Jammer, dan ga ik Roos maar eens vragenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:14 schreef DearPrudence het volgende:
Ik moet niks Niels. Ik zei alleen dat ik dat waarschijnlijk gedaan zou hebben.
quote:Btw. tvp.
Uhm... welterusten?quote:Buenas Noches.
Ja, das nogal nep.quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:29 schreef DearPrudence het volgende:
Willen jullie aub niet via fok! jullie geheimtaal gebruiken, zo irritant.
toe maar...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:38 schreef MrAli het volgende:
The next few hours I'm more than 60 years back in time...
Jaja, ik ben weer terug, en het was wel gaaf.quote:
Owja, van mij ook nog gefeliciteerdquote:
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto benquote:22-09-2005 652094 ST NED WISKUNDE OLYMPIADE
reiskosten 2e ronde 42,20
Rondje van Hans vanavond!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef errrrr het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik nou aardig van ze, als ik met de auto ben
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef MrAli het volgende:
[..]
Rondje van Hans vanavond!
Of neem je een flesje dank mee naar Cel 4 om te shotten?
Kan wel uit de provisiekast, kan je later je pa terug geven.
Is de kast al leeg ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, zou ik 'ns doen... nouja, volgende week dan maar
Anne is er, dus het is al één groot feest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef errrrr het volgende:
[..]
Owja, van mij ook nog gefeliciteerd
Komt er nou nog een feest / drankje + taart halen bij Kees? (en je had het op school idd wel even mogen melden)
Nee, maar mijn ouders zijn 1. tegen (teveel) drank en 2. tegen sterke drank voor 18... dus meewerken doen ze nietquote:
Nouja, volgende week dus feest bij Kees... nu maar gewoon cel4quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:45 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Anne is er, dus het is al één groot feest.![]()
Vier mijn verjaardag sowieso nooit erg uitbundig, dus tijd voor verandering!
Aww, das niet zo best, das klote.quote:Op zondag 25 september 2005 10:50 schreef DearPrudence het volgende:
bah, ik ben ziek, en ik heb erger spierpijn dan gister.
THE BOXERquote:Lang leve Simon & Garfunkle muziek.
Ik ben ziek en ik heb spierpijn.quote:Op zondag 25 september 2005 11:04 schreef MrAli het volgende:
[..]
Aww, das niet zo best, das klote.
Maar ben je ziek én heb je spierpijn? Of ben je ziek omdat je nog steeds spierpijn heb?
En heb kan niet maar van capoeira zijn denk ik, en welke spieren zijn het eigenlijk?
quote:[..]
THE BOXER![]()
Dat klinkt niet leuk, van harte beterschap.quote:Op zondag 25 september 2005 12:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ik ben ziek en ik heb spierpijn.
Ik ben ziek: hoofdpijn/duizeligheid, keelpijn en een zeer verstopte neus. bah.
ik heb spierpijn: in mijn benen, overal eigenlijk, en een beetje in mijn armen.
Het is gewoon een vervelende combinatie.
[..]
![]()
Wiskunde, Scheikunde, Nederlands, Frans en Duits, here I comequote:Op zondag 25 september 2005 14:15 schreef errrrr het volgende:
Natuurkunde, Wiskunde, Biologie en Scheikunde, here I come
ah, wel naar je zin gehad?quote:
Jahoor, was erg leuk.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef errrrr het volgende:
[..]
ah, wel naar je zin gehad?
Is ze trouwens nog aan dat ****boarden toegekomen wat ze doet?
quote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Jahoor, was erg leuk.
En ze doet aan wakeboarden, maar seizoen is af. Ze wil misschien ook kitesurfen, maar daar gaat ze eerst meer info over opzoeken, aagezien het toch best een bult geld is.
Nu eten.
Ah, dus 'gewoon' achter een boot hangen, wist niet dat dat wakeboarden heettequote:Wakeboarden is in 2003 een van de snelst groeiende watersporten. Een x-treme sport, te vergelijken met snowboarden, maar dan op het water. Een wakeboarder wordt aan een lijn, soms door een boot, soms door een kabelbaan over het water getrokken. Als sport kent het wakeboarden drie disclipines:
* slalom
* tricks (trucs uithalen)
* springen
Voor 5 heb ik ff boek 1 - 3 erbij gepakt ofzo dacht ik, d staat bij mij 1.13b, maar waarom weet ik ook niet meer precies, mss moeten we die ff klasikaal behandelen nogquote:Op zondag 25 september 2005 18:46 schreef errrrr het volgende:
Natuurkunde 2: vraag 5b... waar vind je dat in je binas? vraag 5d: is toch 1.13a
Ja, daar heb ik dus even geen zin in, voor 1 opdrachtje...quote:Op zondag 25 september 2005 18:55 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Voor 5 heb ik ff boek 1 - 3 erbij gepakt ofzo dacht ik, d staat bij mij 1.13b, maar waarom weet ik ook niet meer precies, mss moeten we die ff klasikaal behandelen nog.
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.quote:Op zondag 25 september 2005 22:48 schreef errrrr het volgende:
bah, nadat ik twee weken terug mijn grote sennheiser koptelefoon had laten vallen en er 1 kant stuk was gegaan, zijn vandaag mijn oordopjes na meer dan twee jaar trouwe dienst gesneuveld... morgen maar wat eerder op (eerste twee uur vrij) om langs de expert te rijden, heb nieuwe nodig
Die heb ik dus net voor m'n verjaardag gekregen, niet zo praktisch.quote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.
Oeh! Foto!! Waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:19 schreef NerdoNielso het volgende:
Oja: ik heb vandaag m'n eerste schilderij op echt doek gemaakt
(niet dat het een mooi resultaat gaf, maar was wel geinig!)
Mijn snoer is echt belachelijk lang.quote:Op zondag 25 september 2005 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Let er wel op dat het snoer lang genoeg is, staat op de achterkant. 0,7 meter is dwergmaat.
De foto komt eraan, moet eerst ff kijken of ie fatsoenlijk ergens op staat... Anders komt hij over 2 dagen, dan is ie goed droog en ga ik hem op m'n kamer ophangen..quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh! Foto!! Waarom heb je dat gedaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |