Jammer, dan ga ik Roos maar eens vragenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ik moet niks Niels. Ik zei alleen dat ik dat waarschijnlijk gedaan zou hebben.
quote:Btw. tvp.
Uhm... welterusten?quote:Buenas Noches.
Ja, das nogal nep.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:29 schreef DearPrudence het volgende:
Willen jullie aub niet via fok! jullie geheimtaal gebruiken, zo irritant.
toe maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef MrAli het volgende:
The next few hours I'm more than 60 years back in time...
Jaja, ik ben weer terug, en het was wel gaaf.quote:
Owja, van mij ook nog gefeliciteerdquote:
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto benquote:22-09-2005 652094 ST NED WISKUNDE OLYMPIADE
reiskosten 2e ronde 42,20
Rondje van Hans vanavond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto ben
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Rondje van Hans vanavond!
Of neem je een flesje dank mee naar Cel 4 om te shotten?
Kan wel uit de provisiekast, kan je later je pa terug geven.
Is de kast al leeg ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maar
Anne is er, dus het is al één groot feest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, van mij ook nog gefeliciteerd
Komt er nou nog een feest / drankje + taart halen bij Kees? (en je had het op school idd wel even mogen melden)
Nee, maar mijn ouders zijn 1. tegen (teveel) drank en 2. tegen sterke drank voor 18... dus meewerken doen ze nietquote:
Nouja, volgende week dus feest bij Kees... nu maar gewoon cel4quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Anne is er, dus het is al één groot feest.![]()
Vier mijn verjaardag sowieso nooit erg uitbundig, dus tijd voor verandering!
Aww, das niet zo best, das klote.quote:Op zondag 25 september 2005 10:50 schreef DearPrudence het volgende:
bah, ik ben ziek, en ik heb erger spierpijn dan gister.
THE BOXERquote:Lang leve Simon & Garfunkle muziek.
Ik ben ziek en ik heb spierpijn.quote:Op zondag 25 september 2005 11:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Aww, das niet zo best, das klote.
Maar ben je ziek én heb je spierpijn? Of ben je ziek omdat je nog steeds spierpijn heb?
En heb kan niet maar van capoeira zijn denk ik, en welke spieren zijn het eigenlijk?
quote:[..]
THE BOXER![]()
Dat klinkt niet leuk, van harte beterschap.quote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben ziek en ik heb spierpijn.
Ik ben ziek: hoofdpijn/duizeligheid, keelpijn en een zeer verstopte neus. bah.
ik heb spierpijn: in mijn benen, overal eigenlijk, en een beetje in mijn armen.
Het is gewoon een vervelende combinatie.
[..]
![]()
Wiskunde, Scheikunde, Nederlands, Frans en Duits, here I comequote:Op zondag 25 september 2005 14:15 schreef errrrr het volgende:
Natuurkunde, Wiskunde, Biologie en Scheikunde, here I come
ah, wel naar je zin gehad?quote:
Jahoor, was erg leuk.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
ah, wel naar je zin gehad?
Is ze trouwens nog aan dat ****boarden toegekomen wat ze doet?
quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jahoor, was erg leuk.
En ze doet aan wakeboarden, maar seizoen is af. Ze wil misschien ook kitesurfen, maar daar gaat ze eerst meer info over opzoeken, aagezien het toch best een bult geld is.
Nu eten.
Ah, dus 'gewoon' achter een boot hangen, wist niet dat dat wakeboarden heettequote:Wakeboarden is in 2003 een van de snelst groeiende watersporten. Een x-treme sport, te vergelijken met snowboarden, maar dan op het water. Een wakeboarder wordt aan een lijn, soms door een boot, soms door een kabelbaan over het water getrokken. Als sport kent het wakeboarden drie disclipines:
* slalom
* tricks (trucs uithalen)
* springen
Voor 5 heb ik ff boek 1 - 3 erbij gepakt ofzo dacht ik, d staat bij mij 1.13b, maar waarom weet ik ook niet meer precies, mss moeten we die ff klasikaal behandelen nogquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef errrrr het volgende:
Natuurkunde 2: vraag 5b... waar vind je dat in je binas? vraag 5d: is toch 1.13a
Ja, daar heb ik dus even geen zin in, voor 1 opdrachtje...quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voor 5 heb ik ff boek 1 - 3 erbij gepakt ofzo dacht ik, d staat bij mij 1.13b, maar waarom weet ik ook niet meer precies, mss moeten we die ff klasikaal behandelen nog.
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.quote:Op zondag 25 september 2005 22:48 schreef errrrr het volgende:
bah, nadat ik twee weken terug mijn grote sennheiser koptelefoon had laten vallen en er 1 kant stuk was gegaan, zijn vandaag mijn oordopjes na meer dan twee jaar trouwe dienst gesneuveld... morgen maar wat eerder op (eerste twee uur vrij) om langs de expert te rijden, heb nieuwe nodig
Die heb ik dus net voor m'n verjaardag gekregen, niet zo praktisch.quote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.
Oeh! Foto!! Waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja: ik heb vandaag m'n eerste schilderij op echt doek gemaakt
(niet dat het een mooi resultaat gaf, maar was wel geinig!)
Mijn snoer is echt belachelijk lang.quote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.
De foto komt eraan, moet eerst ff kijken of ie fatsoenlijk ergens op staat... Anders komt hij over 2 dagen, dan is ie goed droog en ga ik hem op m'n kamer ophangen..quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh! Foto!! Waarom heb je dat gedaan dan?
Een echte Boom, dat wordt geld waard later.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de middelste in de rechterrij dus gemaakt. Alleen heb ik hem verkloot met m'n ronde vorm rechtsboven en dat gekloot linksonder. Verder is m'n ophoging in het midden niet echt mooi. Maar dat verschil in groentinten is dus wel echt geschilderd
Was wel het plan jaquote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Een echte Boom, dat wordt geld waard later.
wow.. impressive.quote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Voor de geschiedenis mensen, hier had ik het dus over:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Nu al een beetje gedateerd, maar toch belachelijk:
http://littlegreenfootballs.com/weblog/video/NOPD-Looting.wmv
http://uk.imdb.com/title/tt0174982/quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef MrAli het volgende:
Voor de zieke shit, download New World Disorder films.
FOK! was ff down.quote:
Gast, geen speelfilm.quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://uk.imdb.com/title/tt0174982/
3.9.
Ja, ok, ik dacht al 'films'... Maar had ik dat dan moeten ruiken ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gast, geen speelfilm.![]()
Er zijn ook van die stuntfilms net als Kingsize, maar niet met snowboarders maar met gastjes op fietsjes, de heten 'New World Disorder - ...'.
Net wat je zegt, bij 'films' had je kunnen bedenken dat het niet om één enkele (speel)film ging.quote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ok, ik dacht al 'films'... Maar had ik dat dan moeten ruiken ofzo?![]()
Dan nog als ik hem dan gelijk kan vinden bij imdb mag je er toch nog wel het een en ander bij bedenken.quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Net wat je zegt, bij 'films' had je kunnen bedenken dat het niet om één enkele (speel)film ging.
Dat er een speelfilm met dezelfde naam is die men op IMDb kent die toevallig slecht schijnt te zijn en een 3,9 heeft kon ik niet raden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan nog als ik hem dan gelijk kan vinden bij imdb mag je er toch nog wel het een en ander bij bedenken.
Sorry hoor...quote:
Jippie schreef op 26-09-2005 @ 21:02:11:
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
HaQDaQ schreef op 26-09-2005 @ 20:51:59:
Eerste van de gemengde teams, HEMA is the best
De atletiek was de best of all, 9.41 godver... Jelle 2.14, Henk en JP 2.22 en Jasper 2.42.
Ik liep 2.37, als Hema hadden we 12.26 ofzo...
Ging best goed dus, lekkere appeltaart ook
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
correctie, jelle had 2 15 en jasper 2 43
Waar haal jij die prijs vandaan?quote:Op maandag 26 september 2005 21:45 schreef errrrr het volgende:
Niels, als jij nog een sicke camera gaat kopen: sicke sony cam
edit - maar 1700 euro hoor
0 lumen is onmogelijk... zonder zelf licht te gevenquote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs vandaan?
En eigenlijk zoek ik een 0 lumen camera![]()
Verder is de resolutie wel sick![]()
0 lumen moet je ook lezen als bijna 0quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
0 lumen is onmogelijk... zonder zelf licht te geven
HDTV, duh
Ik ga iig niet zakken, zoals met jou gaat gebeuren halverwege volgend jaar.quote:
Na de eerste week al, tsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb geen zin in werken vanavond, bah.
Haha, dat is idd lekker, zo snel al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb geen zin in werken vanavond, bah.
Hele familiequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben al uitgewerkt.
Heel apart.
Hele familie kwam onverwachts eten, dus ik kon of blijven eten of naar huis gaan.
Volgende keer blijf ik zeker wel eten.Was mij nu iets té onverwachts.
Das snel, en grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben al uitgewerkt.
Heel apart.
Hele familie kwam onverwachts eten, dus ik kon of blijven eten of naar huis gaan.
Volgende keer blijf ik zeker wel eten.Was mij nu iets té onverwachts.
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Deel van de familie (van de man)
Ohja, heb je die (Hitchhikers guide) op dvd?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogen
Big Fish is trouwens erg leuk, halverwege nu, humor op The Hitchhikers Guide stijl (nouja, beetje dan). Iig leuk
als divx op een dvd kan ik over tien minuten hebben, moet toch nog branden... begrijp dus dat je hem wilt zien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, heb je die (Hitchhikers guide) op dvd?
Nee, niet gelezen, maar mijn papa had 'm ooit gehoord als hoorspel, en vond het toen heel spannend. En aangezien de film niet meer draait, dan maar op dvd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
als divx op een dvd kan ik over tien minuten hebben, moet toch nog branden... begrijp dus dat je hem wilt zien?
(ik doelde trouwens meer op het boek, maar de film is ook leuk hoor, wel in boek stijl. Heb je het boek gelezen?)
quote:
Film is wel leuk, al moet je wel van die humor houden hoor, die blijft de hele film constant. Ben het boek nu met veel plezier aan het lezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen, maar mijn papa had 'm ooit gehoord als hoorspel, en vond het toen heel spannend. En aangezien de film niet meer draait, dan maar op dvd.
[..]
![]()
Ja, je moet er idd van houden... maar het boek blijft toch leukquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Film is wel leuk, al moet je wel van die humor houden hoor, die blijft de hele film constant. Ben het boek nu met veel plezier aan het lezen.
Als ie er leuk is moet ik die ook maar eens kijken, ligt al maanden op me te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogen
Big Fish is trouwens erg leuk, halverwege nu, humor op The Hitchhikers Guide stijl (nouja, beetje dan). Iig leuk
NTSC dvd kan je toch ook kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als ie er leuk is moet ik die ook maar eens kijken, ligt al maanden op me te wachten.
(Zoals bij zoveel films hier.)
En van The Hitchhikers Guide to the Galaxy had ik een NTSC-dvd gedownload.
Maar heb hem inmiddels (uiteraard) ook als DivXje, dus die misschien binnenkort ook maar eens kijken, al hoewel het niet mijn genre is eigenlijk.
quote:[N]iels says:
http://nerdonielso.mine.n(...)heid%20Ria%20037.jpg
[N]iels says:
Hint: die van mij is groen-achtig
<S> says:
wauw, hij is mooi
<S> says:
groen is een mooie kleur en hij is best leuk gemaakt
[N]iels says:
haha
[N]iels says:
ik geloof je niet
<S> says:
hahaha\
<S> says:
nee echt waar
Jahoor, mijn pc pikt het wel, mijn brander pikt het ook wel als ik hem wil branden, en daarna eventueel kijken vanaf dvd op mijn pc gaat ook zonder probs, alleen een (normale / Europese) standalone dvdspeler vind het niet zo leuk.quote:
Dat hoorde ik al van Liz jaquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben ook echt nét op tijd binnen. Het begint opeens belachelijk hard te regenen en te onweren.![]()
Ik had vandaag trouwens alleen het eerste uur studieuur, rest valt uit ivm afwezigheid van Henk Arendsen.
Ongelovelijk, de arme jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Kees,.
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ongelovelijk, de arme jongen.
Die twee.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef DearPrudence het volgende: [[url=http://img345.imageshack.us/img345/108/room55ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/6179/room24js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welke vinden jullie beter?
Ongelofelijk ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ongelovelijk, de arme jongen.
De eerste en de laatste denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef DearPrudence het volgende:
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/9113/room8bh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/600/room33le.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/5510/room41nt.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/108/room55ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/8903/room61km.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/8171/room74jh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/7521/room82pv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/9157/room92nl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/2551/room14ou.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/6179/room24js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welke vinden jullie beter?
Mijn ex-kamer op sint maarten.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze en deze. Waar zijn die foto's eigenlijk ergens gemaakt?
Nee?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef errrrr het volgende:
Ruben, moest ik toevallig van jou 'The Haunted' downloaden? Het klinkt iig nergens naar(nouja, sworn enemy dus... wel iets beter trouwens
)
Overmorgen pas?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, net weer Capoeira gehad, ik ben vandaag maar gegaan, aangezien ik komende vrijdag niet kan. 2 uur lang, damn. Maar wel weer heel leuk. Ik kan al een soort van radslag die veranderd in een salto iets, en dan de makako terug.
En ik ben snel in het schoppen in de roda, volgens menno. Hoera!
Maargoed, dat wordt overmorgen flink spierpijn. Ik ga misschien voortaan wel op woensdag, dan is het rustiger, en krijg je meer aandacht.
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Overmorgen pas?
Maar leuk dat de training zo snel vruchten afwerpt(wat zijn de makako en roda trouwens?
)
Damn, dat ziet er echt cool uit, zodra je een backflip kunt moet je die mij ook ff lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.)
En de roda is de kring waarin ieder dan tegen elkaar moet "vechten".
overmorgen pas ja... Ik weet niet waarom.
Ik zie nu pas dat je Iris gefotografeerd hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mijn ex-kamer op sint maarten.
Maar mijn oude gordijnen lieten ze hangen.
Btw. je hebt dat zijn ook mijn lievelings.
Hehe, is goed. Maar dat duurt denk ik nog wel een tijdje.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er echt cool uit, zodra je een backflip kunt moet je die mij ook ff leren.
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Iris is.
Ja, jezus... doet die gast dat nou gewoon uit stand, of is de 'aanloop' er vanaf geknipt?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.)
Nee, dit hoef je niet met een aanloop te doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, jezus... doet die gast dat nou gewoon uit stand, of is de 'aanloop' er vanaf geknipt?
Oe, en dus geen ruzie meer met je maken, niet gezond
Dat ken ikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
Ja jezus, 1000 pagina's hee... ben nu halverwegequote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Hitchhikers Guide to the Galaxy uit.
Nu de Ultimate, hans lees eens door.
Vanavond een kleine 3,5 uur aan het trainen geweest, das best gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, net weer Capoeira gehad, ik ben vandaag maar gegaan, aangezien ik komende vrijdag niet kan. 2 uur lang, damn. Maar wel weer heel leuk. Ik kan al een soort van radslag die veranderd in een salto iets, en dan de makako terug.
En ik ben snel in het schoppen in de roda, volgens menno. Hoera!
Maargoed, dat wordt overmorgen flink spierpijn. Ik ga misschien voortaan wel op woensdag, dan is het rustiger, en krijg je meer aandacht.
Dat zou ik dus een mislukte flik-flak noemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een beter plan als je morgen nog tv wilt kunnen kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zou ik dus een mislukte flik-flak noemen.Alhoewel makako wel veel beter klinkt.
Dat zal dus wel zijn waarom turnen en capoeira niet helemaal samen gaat.
Ziet er verder wel grappig uit, zo eens in de kamer proberen, of anders morgen op het gras.
Net eens langzaam afgespeelt, en op het gras heb ik wat meer ruimte, en moet het best te doen zijn aangezien ik meer dan 10 jaar 'flik-flak-ervaring' heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een beter plan als je morgen nog tv wilt kunnen kijken
Hoezo? Hebben we soms verloren?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef MrAli het volgende:
Wel een kutweek voor het Nederlands voetbal trouwens, PSV met 3-0 verloren vanavond, en over gister hoef ik het niet meer te hebben...
Klopt ja, we hebben helaas verloren.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben we soms verloren?
hihi.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben we soms verloren?
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt ja, we hebben helaas verloren.
Verder moeten jullie eens nokken met dat ontzettend zielige 'we' gedoe. Alsof je het van mij als eerste hoorde en ik het als enige zo zeg, dat doet namelijk iedereen, wat jullie ook best weten.![]()
nou, mijn SUFJAN STEVENS concert, op 27 oktober lijkt mij een stuk leuker.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Wheheeh, ik ga naar Sworn Enemy, yeeeeeh
21 oktober, na proefwerkweek, eindhoven, here we come!.
Bwuaaaaaah, This is as real as it gets!
Vastquote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou, mijn SUFJAN STEVENS concert, op 27 oktober lijkt mij een stuk leuker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat begon inderdaad om 19:00 uur, vond het al vreemd dat je niet aanwezig was.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
Wat een instelling...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
toen ik de topictitel zag wist ik dat het om Arcee ging,quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: het was net 29 september, 19:59
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met instelling te maken?
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.
Dat is dan schijnbaar niet belangrijk genoeg.
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.
Dus, hou je mond.
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.
Als je je training vergeet heb je een slappe instelling. Punt.
Je lult je er toch niet onderuit hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je lult je er toch niet onderuit hoor.
Maar ach, misschien komt het o.a. ook wel door een verschil in trainingsmentaliteit.
Verder wel bedankt hoor, en het is wederzijds.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,.
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.
Idd een fout van mij, maar:
- ik was er iig wel
- ik zeg niet 'ik ga niet, ik moet morgen dit of dat..'
- ik speelde niet eens slecht, mijn pa, die altijd héél er kritisch is had het niet eens door, en was verbaast toen ik dat in de rust kwam vertellen, en ook de coach vond dat ik een goede wedstrijd speelde
- en het zal niet nog een keer gebeuren
Sorry hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef DearPrudence het volgende:
okee.. werken ging prima. was druk. erg druk. en alles in mijn eentje doen. pfoe.
Maargoed, ook nog even daar gegeten, lekker. Ook wel gezellig.En even erover gehad dat ik hetwel erg weinig vond dat alleen Channah en ik in de bediening zitten, dus zal morgen een briefje ophangen op school, om mensen te werven.
Ik ga nu naar bed, en Ali, doe niet zo irritant.
Dat zijn jou woorden, niet die van mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.
Dat ik speelde heeft daar ook wel iets mee te maken, en het dan opbrengen om nog enigszins goed te spelen terwijl alles pijn doet ook, of niet soms?quote:En het gaat hier niet om spelen, maar om mentaliteit, daar begon je namelijk zelf over.
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een prequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef MrAli het volgende:
Niels, moest ik nog even zwarte schoenen halen bij mijn pa?
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een pre
Ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef DearPrudence het volgende:
poe.. ik ben moe.
Ik kom dus met cameraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, was om 3.15 uur klaar met werken.
Vanmorgen om 8.50 naar school
om 13.30 begonnen met werken (dus 13 uur (exculsief 45 min. pause in totaal))
Morgen voor om 12.15 weer klaar staan om richting een picknick te gaan (70 man in m'n eentje)
en daarna door naar de Konginghal om voor 14.00 samen met Ruud van Heerwaarden wat vrijwilligers opdrachten te geven
En dan zaterdagavond rond 23.00 uur klaar zijn voor dit weekend
Er was verjaardagsbezoek speciaal overgevlogen voor mij uit Groningen, dus dat kwam even niet zo goed uit. Als er nog eens zo'n wedstrijd is kom ik zeker kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Wat andere leuke (en filmpjes) op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/volley/
Lekkere bodem voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, eerst twee broodjes hamburger speciaal ketchup eten en dan thuis nog eens een pizza Texas Chruncy (halve kilo) opeten is geen goed idee.
Zit vol.
quote:The Luxury of a Grave
On day zero my mother was expecting... the worst
And out of my father's ass I was born, feet first
"Oh, no"
The most horrendous piece of feces ever forced
To be disposed of is what I was created for
Oh, no... (I'm sorry that I was born) ...so wrong!
When death releases you from me
Just dump my foul remains on some near-by field
- I don't deserve a grave
When you finally get rid of me
Just let my corpse decay ...unburied
- I do NOT deserve the luxury of a grave
My worthlessness is something there is no doubt of:
- I am a waste of the filth I was made out of
How low... (I'm sorry I'm still alive) ...can I go!?
- I do NOT deserve the luxury of...
Oh, no... a coffin would be way too nice
Oh, no... a see-through plastic bag will do just fine
- I do NOT deserve the luxury of a grave
Thxquote:
verlorenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef il_mostro het volgende:
Pff net terug van voetbal, ben kapot. Ging eerst aardig gelijk op. Maakte voor het eerst sinds lange tijd weer eens een doelpunt. Verdedigers er uit lopen en dan keeper uitspelen en binne tikken. Maar ja dan hebben wij zo'n 'doelverdediger' die niet snapt wat zijn taak is ofzodus krijg je in eens 4 tegen goals. Helaas 2-6 verloren wat dus nergens voor nodig was, maar was wel weer ff lekker om te voetballen
![]()
nope.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:16 schreef errrrr het volgende:
Komt onze sinds-kort-aan-het-pils cel4-vrouw nog vanavond trouwens nog langs?
En in de Koog.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:27 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nope.Was dus naar een feestje.
Bel me volgende week maar, dan heb ik als het goed is niets te doen, dan zal ik eens wat goals en puntjes voor jullie (proberen) binnen te slepen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:14 schreef il_mostro het volgende:
Pff net terug van voetbal, ben kapot. Ging eerst aardig gelijk op. Maakte voor het eerst sinds lange tijd weer eens een doelpunt. Verdedigers er uit lopen en dan keeper uitspelen en binne tikken. Maar ja dan hebben wij zo'n 'doelverdediger' die niet snapt wat zijn taak is ofzodus krijg je in eens 4 tegen goals. Helaas 2-6 verloren wat dus nergens voor nodig was, maar was wel weer ff lekker om te voetballen
![]()
dat ook ja, en raad es... ik vond het nog best leuk..quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:38 schreef MrAli het volgende:
[..]
En in de Koog.
Hoe was het eigenlijk bij Tim?
Kijk aan.quote:Op zondag 2 oktober 2005 03:42 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dat ook ja, en raad es... ik vond het nog best leuk..
Was wel oké bij Tim hoor.![]()
Ik ga nu naar bed
welterusten.
Ja is goedquote:Op zondag 2 oktober 2005 03:40 schreef MrAli het volgende:
[..]
Bel me volgende week maar, dan heb ik als het goed is niets te doen, dan zal ik eens wat goals en puntjes voor jullie (proberen) binnen te slepen.
En die 'doelverdediger' zou idd een paar extra lesjes kunnen gebruiken als dat nog steeds dezelfde is.
Nu mijn eigen team een dienst bewijzen, en winnen,quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:56 schreef il_mostro het volgende:
[..]
Ja is goed
En ja idd is nog steeds de zelfde![]()
Net pas wakker?quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:39 schreef errrrr het volgende:
Ja, best gaan gisteren
En nu heb ik nog twee uurtjes dag, daarna uit eten met ouders + gasten van het stormvogelproject(altijd leuk, bergen extensief luisteren voor engels
)
Ja, er was niemand om eitjes bij te bakken, dus wij gingen gewoon naar huis... die Joep had geen eitjes in huis gehaaldquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Net pas wakker?![]()
Ik was jullie gister na het droppen van Berit wel allemaal kwijt opeens, stelletje hufters!![]()
Thomas had mij afgedropt, dus hem had je nog tegen kunnen komen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 15:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Net pas wakker?![]()
Ik was jullie gister na het droppen van Berit wel allemaal kwijt opeens, stelletje hufters!![]()
Klopt, ik ben toen ook direct richting zeebries gegaan maar daar was het stil dus toen richting denburg geraced maar alleen op de Stenenplaats zag ik nog een achterlichtje toen ik nog op de kogerweg reed.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Thomas had mij afgedropt, dus hem had je nog tegen kunnen komen.
Hij belde nog, en Hans had hem verteld dat we eitjes gingen bakken, dus Thomas heel hard naar mijn huis te fietsen. Maarja, ik ging sowieso nergens eitjes bakken, geen trek en ik wou slapen, en voor de rest was er nergens plaats zegmaar, vond ie niet leuk.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Thomas had mij afgedropt, dus hem had je nog tegen kunnen komen.
Het weer viel wel mee hoor, het regende wel, maar voetballen in de regen is zo slecht nog niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:39 schreef -Mzraki- het volgende:
Hoe verliep de wedstrijd alwin? Weer zat zeker niet echt mee of wel?
ah, helaasch. Misschien volgende keer wat minder zuipenquote:Op zondag 2 oktober 2005 17:46 schreef MrAli het volgende:
[..]
Het weer viel wel mee hoor, het regende wel, maar voetballen in de regen is zo slecht nog niet.
(Nat veld is alleen maar extra goed, dan kan je veel sneller spelen.)
Maar de wedstrijd zelf ging bagger, ik had mijn dag totaal niet, en bij niemand liep het lekker, 4 - 0 verloren, helaas.
Ik heb het heel erg rustig gehouden, over de hele avond misschien 10 biertjes ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
ah, helaasch. Misschien volgende keer wat minder zuipen.
Had jij btw Thomas' fiets op z'n kop gezet en die van Joost in de bosjes getieft?
Was ook geen verwijt, ik vraag me alleen af wie dat dan wel heeft gedaanquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb het heel erg rustig gehouden, over de hele avond misschien 10 biertjes ofzo.
En die fietsen heb ik niet aangeraakt.![]()
Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die het interesseert wat wij hier neer zetten. If not, registreer een account en meld het even.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey, we worden in de gaten gehouden, van mam hoorde ik dat de dochter van een vriendin van haar ons bespied.
Iedereen kan dit ook lezen, best eng eigenlijk.![]()
Ja, lurkers zijn mietjes!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:42 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er niet zoveel mensen die het interesseert wat wij hier neer zetten. If not, registreer een account en meld het even.
Je wil niet weten wie dit allemaal lezen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:17 schreef -Mzraki- het volgende:
Hey, we worden in de gaten gehouden, van mam hoorde ik dat de dochter van een vriendin van haar ons bespied.
Iedereen kan dit ook lezen, best eng eigenlijk.![]()
Das toch van die hoteleigenaar? Dat is zulke hilarische Engelse humorquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef errrrr het volgende:
(nu trouwens 'Fawlty Towers' aan het downloaden, dat was een 'gap in my education' dat ik daar nooit van gehoord had)
Lekker eten van ruud?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:47 schreef errrrr het volgende:
Zo, best gezellig, en lekker eten van Ruud
Apart gezelschap altijd, 1 deen, coole gast, 1 franse vrouw, die echt teringgoed engels spreekt voor een frans-vrouw. 1 engelsman die heel verlegen is en de hele tijd iedereen drinken aanbied, nogal ijverig. Dan nog twee schotten, die zijn altijd cool. Een daarvan ziet er echt altijd dronken uit, rood hoofdOok nog een van de Faraeur eilanden ofzo, ook wel aardig
Owja, en dan nog een aardige Duitser, student
Al die accenten door elkaar zijn best leuk
Ach, nu maar naar bed, morgen is er nog huiswerk te doen
(nu trouwens 'Fawlty Towers' aan het downloaden, dat was een 'gap in my education' dat ik daar nooit van gehoord had)
quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Das toch van die hoteleigenaar? Dat is zulke hilarische Engelse humor.
Nog lekker brood gehad van Ali a.k.a. 'chef bakken'?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:36 schreef errrrr het volgende:
Best gaan altijd hoor, Ruud mag wel vaker hier leveren
Done.quote:
Lekker van hem.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:40 schreef DearPrudence het volgende:
ik ben suf.
En ik hoorde vandaag van Joost dat ik voor morgen een debat moet voorbereiden.
Heeft iemand toevallig nog een docu-map over euthanasie.
Danke.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:44 schreef MrAli het volgende:
[..]
Lekker van hem.
En ik denk dat je mazzel heb, ik heb wel een keer iets over euthanasie gedaan, alleen stellen die documappen van mij meestal niet veel voor, zal even voor je kijken.
Sorry, helaas niets bruikbaars voor je kunnen vinden.quote:
bastard!!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Sorry, helaas niets bruikbaars voor je kunnen vinden.
Bijna alles van voor mijn examens al weg gedaan, alleen zo nu en dan nog een verdwaald boekverslag o.i.d., ook bij de back-ups van My Documents die ik zo nu en dan nog wel eens maak.
Ben je trouwens voor of tegen?
Als je het nou even gezegd had had ik er rekening mee kunnen houden en het kunnen bewaren.quote:
quote:Voor.
Waarom?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Grrr, ik ben echt WOEST!!
Welk kutland heeft de IP's 66.*.*.* en 62.*.*.*:?
Alhoewel de laatste ook wel Nl. kan zijn, deels dan..
Weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:19 schreef NerdoNielso het volgende:
Hoe moeten wij dat ooit weten Ali?
Beetje problemos,quote:en wat is er fout?
Strakke shit ouwe!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
En, staat het nog een beetje? (sorry dat de kaartjes er nog aan hangen)
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
Een stuk volwassener idd, en die houding past er ook wel bij zegmaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Bedanktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Hey, nieuwe kleren. Leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
mooie broek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gifquote:
Hij is ook de te donker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gif
die is letterlijk 2 fast, 2 furious.
Moet nog wat aan de tijdsinstellingen gedaan worden dus.
Ja, dat is de filmquote:
had je al gepost.. spammerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja hey ik heb net de Dynamo in Eindhova gebeld, en het komt allemaal goed.
Sworn Enemy. We gaan met de Texelse delegatie.
[afbeelding]
quote:Niels
"Hoe ging het?"
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Aliquote:Ali
KUT
*net buiten beeld*
Maar wel geslaagd!
Vrijdag pas weer aan het bierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
over sms
[..]
[..]
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Ali![]()
idemquote:
Haha, idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Laat ut me weten ay;![]()
Ach de boot kon je tenminste halen![]()
![]()
(Met 65 km/uur met z'n 2'en over het fietspad)
Congrats.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef DearPrudence het volgende:
Debat net gehad, we hebben gewonnen.Joost vond dat we het echt heel goed hadden gedaan!
Jammer, ik had gehoopt dat je dat niet zou lezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
over sms
[..]
[..]
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Ali![]()
Zozo, met 7 man nog wel. Met wie allemaal precies?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vrijdag pas weer aan het bier
En zaterdag aan de absinte of strorum bij Patrick... hebben we hem net met z'n zevenen gegeven
Ach, was wel even gezellig
Ruben, Joost, Henk, Joram, Jasper, Joep en ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zozo, met 7 man nog wel. Met wie allemaal precies?
wat nu weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Rah, frustrerende wedstrijd gehad, nog één keer zoiets en ik ben weg uit het eilandcompetitieteam van Tevoko,.
Laat me raden welk teamlid volgens jou het minste doet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
3-0 verloren van Nioz 1 met een team dat geen flikker doet.
Het siert je dat je zijn naam niet noemt, maar ga het team 'ns wat coachen, probeer ze aan te sporen, zorg dat ze plezier hebben (en jij ook)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
3-0 verloren van Nioz 1 met een team dat geen flikker doet.
Oh Bart deed nog best z'n best hoor, maar niemand ging er voor, ik zelf ook niet, dat geef ik toe. Maar hiervoor ben ik niet in dat team gegaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Het siert je dat je zijn naam niet noemt, maar ga het team 'ns wat coachen, probeer ze aan te sporen, zorg dat ze plezier hebben (en jij ook)
Mooi scrabblewoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Rah, frustrerende wedstrijd gehad, nog één keer zoiets en ik ben weg uit het eilandcompetitieteam van Tevoko,.
dan maak ik er eilandcompetitieteamaanvoerder van.quote:
Het was gewoon een slordige wedstrijd, van beide kanten. Better luck next time, enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dan maak ik er eilandcompetitieteamaanvoerder van.
Die is trouwens incompetent, "Hou het net hoog jongens!"
mss niet brullen maar genuanceerd commentaar gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh Bart deed nog best z'n best hoor, maar niemand ging er voor, ik zelf ook niet, dat geef ik toe. Maar hiervoor ben ik niet in dat team gegaan.
En ik doe verdomme niets anders dan coachen, brullen dat we nog maar 3 punten in moeten halen om weer verdomme gelijk te staan en toch komt iedere verdomde paas weer op de achterlijn en de serve in het klotenet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |