Schooluniformen had ik de vorige keer dus, kan nu nietquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:27 schreef DearPrudence het volgende:
Ik deed het ook eerst over gratis openbaar vervoer. Vond het een beetje te moeilijk info vinden ja. Dus nu maar schooluniformen.
Joost, dit is voor grote mensen, scheer je weg.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef WolitiCoco het volgende:
:|
Ja?quote:
Oeh, kan ik je documap inkijken s.v.p?quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:30 schreef errrrr het volgende:
[..]
Schooluniformen had ik de vorige keer dus, kan nu niet
Aaargh! Joost van B. checkt of we wel aan onze Documap zitten!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef WolitiCoco het volgende:
:|
TVPquote:
Niet van B, maar die Joost van vrijdagmiddag, counter strike Joost.quote:En wat doet Joost hier in godsnaam?
Die had ik toen heel slecht, en ik kan 'm hier niet vinden... misschien op school, maar dat is waarschijnlijk al weg...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:44 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh, kan ik je documap inkijken s.v.p?
Oh.. die...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
TVP.
[..]
Niet van B, maar die Joost van vrijdagmiddag, counter strike Joost.
ooh.. oki, nevermind dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:51 schreef errrrr het volgende:
[..]
Die had ik toen heel slecht, en ik kan 'm hier niet vinden... misschien op school, maar dat is waarschijnlijk al weg...
You're missing the point here Joost.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:48 schreef WolitiCoco het volgende:
counter strike al een jaar niet meer![]()
nu bezig aan bf2![]()
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:52 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
You're missing the point here Joost.
Je moest weggaan.
Ah, bedankt, had ik nog niet gekekenquote:
Ninja Buub ís niet aardigquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:59 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is niet erg aardig Buub.
Nee.. Buub the menace.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:04 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ninja Buub ís niet aardig.
Deze slowchat mag pas gevuld worden met nieuwelingetjes als wij op de drempel staan de echte wereld in te stappen en dit communicatiemedium niet meer nodig hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |