Dat begon inderdaad om 19:00 uur, vond het al vreemd dat je niet aanwezig was.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
Wat een instelling...quote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef -Mzraki- het volgende:
Godverdomme, wist niet meer hoe laat volleybal was, even Kees gebeld: "ja die is volleyballen".
Ik ben dus 40 minuten te laat.
Ik word verstrooid.
toen ik de topictitel zag wist ik dat het om Arcee ging,quote:Op donderdag 29 september 2005 21:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Voor de mensen die het gemist hebben: het was net 29 september, 19:59
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:29 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met instelling te maken?
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:02 schreef MrAli het volgende:
[..]
Nou alles, als je je trainingstijden niet eens onthoud ben je lekker gemotiveerd.
Dat is dan schijnbaar niet belangrijk genoeg.
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:08 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Onzin, dat ik nou om de week mailtjes krijg dat de trainingstijden verander, en er niet aan gewend ben om zo vroeg al te trainen wil nog niet zeggen dat ik niet gemotiveerd ben. Ik heb nu al zo'n 3 jaar lang achter elkaar steeds om half 9, kwart voor 9 of 9 uur moeten trainen. Dat ik nu opeens ook met heren 2 train, die al om zeven uur spelen, is dus even wennen.
Dus, hou je mond.
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:12 schreef MrAli het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 10 jaar lang op maandag en woensdag om 19:00 uur getrained, en dat is dit jaar ook verandert, en dat vergeet ik toch ook niet.
Als je je training vergeet heb je een slappe instelling. Punt.
Je lult je er toch niet onderuit hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,quote:Op donderdag 29 september 2005 22:18 schreef MrAli het volgende:
[..]
Je lult je er toch niet onderuit hoor.
Maar ach, misschien komt het o.a. ook wel door een verschil in trainingsmentaliteit.
Verder wel bedankt hoor, en het is wederzijds.
quote:Op donderdag 29 september 2005 22:14 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik ga hier niet verder op in, maar ik wens je evengoed een pijnlijke dood toe.
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:21 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig ben jij nog wel het toonbeeld van echte mentaliteit, gewoon uitgaan de avond ervoor en dus na enkele uren slaap een uur te laat op het veld aan komen wankelen,.
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef MrAli het volgende:
[..]
Mee eens, klopt, helemaal gelijk, goedzo Ruben.
Idd een fout van mij, maar:
- ik was er iig wel
- ik zeg niet 'ik ga niet, ik moet morgen dit of dat..'
- ik speelde niet eens slecht, mijn pa, die altijd héél er kritisch is had het niet eens door, en was verbaast toen ik dat in de rust kwam vertellen, en ook de coach vond dat ik een goede wedstrijd speelde
- en het zal niet nog een keer gebeuren
Sorry hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:27 schreef DearPrudence het volgende:
okee.. werken ging prima. was druk. erg druk. en alles in mijn eentje doen. pfoe.
Maargoed, ook nog even daar gegeten, lekker. Ook wel gezellig.En even erover gehad dat ik hetwel erg weinig vond dat alleen Channah en ik in de bediening zitten, dus zal morgen een briefje ophangen op school, om mensen te werven.
Ik ga nu naar bed, en Ali, doe niet zo irritant.
Dat zijn jou woorden, niet die van mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.
Dat ik speelde heeft daar ook wel iets mee te maken, en het dan opbrengen om nog enigszins goed te spelen terwijl alles pijn doet ook, of niet soms?quote:En het gaat hier niet om spelen, maar om mentaliteit, daar begon je namelijk zelf over.
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een prequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef MrAli het volgende:
Niels, moest ik nog even zwarte schoenen halen bij mijn pa?
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een pre
Ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef DearPrudence het volgende:
poe.. ik ben moe.
Ik kom dus met cameraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, was om 3.15 uur klaar met werken.
Vanmorgen om 8.50 naar school
om 13.30 begonnen met werken (dus 13 uur (exculsief 45 min. pause in totaal))
Morgen voor om 12.15 weer klaar staan om richting een picknick te gaan (70 man in m'n eentje)
en daarna door naar de Konginghal om voor 14.00 samen met Ruud van Heerwaarden wat vrijwilligers opdrachten te geven
En dan zaterdagavond rond 23.00 uur klaar zijn voor dit weekend
Er was verjaardagsbezoek speciaal overgevlogen voor mij uit Groningen, dus dat kwam even niet zo goed uit. Als er nog eens zo'n wedstrijd is kom ik zeker kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Wat andere leuke (en filmpjes) op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/volley/
Lekkere bodem voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, eerst twee broodjes hamburger speciaal ketchup eten en dan thuis nog eens een pizza Texas Chruncy (halve kilo) opeten is geen goed idee.
Zit vol.
quote:The Luxury of a Grave
On day zero my mother was expecting... the worst
And out of my father's ass I was born, feet first
"Oh, no"
The most horrendous piece of feces ever forced
To be disposed of is what I was created for
Oh, no... (I'm sorry that I was born) ...so wrong!
When death releases you from me
Just dump my foul remains on some near-by field
- I don't deserve a grave
When you finally get rid of me
Just let my corpse decay ...unburied
- I do NOT deserve the luxury of a grave
My worthlessness is something there is no doubt of:
- I am a waste of the filth I was made out of
How low... (I'm sorry I'm still alive) ...can I go!?
Just let my corpse decay ...unburied
- I do NOT deserve the luxury of...
Oh, no... a coffin would be way too nice
Oh, no... a see-through plastic bag will do just fine