ik heb iets raars. Als ik vanuit mijn itunes mn ipod muziek wil bij werken geeft hij het volgende aan:
Kan niet bij werken, onvoldoende geheugen.
Iemand een oplossing?
Waar ergens in voorkeuren?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef super-muffin het volgende:
Zet automatisch sync uit bij de voorkeuren.
Die krijg je vrijwel direct eigenlijk. Daarin staan de betalingsinstructies als je hebt gekozen voor 'wired bank transfer'.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb net een iPod nano besteld op de Apple site (4gb wit), en ik zou 'binnenkort' een email krijgen met daarin de instructies of een bevestiging o.i.d. Hoor je die gelijk te ontvangen of zal dat morgen pas worden aangezien die mensen mn order moeten goedkeuren?
Graag antwoord, er zijn vast wel mensen die er ervaring mee hebben!
Gelukt inmiddels.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:14 schreef super-muffin het volgende:
Druk eens op Control ,
Dan krijg je een venster, daar klink je op iPod en daar zet je het vinkje weg bij automatisch sync
Ik zou wel rekening houden met een lange wachttijd. Ik heb em 25-09-2005 besteld en hij is nog steeds niet verzonden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:55 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb net een iPod nano besteld op de Apple site (4gb wit), en ik zou 'binnenkort' een email krijgen met daarin de instructies of een bevestiging o.i.d. Hoor je die gelijk te ontvangen of zal dat morgen pas worden aangezien die mensen mn order moeten goedkeuren?
Graag antwoord, er zijn vast wel mensen die er ervaring mee hebben!
Gefeliciteerdquote:
Na, ik denk dat ze em nu aan het graveren zijn, omdat hij nog niet shipped is. Dus ik verwacht morgen een email dat ie shipped is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef Itsamemario het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar jouw wachttijd was dus ook wel wat langer omdat je m hebt laten graveren denk ik!
Hoelang deed TNT erover om het van de fabriek in China naar je voordeur te krijgen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:33 schreef Katana het volgende:
Ik had hem ook laten graferen en het duurde bij mij precies 18 dagen van moment van bestellen tot bezorging
WTF... Ik heb 'm verleden week maandag besteld en nog steeds staat ie op 'processing order'...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:02 schreef Itsamemario het volgende:
Ik heb m sinds gistermiddag ook op "preparing shipment" staan, hopen dat ie er snel is!
En over iTunes: ik vind het wel een handig programma. Die tags bijwerken gaat prima, en de bediening vind ik ook lekker duidelijk enzo. Geen problemen hier iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |