Dat zijn jou woorden, niet die van mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:30 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, echte binken gaan tenminste onvoorwaardelijk altijd uit. No matter what.
Dat ik speelde heeft daar ook wel iets mee te maken, en het dan opbrengen om nog enigszins goed te spelen terwijl alles pijn doet ook, of niet soms?quote:En het gaat hier niet om spelen, maar om mentaliteit, daar begon je namelijk zelf over.
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een prequote:Op vrijdag 30 september 2005 14:38 schreef MrAli het volgende:
Niels, moest ik nog even zwarte schoenen halen bij mijn pa?
Ah, fijn.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Nee, je hoeft de zaal niet in.. Schoenen waar bier op mag komen is wel een pre
Ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:49 schreef DearPrudence het volgende:
poe.. ik ben moe.
Ik kom dus met cameraquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Zo, was om 3.15 uur klaar met werken.
Vanmorgen om 8.50 naar school
om 13.30 begonnen met werken (dus 13 uur (exculsief 45 min. pause in totaal))
Morgen voor om 12.15 weer klaar staan om richting een picknick te gaan (70 man in m'n eentje)
en daarna door naar de Konginghal om voor 14.00 samen met Ruud van Heerwaarden wat vrijwilligers opdrachten te geven
En dan zaterdagavond rond 23.00 uur klaar zijn voor dit weekend
Er was verjaardagsbezoek speciaal overgevlogen voor mij uit Groningen, dus dat kwam even niet zo goed uit. Als er nog eens zo'n wedstrijd is kom ik zeker kijken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:44 schreef -Mzraki- het volgende:
Vandaag is D-day, 15:00 Ons genoegen, Tevoko H1 tegen VCJ.
Ik had hier geloof ik nog geen request geplaatst, maar publiek is welkom, we zullen het nodig hebben om die vijand aan te pakken,.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:19 schreef errrrr het volgende:
[afbeelding]
Wat andere leuke (en filmpjes) op http://haqdaq.mine.nu/~haqdaq/pics/s40/volley/
Lekkere bodem voor vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:31 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, eerst twee broodjes hamburger speciaal ketchup eten en dan thuis nog eens een pizza Texas Chruncy (halve kilo) opeten is geen goed idee.
Zit vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |