Jammer, dan ga ik Roos maar eens vragenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ik moet niks Niels. Ik zei alleen dat ik dat waarschijnlijk gedaan zou hebben.
quote:Btw. tvp.
Uhm... welterusten?quote:Buenas Noches.
Ja, das nogal nep.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:29 schreef DearPrudence het volgende:
Willen jullie aub niet via fok! jullie geheimtaal gebruiken, zo irritant.
toe maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef MrAli het volgende:
The next few hours I'm more than 60 years back in time...
Jaja, ik ben weer terug, en het was wel gaaf.quote:
Owja, van mij ook nog gefeliciteerdquote:
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto benquote:22-09-2005 652094 ST NED WISKUNDE OLYMPIADE
reiskosten 2e ronde 42,20
Rondje van Hans vanavond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto ben
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Rondje van Hans vanavond!
Of neem je een flesje dank mee naar Cel 4 om te shotten?
Kan wel uit de provisiekast, kan je later je pa terug geven.
Is de kast al leeg ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maar
Anne is er, dus het is al één groot feest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, van mij ook nog gefeliciteerd
Komt er nou nog een feest / drankje + taart halen bij Kees? (en je had het op school idd wel even mogen melden)
Nee, maar mijn ouders zijn 1. tegen (teveel) drank en 2. tegen sterke drank voor 18... dus meewerken doen ze nietquote:
Nouja, volgende week dus feest bij Kees... nu maar gewoon cel4quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Anne is er, dus het is al één groot feest.![]()
Vier mijn verjaardag sowieso nooit erg uitbundig, dus tijd voor verandering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |