De foto komt eraan, moet eerst ff kijken of ie fatsoenlijk ergens op staat... Anders komt hij over 2 dagen, dan is ie goed droog en ga ik hem op m'n kamer ophangen..quote:Op maandag 26 september 2005 15:20 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Oeh! Foto!! Waarom heb je dat gedaan dan?
Een echte Boom, dat wordt geld waard later.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Ik heb de middelste in de rechterrij dus gemaakt. Alleen heb ik hem verkloot met m'n ronde vorm rechtsboven en dat gekloot linksonder. Verder is m'n ophoging in het midden niet echt mooi. Maar dat verschil in groentinten is dus wel echt geschilderd
Was wel het plan jaquote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Een echte Boom, dat wordt geld waard later.
wow.. impressive.quote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef -Mzraki- het volgende:
Voor de geschiedenis mensen, hier had ik het dus over:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 16:34 schreef DearPrudence het volgende:
Nu al een beetje gedateerd, maar toch belachelijk:
http://littlegreenfootballs.com/weblog/video/NOPD-Looting.wmv
http://uk.imdb.com/title/tt0174982/quote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef MrAli het volgende:
Voor de zieke shit, download New World Disorder films.
FOK! was ff down.quote:
Gast, geen speelfilm.quote:Op maandag 26 september 2005 18:05 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://uk.imdb.com/title/tt0174982/
3.9.
Ja, ok, ik dacht al 'films'... Maar had ik dat dan moeten ruiken ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 18:11 schreef MrAli het volgende:
[..]
Gast, geen speelfilm.![]()
Er zijn ook van die stuntfilms net als Kingsize, maar niet met snowboarders maar met gastjes op fietsjes, de heten 'New World Disorder - ...'.
Net wat je zegt, bij 'films' had je kunnen bedenken dat het niet om één enkele (speel)film ging.quote:Op maandag 26 september 2005 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ok, ik dacht al 'films'... Maar had ik dat dan moeten ruiken ofzo?![]()
Dan nog als ik hem dan gelijk kan vinden bij imdb mag je er toch nog wel het een en ander bij bedenken.quote:Op maandag 26 september 2005 18:17 schreef MrAli het volgende:
[..]
Net wat je zegt, bij 'films' had je kunnen bedenken dat het niet om één enkele (speel)film ging.
Dat er een speelfilm met dezelfde naam is die men op IMDb kent die toevallig slecht schijnt te zijn en een 3,9 heeft kon ik niet raden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dan nog als ik hem dan gelijk kan vinden bij imdb mag je er toch nog wel het een en ander bij bedenken.
Sorry hoor...quote:
Jippie schreef op 26-09-2005 @ 21:02:11:
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
HaQDaQ schreef op 26-09-2005 @ 20:51:59:
Eerste van de gemengde teams, HEMA is the best
De atletiek was de best of all, 9.41 godver... Jelle 2.14, Henk en JP 2.22 en Jasper 2.42.
Ik liep 2.37, als Hema hadden we 12.26 ofzo...
Ging best goed dus, lekkere appeltaart ook
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
correctie, jelle had 2 15 en jasper 2 43
Waar haal jij die prijs vandaan?quote:Op maandag 26 september 2005 21:45 schreef errrrr het volgende:
Niels, als jij nog een sicke camera gaat kopen: sicke sony cam
edit - maar 1700 euro hoor
0 lumen is onmogelijk... zonder zelf licht te gevenquote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Waar haal jij die prijs vandaan?
En eigenlijk zoek ik een 0 lumen camera![]()
Verder is de resolutie wel sick![]()
0 lumen moet je ook lezen als bijna 0quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:44 schreef errrrr het volgende:
[..]
0 lumen is onmogelijk... zonder zelf licht te geven
HDTV, duh
Ik ga iig niet zakken, zoals met jou gaat gebeuren halverwege volgend jaar.quote:
Na de eerste week al, tsquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb geen zin in werken vanavond, bah.
Haha, dat is idd lekker, zo snel al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ik heb geen zin in werken vanavond, bah.
Hele familiequote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben al uitgewerkt.
Heel apart.
Hele familie kwam onverwachts eten, dus ik kon of blijven eten of naar huis gaan.
Volgende keer blijf ik zeker wel eten.Was mij nu iets té onverwachts.
Das snel, en grappig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef DearPrudence het volgende:
hallo. Ik ben al uitgewerkt.
Heel apart.
Hele familie kwam onverwachts eten, dus ik kon of blijven eten of naar huis gaan.
Volgende keer blijf ik zeker wel eten.Was mij nu iets té onverwachts.
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Deel van de familie (van de man)
Ohja, heb je die (Hitchhikers guide) op dvd?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogen
Big Fish is trouwens erg leuk, halverwege nu, humor op The Hitchhikers Guide stijl (nouja, beetje dan). Iig leuk
als divx op een dvd kan ik over tien minuten hebben, moet toch nog branden... begrijp dus dat je hem wilt zien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Ohja, heb je die (Hitchhikers guide) op dvd?
Nee, niet gelezen, maar mijn papa had 'm ooit gehoord als hoorspel, en vond het toen heel spannend. En aangezien de film niet meer draait, dan maar op dvd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef errrrr het volgende:
[..]
als divx op een dvd kan ik over tien minuten hebben, moet toch nog branden... begrijp dus dat je hem wilt zien?
(ik doelde trouwens meer op het boek, maar de film is ook leuk hoor, wel in boek stijl. Heb je het boek gelezen?)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |