Ja, je moet er idd van houden... maar het boek blijft toch leukquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Film is wel leuk, al moet je wel van die humor houden hoor, die blijft de hele film constant. Ben het boek nu met veel plezier aan het lezen.
Als ie er leuk is moet ik die ook maar eens kijken, ligt al maanden op me te wachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ah op die manier, vond het al een vage reden om naar huis te mogen
Big Fish is trouwens erg leuk, halverwege nu, humor op The Hitchhikers Guide stijl (nouja, beetje dan). Iig leuk
NTSC dvd kan je toch ook kijken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Als ie er leuk is moet ik die ook maar eens kijken, ligt al maanden op me te wachten.
(Zoals bij zoveel films hier.)
En van The Hitchhikers Guide to the Galaxy had ik een NTSC-dvd gedownload.
Maar heb hem inmiddels (uiteraard) ook als DivXje, dus die misschien binnenkort ook maar eens kijken, al hoewel het niet mijn genre is eigenlijk.
quote:[N]iels says:
http://nerdonielso.mine.n(...)heid%20Ria%20037.jpg
[N]iels says:
Hint: die van mij is groen-achtig
<S> says:
wauw, hij is mooi
<S> says:
groen is een mooie kleur en hij is best leuk gemaakt
[N]iels says:
haha
[N]iels says:
ik geloof je niet
<S> says:
hahaha\
<S> says:
nee echt waar
Jahoor, mijn pc pikt het wel, mijn brander pikt het ook wel als ik hem wil branden, en daarna eventueel kijken vanaf dvd op mijn pc gaat ook zonder probs, alleen een (normale / Europese) standalone dvdspeler vind het niet zo leuk.quote:
Dat hoorde ik al van Liz jaquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef DearPrudence het volgende:
Damn, ik ben ook echt nét op tijd binnen. Het begint opeens belachelijk hard te regenen en te onweren.![]()
Ik had vandaag trouwens alleen het eerste uur studieuur, rest valt uit ivm afwezigheid van Henk Arendsen.
Ongelovelijk, de arme jongen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef -Mzraki- het volgende:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
Kees,.
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ongelovelijk, de arme jongen.
Die twee.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef DearPrudence het volgende: [[url=http://img345.imageshack.us/img345/108/room55ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/6179/room24js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welke vinden jullie beter?
Ongelofelijk ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ongelovelijk, de arme jongen.
De eerste en de laatste denk ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef DearPrudence het volgende:
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/9113/room8bh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/600/room33le.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/5510/room41nt.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/108/room55ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/8903/room61km.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/8171/room74jh.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/7521/room82pv.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img345.imageshack.us/img345/9157/room92nl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/2551/room14ou.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img345.imageshack.us/img345/6179/room24js.th.jpg]afbeelding][/URL]
Welke vinden jullie beter?
Mijn ex-kamer op sint maarten.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:16 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Deze en deze. Waar zijn die foto's eigenlijk ergens gemaakt?
Nee?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef errrrr het volgende:
Ruben, moest ik toevallig van jou 'The Haunted' downloaden? Het klinkt iig nergens naar(nouja, sworn enemy dus... wel iets beter trouwens
)
Overmorgen pas?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, net weer Capoeira gehad, ik ben vandaag maar gegaan, aangezien ik komende vrijdag niet kan. 2 uur lang, damn. Maar wel weer heel leuk. Ik kan al een soort van radslag die veranderd in een salto iets, en dan de makako terug.
En ik ben snel in het schoppen in de roda, volgens menno. Hoera!
Maargoed, dat wordt overmorgen flink spierpijn. Ik ga misschien voortaan wel op woensdag, dan is het rustiger, en krijg je meer aandacht.
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:36 schreef errrrr het volgende:
[..]
Overmorgen pas?
Maar leuk dat de training zo snel vruchten afwerpt(wat zijn de makako en roda trouwens?
)
Damn, dat ziet er echt cool uit, zodra je een backflip kunt moet je die mij ook ff lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.)
En de roda is de kring waarin ieder dan tegen elkaar moet "vechten".
overmorgen pas ja... Ik weet niet waarom.
Ik zie nu pas dat je Iris gefotografeerd hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Mijn ex-kamer op sint maarten.
Maar mijn oude gordijnen lieten ze hangen.
Btw. je hebt dat zijn ook mijn lievelings.
Hehe, is goed. Maar dat duurt denk ik nog wel een tijdje.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er echt cool uit, zodra je een backflip kunt moet je die mij ook ff leren.
Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Iris is.
Ja, jezus... doet die gast dat nou gewoon uit stand, of is de 'aanloop' er vanaf geknipt?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
dit is de makako: http://www.jans-hp.de/sections/capoeira/gifs/me2.gif (maar ik doe het nog niet zo mooi hoor.)
Nee, dit hoef je niet met een aanloop te doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:31 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ja, jezus... doet die gast dat nou gewoon uit stand, of is de 'aanloop' er vanaf geknipt?
Oe, en dus geen ruzie meer met je maken, niet gezond
Dat ken ikquote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
Ja jezus, 1000 pagina's hee... ben nu halverwegequote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef -Mzraki- het volgende:
Hitchhikers Guide to the Galaxy uit.
Nu de Ultimate, hans lees eens door.
Vanavond een kleine 3,5 uur aan het trainen geweest, das best gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef DearPrudence het volgende:
Pfoe, net weer Capoeira gehad, ik ben vandaag maar gegaan, aangezien ik komende vrijdag niet kan. 2 uur lang, damn. Maar wel weer heel leuk. Ik kan al een soort van radslag die veranderd in een salto iets, en dan de makako terug.
En ik ben snel in het schoppen in de roda, volgens menno. Hoera!
Maargoed, dat wordt overmorgen flink spierpijn. Ik ga misschien voortaan wel op woensdag, dan is het rustiger, en krijg je meer aandacht.
Dat zou ik dus een mislukte flik-flak noemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:45 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een beter plan als je morgen nog tv wilt kunnen kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 21:52 schreef MrAli het volgende:
[..]
Dat zou ik dus een mislukte flik-flak noemen.Alhoewel makako wel veel beter klinkt.
Dat zal dus wel zijn waarom turnen en capoeira niet helemaal samen gaat.
Ziet er verder wel grappig uit, zo eens in de kamer proberen, of anders morgen op het gras.
Net eens langzaam afgespeelt, en op het gras heb ik wat meer ruimte, en moet het best te doen zijn aangezien ik meer dan 10 jaar 'flik-flak-ervaring' heb.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:20 schreef errrrr het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een beter plan als je morgen nog tv wilt kunnen kijken
Hoezo? Hebben we soms verloren?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef MrAli het volgende:
Wel een kutweek voor het Nederlands voetbal trouwens, PSV met 3-0 verloren vanavond, en over gister hoef ik het niet meer te hebben...
Klopt ja, we hebben helaas verloren.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben we soms verloren?
hihi.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hoezo? Hebben we soms verloren?
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef MrAli het volgende:
[..]
Klopt ja, we hebben helaas verloren.
Verder moeten jullie eens nokken met dat ontzettend zielige 'we' gedoe. Alsof je het van mij als eerste hoorde en ik het als enige zo zeg, dat doet namelijk iedereen, wat jullie ook best weten.![]()
nou, mijn SUFJAN STEVENS concert, op 27 oktober lijkt mij een stuk leuker.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:22 schreef -Mzraki- het volgende:
Wheheeh, ik ga naar Sworn Enemy, yeeeeeh
21 oktober, na proefwerkweek, eindhoven, here we come!.
Bwuaaaaaah, This is as real as it gets!
Vastquote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
nou, mijn SUFJAN STEVENS concert, op 27 oktober lijkt mij een stuk leuker.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat begon inderdaad om 19:00 uur, vond het al vreemd dat je niet aanwezig was.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
Wat een instelling...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
toen ik de topictitel zag wist ik dat het om Arcee ging,quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: het was net 29 september, 19:59
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met instelling te maken?
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.
Dat is dan schijnbaar niet belangrijk genoeg.
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.
Dus, hou je mond.
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.
Als je je training vergeet heb je een slappe instelling. Punt.
Je lult je er toch niet onderuit hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je lult je er toch niet onderuit hoor.
Maar ach, misschien komt het o.a. ook wel door een verschil in trainingsmentaliteit.
Verder wel bedankt hoor, en het is wederzijds.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,.
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.
Idd een fout van mij, maar:
- ik was er iig wel
- ik zeg niet 'ik ga niet, ik moet morgen dit of dat..'
- ik speelde niet eens slecht, mijn pa, die altijd héél er kritisch is had het niet eens door, en was verbaast toen ik dat in de rust kwam vertellen, en ook de coach vond dat ik een goede wedstrijd speelde
- en het zal niet nog een keer gebeuren
Sorry hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef DearPrudence het volgende:
okee.. werken ging prima. was druk. erg druk. en alles in mijn eentje doen. pfoe.
Maargoed, ook nog even daar gegeten, lekker. Ook wel gezellig.En even erover gehad dat ik hetwel erg weinig vond dat alleen Channah en ik in de bediening zitten, dus zal morgen een briefje ophangen op school, om mensen te werven.
Ik ga nu naar bed, en Ali, doe niet zo irritant.
Dat zijn jou woorden, niet die van mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.
Dat ik speelde heeft daar ook wel iets mee te maken, en het dan opbrengen om nog enigszins goed te spelen terwijl alles pijn doet ook, of niet soms?quote:En het gaat hier niet om spelen, maar om mentaliteit, daar begon je namelijk zelf over.
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een prequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef MrAli het volgende:
Niels, moest ik nog even zwarte schoenen halen bij mijn pa?
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een pre
Ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef DearPrudence het volgende:
poe.. ik ben moe.
Ik kom dus met cameraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, was om 3.15 uur klaar met werken.
Vanmorgen om 8.50 naar school
om 13.30 begonnen met werken (dus 13 uur (exculsief 45 min. pause in totaal))
Morgen voor om 12.15 weer klaar staan om richting een picknick te gaan (70 man in m'n eentje)
en daarna door naar de Konginghal om voor 14.00 samen met Ruud van Heerwaarden wat vrijwilligers opdrachten te geven
En dan zaterdagavond rond 23.00 uur klaar zijn voor dit weekend
Er was verjaardagsbezoek speciaal overgevlogen voor mij uit Groningen, dus dat kwam even niet zo goed uit. Als er nog eens zo'n wedstrijd is kom ik zeker kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Wat andere leuke (en filmpjes) op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/volley/
Lekkere bodem voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, eerst twee broodjes hamburger speciaal ketchup eten en dan thuis nog eens een pizza Texas Chruncy (halve kilo) opeten is geen goed idee.
Zit vol.
quote:The Luxury of a Grave
On day zero my mother was expecting... the worst
And out of my father's ass I was born, feet first
"Oh, no"
The most horrendous piece of feces ever forced
To be disposed of is what I was created for
Oh, no... (I'm sorry that I was born) ...so wrong!
When death releases you from me
Just dump my foul remains on some near-by field
- I don't deserve a grave
When you finally get rid of me
Just let my corpse decay ...unburied
- I do NOT deserve the luxury of a grave
My worthlessness is something there is no doubt of:
- I am a waste of the filth I was made out of
How low... (I'm sorry I'm still alive) ...can I go!?
Just let my corpse decay ...unburied
- I do NOT deserve the luxury of...
Oh, no... a coffin would be way too nice
Oh, no... a see-through plastic bag will do just fine