Waarom?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:02 schreef MrAli het volgende:
Grrr, ik ben echt WOEST!!
Welk kutland heeft de IP's 66.*.*.* en 62.*.*.*:?
Alhoewel de laatste ook wel Nl. kan zijn, deels dan..
Weet ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:19 schreef NerdoNielso het volgende:
Hoe moeten wij dat ooit weten Ali?
Beetje problemos,quote:en wat is er fout?
Strakke shit ouwe!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
En, staat het nog een beetje? (sorry dat de kaartjes er nog aan hangen)
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
Vanmiddag trouwens met mijn moeder naar Den Helder geweest, kleren waren hard nodig... twee spijkerbroeken (na x jaar weer 'ns) en een vestje... had wel meer gewild maar de zin was op
Over twee weken zaterdag ga ik met JP (en mss anderen) naar Alkmaar, dan maar ff meer
[afbeelding]
Een stuk volwassener idd, en die houding past er ook wel bij zegmaar.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Bedanktquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wauw Hans, je ziet er serieus gelijk 4 jaar ouder uit.
Nu nog van die XXXXXXXL shirts af en je bent helemaal om door een ringetje te halen.
BTW, heb je ook nog sneakers gescoord of dat nog niet?
Hey, nieuwe kleren. Leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
mooie broek.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef errrrr het volgende:
[..]
Waarom?
[afbeelding]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gifquote:
Hij is ook de te donker.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
http://i22.photobucket.com/albums/b321/Mzraki0013/avatar4.gif
die is letterlijk 2 fast, 2 furious.
Moet nog wat aan de tijdsinstellingen gedaan worden dus.
Ja, dat is de filmquote:
had je al gepost.. spammerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Ja hey ik heb net de Dynamo in Eindhova gebeld, en het komt allemaal goed.
Sworn Enemy. We gaan met de Texelse delegatie.
[afbeelding]
quote:Niels
"Hoe ging het?"
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Aliquote:Ali
KUT
*net buiten beeld*
Maar wel geslaagd!
Vrijdag pas weer aan het bierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
over sms
[..]
[..]
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Ali![]()
idemquote:
Haha, idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef NerdoNielso het volgende:
Laat ut me weten ay;![]()
Ach de boot kon je tenminste halen![]()
![]()
(Met 65 km/uur met z'n 2'en over het fietspad)
Congrats.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:32 schreef DearPrudence het volgende:
Debat net gehad, we hebben gewonnen.Joost vond dat we het echt heel goed hadden gedaan!
Jammer, ik had gehoopt dat je dat niet zou lezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:07 schreef NerdoNielso het volgende:
over sms
[..]
[..]
Vanavond dus bier verkrijgbaar bij Ali![]()
Zozo, met 7 man nog wel. Met wie allemaal precies?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef errrrr het volgende:
[..]
Vrijdag pas weer aan het bier
En zaterdag aan de absinte of strorum bij Patrick... hebben we hem net met z'n zevenen gegeven
Ach, was wel even gezellig
Ruben, Joost, Henk, Joram, Jasper, Joep en ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:33 schreef MrAli het volgende:
[..]
Zozo, met 7 man nog wel. Met wie allemaal precies?
wat nu weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Rah, frustrerende wedstrijd gehad, nog één keer zoiets en ik ben weg uit het eilandcompetitieteam van Tevoko,.
Laat me raden welk teamlid volgens jou het minste doet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
3-0 verloren van Nioz 1 met een team dat geen flikker doet.
Het siert je dat je zijn naam niet noemt, maar ga het team 'ns wat coachen, probeer ze aan te sporen, zorg dat ze plezier hebben (en jij ook)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
3-0 verloren van Nioz 1 met een team dat geen flikker doet.
Oh Bart deed nog best z'n best hoor, maar niemand ging er voor, ik zelf ook niet, dat geef ik toe. Maar hiervoor ben ik niet in dat team gegaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:21 schreef errrrr het volgende:
[..]
Het siert je dat je zijn naam niet noemt, maar ga het team 'ns wat coachen, probeer ze aan te sporen, zorg dat ze plezier hebben (en jij ook)
Mooi scrabblewoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:01 schreef -Mzraki- het volgende:
Rah, frustrerende wedstrijd gehad, nog één keer zoiets en ik ben weg uit het eilandcompetitieteam van Tevoko,.
dan maak ik er eilandcompetitieteamaanvoerder van.quote:
Het was gewoon een slordige wedstrijd, van beide kanten. Better luck next time, enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
dan maak ik er eilandcompetitieteamaanvoerder van.
Die is trouwens incompetent, "Hou het net hoog jongens!"
mss niet brullen maar genuanceerd commentaar gevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:23 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Oh Bart deed nog best z'n best hoor, maar niemand ging er voor, ik zelf ook niet, dat geef ik toe. Maar hiervoor ben ik niet in dat team gegaan.
En ik doe verdomme niets anders dan coachen, brullen dat we nog maar 3 punten in moeten halen om weer verdomme gelijk te staan en toch komt iedere verdomde paas weer op de achterlijn en de serve in het klotenet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |