Ik vond Laatste dagen van Blind zo zielig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat we al over de Blind woordgrapjes heen waren
Ik verwacht dat Rosenberg begint in plaats van Charisteas, eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Dus:
Vonk; De Jong, Maduro, Escudé, Emanuelson; Pienaar, Sneijder, Galásek; Rosales, Charisteas, Babel
Okee. Babel moet snel zijn eerste competitiegoal maken, want hij dient er dit seizoen minstens 10 in te leggen in de eredivisie.
ik vind dat Charisteas nu ook een paar wedstrijden de kans moet krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rosenberg begint in plaats van Charisteas, eigenlijk.
Dat gebeurt al helemaal niet, Babel is 'linksbuiten' en een andere hebben we niet en Blind speelt toch nooit geen 4-4-2quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:42 schreef devv05 het volgende:
Babel moet gewoon in de spits.
Over een paar weken, Heerenveen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk een vrijdag wedstrijd dit jaar?
Programma :quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
quote:23/9/2005 - RTVNH: Sneijder wil rectificatie van Telegraaf-artikel (audio)
(Gepost door RvN)
In een vraaggesprek met RTVNH (dat online te beluisteren is) geeft Wesley Sneijder aan een rectificatie te willen van een artikel in De Telegraaf van vanmorgen (zie artikel (betaald)). Daarin wordt bericht over problemen in de selectie en dat Sneijder kritiek op zijn persoontje na het duel tegen ADO Den Haag in het verkeerde keelgat zou zijn geschoten. Sneijder geeft aan met niemand gesproken te hebben. In het artikel staan overigens ook geen quotes van Sneijder.
Ajax Netwerk
In de spelersgroep is vandaag gesproken over het artikel, Sneijder gaf aan dat de ploeg achter hem staat.
Is 10 niet wat weinig voor een spits van Ajax?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Dus:
Vonk; De Jong, Maduro, Escudé, Emanuelson; Pienaar, Sneijder, Galásek; Rosales, Charisteas, Babel
Okee. Babel moet snel zijn eerste competitiegoal maken, want hij dient er dit seizoen minstens 10 in te leggen in de eredivisie.
Vast nog wel een keer in deze competitie, maar niet morgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Roda pakt een punt.
Voor een linksbuiten een prima aantal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is 10 niet wat weinig voor een spits van Ajax?
Als ie als spits wordt opgesteld wel, maar dat wordt ie maar niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel moet er bij Ajax toch echt wel meer dan 10 kunnen maken.
Zo gewoon is winnen niet meer bij julliequote:
Heerenveen (uit of thuis)quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
quote:Emmanuel Boakye bij selectie gehaald
Ajax coach Danny Blind heeft vanwege alle blessures en schorsingen Emmanuel Boakye bij de selectie gehaald. Hij trainde vrijdag al mee met het eerste elftal. Hij kan zowel rechtsachter als centraal uit de voeten.
Ajax Netwerk
De 20-jarige Ghanees komt uit voor Jong Ajax.
Dank voor je bevestiging.quote:Op zaterdag 24 september 2005 02:24 schreef F1Bas het volgende:
Thuis.
quote:Ajax denkt aan hulp psycholoog
AMSTERDAM - Ajax-coach Danny Blind sluit niet uit een psycholoog in te schakelen voor zijn spelers. Binnen de selectie lopen momenteel de nodige gekwetste zieltjes rond.
Het ontbeert de spelers van Ajax aan zelfvertrouwen. De Amsterdamse ploeg beleeft de slechtste competitiestart sinds het seizoen 1964/1965, waarin uiteindelijk degradatie maar ternauwernood voorkomen werd. Het gelijkspel tegen ADO Den Haag (2-2) afgelopen woensdag is de zoveelste tik die de spelers te verwerken kregen, na de nederlagen tegen Feyenoord (2-1) en AZ (4-2).
Voorlopig hoopt Blind de mentale problemen binnen de ploeg binnen de technische staf te kunnen oplossen, maar de trainer zal niet schromen om hulp van buitenaf in te roepen, zoals een psycholoog. "Als daar aanleiding voor is, kan een speler met zo iemand gaan praten", geeft Blind aan. Misschien kan de trainer vast een telefoonnummer opzoeken. Spelers als Angelos Charisteas en Markus Rosenberg worstelen al weken met zichzelf, al meent Blind dat ze nog genoeg zelfvertrouwen hebben. Charisteas startte woensdag weliswaar weer eens in de basis, maar was uiterst ongelukkig met zijn wissel. Rosenberg heeft nog niet weten te overtuigen in Amsterdam en kijkt elke dag somberder.
Verdediger John Heitinga lijkt helemaal te bezwijken onder de mentale druk. Hij speelde woensdagavond geforceerd en maakte daardoor twee domme fouten en moest met rood (twee keer geel) van het veld. Blind: "Hij had een focus van 'nu moet ik het laten zien.' Als je dat in je koppie niet in balans hebt, kan het fout gaan. Daar praat ik met hem over, maar het zal morgen na een gesprek niet beter gaan."
Volgens Piet Bon, mentale begeleider bij Ajax, kan het heel goed zijn dat spelers mentaal afgelijden als ze niet goed omgaan met negatieve ontwikkelingen. "Na wat er de laatste weken is gebeurd, komen de spelers in een soort rouwproces", aldus Bon. "Die frustratie en kwaadheid moeten ze omzetten in positieve agressie. Doen ze dat niet, dan worden ze alleen maar somberder. Dan kan het misgaan." Bon pleitte er in het verleden voor om spelers antidepressiva te geven. Dit ging uiteindelijk niet door, omdat de medicijnen te veel bijwerkingen hebben.
Goede zaak, een psycholoog. Ik heb altijd al gevonden dat topsport vaak een mentale kwestie, voetballen kunnen ze wel alleen mentaal moet je heel sterk zijn als je de top wilt halen. Een beetje ondersteuning daarin kan geen kwaadquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
Morgen gewoon even met klinkende cijfers van Roda winnen en dinsdag nog even dat ploegje uit Londen oprollen en de rust keert weer terug bij ons.
Mee amen zegtquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:37 schreef Houniet het volgende:
ik ben heel erg benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren, en wat de opstelling zal zijnik hoop een 4-0 overwinning, en dan met vertrouwen tegen het verzwakte Arsenal spelen, en winnen met 2-0
Amen
quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Weer wat Hollandse glorie uit de eigen jeugd er bij, zo doen ze dat bij Ajax.
Ja, maar voor een linksbuiten nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is 10 niet wat weinig voor een spits van Ajax?
leuk planquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga forum@fok.nl mailen en de ticket van Ajax - FC Thun in te zetten in een prijsvraag.
Bezoek een ajax wedstrijd samen met _moder8or_quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ga forum@fok.nl mailen en de ticket van Ajax - FC Thun in te zetten in een prijsvraag.
Ja, maar zolang Blind 4-3-3 wil spelen heeft hij ook geen optie als linksbuiten en dus zet ie Babel daar maar neer, die kan dat nog het beste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook raar op zich, Babel is een betere spits dan Rosenberg en Charisteas natuurlijk.
idd, ik vind het een beetje overdreven maarjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
En waarom in hemelsnaam nu weer een psycholoog erbij halen....
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.quote:24/9/2005 - 'Roda JC meldt zich voor Vermaelen'
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Roda JC zich bij Ajax heeft gemeld voor de huur van Thomas Vermaelen. Roda JC zou als voorwaarde aan PSV voor de verhuur van linksback Filipovic aan de Eindhovenaren hebben gesteld dat ze zichzelf kunnen versterken in het centrum van de verdediging. De Ajacied zou de eerste keus zijn.
Het home ziet erg mooi uit inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.
Hehe, de stap van Afrikaans naar Nederlands is niet zo heel groot. Bovendien is hij hier ook al best lang.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Pienaar zo goed Nederlands spreekt![]()
.
quote:Wenger blikte ook al vooruit naar het komende duel met Ajax in de Champions League, dat komende dinsdag in de Arena op het programma staat. 'Pires zou dinsdag speelklaar moeten zijn. Maar zoveel weten nog niet over Dennis. We zullen hem zondag nog een test laten doen. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar als hij fit is, dan zal hij gaan.'
quote:24/9/2005 - Charisteas vraagt steun Ajax fans
(Gepost door RvN)
Charisteas laat in een uitgebreid en openhartig interview in het Algemeen Dagblad weten dat hij het de eerste maanden erg moeilijk heeft gehad met de kritiek bij Ajax. 'Vanaf mijn komst heb ik vrijwel nooit een opbeurende of positieve opmerking gehoord. De mensen hadden hun oordeel al klaar nog voordat ik een bal had geraakt. Ik zou geen echte Ajax-spits zijn, vond iedereen. Maar vertel me dan eens wie dat wel is.?' Charisteas denkt ook dat het feit dat Ronald Koeman hem heeft aangetrokken hem niet geholpen heeft in de publieke opinie.
Hij geeft aan nu veel beter om te kunnen gaan met de kritiek en positief te blijven. Ook toen hij woensdag voor het eerst in de basis na een gemiste kans direct weer werd uitgefloten. 'Waarom geven ze een speler niet wat meer steun?' Volgens Charisteas heeft een spits vertrouwen nodig om uit te kunnen blinken en de rust te weten dat hij na een gemiste kans de volgende wedstrijd niet direct weer op de bank terechtkomt.
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Vonk,
De Jong, Maduro, Escude, Emanuelson
Pienaar, Sneijder, Galasek
Rosales, Charisteas, Babel
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
Een beetje overdreven? Alleen coaches die het niet meer zien zitten, verzinnen zo iets achterlijks.
Precies.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?
Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag gisteren een interview met Juanfran op TV Noord-Holland en het leek wel alsof hij niet goed spaans sprak, hij kwam maar moeizaam op woorden als koffie
VDV was nooit meer in zo'n snelle tijd in zijn oude vorm gekomen bij Ajax. Hij wilde zijn contract niet verlengen, voor een een-jarig contract gaat geen enkele club 15miljoen neerleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.
en ik vind het geheel terecht dat Ajax een professioneel inhuurt voor eventuele mentale problemen binnen de selectie. Ajax is een professioneel bedrijf waar alles gericht is op presteren en dat is het niet meer dan logisch als die jonge gasten er wat mentale begeleiding in krijgen. Het kan leiden tot kapitaalvernietiging. Zie raffie nu. Had je m goed begeleid had Ajax ipv 5 er 15 milj. euri voor kunnen vragen. Kapitaalvernietiging dus.
ah dat wist ik niet, wat schattigquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.
Dus mochten er mensen geloven dat hij in de winterstop zou komen, vergeet dat ook maar mooiquote:[BVB en Tsjechië half jaar zonder Jan Koller
24/9/2005 18:23
Jan Koller had op een mooi laatste seizoen bij Borussia Dortmund gehoopt. Maar door die wens kan een streep. De lange Tsjechische aanvaller moest zaterdag met een zware knieblessure van het veld.
In de zestigste minuut raakte Koller geblesseerd in een onschuldig duel met Manuel Friedrich. Volgens een eerste diagnose heeft hij een kruisband gescheurd en zal hij een half jaar buitenspel staan. Koller mist hierdoor ook de belangrijke WK-kwalificatie-interland met Tsjechië tegen Nederland op 8 oktober in Praag.
'Volgens onze clubarts is het zeer waarschijnlijk een kruisbandblessure', verklaarde coach Bert van Marwijk. 'Dat is toch niet te geloven: al de vijfde aanvaller van ons die geblesseerd is.'
'Ik denk dat dit mijn laatste duel was voor Borussia', treurde Koller voor de camera van ARD Sportschau.
Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?
Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Dat is toch treurigquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"
Babel op de bank, en terecht want hij bakte er weinig van de laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef F1Bas het volgende:
Vermaelen in de basis, Boukhari ipv Babel.
Boukhari was ook meer middenvelder dan linksbuiten volgens Blind.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:58 schreef F1Bas het volgende:
Blind geeft trouwens toe dat Babel geen linksbuiten is en dat hij daarom niet speelt. Dan maar volhouden en Boukhari op linksbuiten
Wanneer heeft hij dat gedaan? Waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
"de weg kwijt"quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
In dat geval had ik Babel in de spits gezet. En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef erikh het volgende:
Eerst Charisteas bijna en daarna Pienaar op de lat.
Maar goede aanval en goed gelopen van Charisteas zeg
Eredivisieliveverslagen Deel 9quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Nigel de Jong schiet op de paal.
Maar ik kan iedereen hier melden die geen versatel thuis heeft dat de aanval van Ajax er een stuk beter uitziet dan de afgelopen weken. Boukhari doet het een stuk beter dan babel op de linksbuiten positie op het moment. Er gaat aardig wat dreiging van uit in ieder geval
Dan is ie meteen topscorer van ajx samen met sneijder, dan mag harry zelf wel een rondje geven vind ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef Nashje het volgende:
Wij hebben een spits ole ole.
Charisteas is in vorm! Als ie z'n derde scoort geef ik een rondje.
Nee dus, ADO werd veel meer weggespeeld als Roda nu wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:
Dit Roda is dan ook een maatje kleiner dan een ADO
Nu maar hopen dat hij tegen Arsenal ook op dreef kan zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef erikh het volgende:
Dankzij Charisteas voornamelijk, wie had dat gedacht. Hij speelde echt goed.
Het enige verschil tussen afgelopen woensdag en vandaag was dat 'ie nu 2 keer scoordequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef erikh het volgende:
Dankzij Charisteas voornamelijk, wie had dat gedacht. Hij speelde echt goed.
http://www.talpa.tv/quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer verschijnt het voetbal op Talpa? 23:00?
Nee, nauwelijks. Boakye lijkt qua lopen een hoop op Obodai, en Juanfran durfde niet zo heel veel meer nadat 'ie wat ballen verkeerd raakte. Maar uit beiden kun je geen conclusies trekken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Nashje het volgende:
Vreemd ja. Kunnen jullie (Versatel gebruikers) trouwens al oordelen over Boakye en Juanfran?
lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Is dat een typfout bij Talpa? 64.000 toeschouwers?
en maduroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Nashje het volgende:
Neeee.
Trabelsi misschien niet, Grygera misschien niet, Sneijder misschien niet.
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.
Of er moet wel wat gebeurd zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnen
de samenvatting die ik net heb gezien vond ik rosales veel minder balverlies hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef kluivie het volgende:
Rosales is geblesseerd afgehaakt helaas weer zijn lies schijnt.....heel veel blessures voor dinsdag klote ....
iddquote:46. WISSEL AJAX. Ryan Babel vervangt Mauro Rosales en gaat aan de rechterkant spelen.
post dan niks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Als dat betekend dat hij heeft gescoord vind ik het prima!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Misschien een goedmakertjequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
Kom op zeg, hij doet gewoon erg achterlijk. Dat hij gewoon gaat juichen ofzo.quote:
1+1=2quote:
quote:
nou nou op stoomquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar die Charisteas is denk ik eindelijk op stoom
4 doelpunten nu in de competitie.
Maar wat nu met Rosenberg?
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellenquote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.
Waarom nou niet proberen met Charisteas - Rosenberg. Misschien klikt hetquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellendan worden die spitsen ook gek. het is gewoon kut nu. rosenberg komt echt nog wel op gang, heeft zijn tijd nodig
idd wel intikkers die hij voorheen bijna altijd miste.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
mwha, dan kan je het beste 4-4-2 spelen, maar dat is niet des Ajaxquote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom nou niet proberen met Charisteas - Rosenberg. Misschien klikt het
Hele mooie assist idd. Toen ik die pas zag scheef ik het af. maar toch netjes ingetiktquote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Mooie assist van Urby bij die 2e goal van Harry.
We hebben eigenlijk nu nog steeds geen 'goede' buitenspelers. Dus waarom nietquote:Op zondag 25 september 2005 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
mwha, dan kan je het beste 4-4-2 spelen, maar dat is niet des Ajax![]()
met gelukquote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hele mooie assist idd. Toen ik die pas zag scheef ik het af. maar toch netjes ingetikt
quote:,,Toch blijven de blessures me bezighouden'', besloot Blind toch nog met enige zorg. Zo ging Wesley Sneijder voortijdig naar de kant met hamstringklachten. De Jong kreeg last van een bilspier, terwijl ook Rosales tegen Roda werd gehinderd door een opspelende lies. ,,Het zijn geen blessures die de spelers kansloos maken voor dinsdag. Maar Grygera en Trabelsi zijn ook vraagtekens. Het is zelfs vrijwel uitgesloten dat Trabelsi tegen Arsenal mee kan doen.''
Zo, daar hoeft ajax nu ook niet meer naar te kijken ..quote:BVB en Tsjechië half jaar zonder Jan Koller
Van 2 jaar geleden bedoel je? 1-1?quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Nashje het volgende:
Hehe. Wel klote voor Trabelsi. Gelukkig hebben we De Jong nog, die altijd goed speelt tegen Arsenal
.
Ben benieuwd of Grygera en Sneijder mee kunnen doen.
Dat lijkt mij logisch.quote:Verhuur Vermaelen onbespreekbaar voor Van Geel
Aan het einde van de week had Roda JC laten weten dat Vermaelen bovenaan het verlanglijstje stond als vervanger van de eventueel vertrekkende Filipovic. Tegenover De Telegraaf ontkende technisch directeur Martin van Geel dat de club zich gemeld had. Volgens hem is een tussentijds vertrek van de Belg onbespreekbaar. Vanwege de personele problemen stond hij tegen Roda JC in de basis.
idd en bovendien speelde hij gister prima en als Grygera niet kan spelen mag hij van mij zeker in de basis.quote:
Hij speelde de hele wedstrijd of bedoelde je dat ookquote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Vermaelen moet gewoon blijven! Hij viel gisteren aardig in
Bedoelde ik ook. Hij viel super in voor een vaste basisspelerquote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij speelde de hele wedstrijd of bedoelde je dat ook
Vanavond om 19:00/23:00 op Talpaquote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef Ayaxola het volgende:
Weet iemand waar ik de goals van gister nog een keer na kan kijken zonder allemaal gekloot?
Talpa of BVN vanavond.quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef Ayaxola het volgende:
Weet iemand waar ik de goals van gister nog een keer na kan kijken zonder allemaal gekloot?
Groot gelijkquote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, dan wachten me maar weer tot vanavond
Hij heeft voor de wedstrijd ook nog een stukje op z'n Griekse gitaar gespeeld zeker?quote:Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
HARRY!!!!!!
Hij werd wsl geinspireerd door de Griekse basketbal helden die zich gisteren plaatste voor de finale van het EK.!
Ongetwijfeld...quote:Op zondag 25 september 2005 12:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij heeft voor de wedstrijd ook nog een stukje op z'n Griekse gitaar gespeeld zeker?
Dat kan hier niemand schelen..quote:Op zondag 25 september 2005 12:20 schreef Suijk het volgende:
Dat hele basketbal gebeuren kan me geen donder schelen, maar die laatste zin ga ik zeker met je mee.
Als Harry dat nodig heeft om goed te spelen is dat natuurlijk niet goed.quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan hier niemand schelen...
In Griekenland des te meer.. Is ongeveer net zo populair als voetbal.
Als ze nou winnen, wie weet tot wat Harry nog meer in staat is.
Remember Portugal?.
Ja, Griekenland is er ook wel goed in, NL speelt altijd in de marge en is dus niet interessant.quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Remember Portugal?.
is die finale dinsdagmiddag?quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Remember Portugal?.
Hoeft niet.quote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, dan wachten me maar weer tot vanavond
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het een onwijze boost geeft.quote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Harry dat nodig heeft om goed te spelen is dat natuurlijk niet goed.
Met 15kb/sec duurt dat nog 2 uurquote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Op deze site zijn van alle wedstrijden de samenvattingen te downloaden. Ook die van Roda:
http://www.ajaxfans.de/modules.php?name=4nxdls&op=geninfo&did=287
Vooral die kopbal legde hij zeer netjes terug, weet niet meer precies naar wie.quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker van Charisteas
hij legde ook een paar keer de bal goed af.
1 goal per 69 minuten, eigenlijk gewoon heel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 13:20 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
5 wedstrijden, 3 keer ingevallen, 1 keer gewisseld, 275 minuten, 4 goals, 1 goal per 69 minuten.
![]()
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.quote:Even voor de wedstrijd tegen Roda JC kreeg Charisteas nog een knauw te verwerken. Al tijdens het voorlezen van de opstellingen werd de bekritiseerde international luid uitgefloten. De verwensingen aan het adres van de Griek waren niet van de lucht toen hij na twee minuten spelen verzuimde de openingstreffer te maken. Nadat Steven Pienaar al de lat had geraakt en Nigel de Jong de paal had getroffen, stond Charisteas in de 28e minuut wél op de juiste plek om een voorzet van Steven Pienaar achter Roda-doelman Vladan Kujovic te schieten.
Ruim tien minuten later werd de voorsprong van Ajax verdubbeld. Charisteas had over geluk niet te klagen toen hij na een perfecte pass van Urby Emanuelson met links zijn tweede goal in het Kerkraadse doel kon glijden. Aan de treffer ging weifelend optreden van de defensie van Roda vooraf. Charisteas vierde zijn doelpunt ingetogen. Slechts zijn rechterarm ging even de lucht in. De ploeggenoten van de doelpuntenmaker begrepen als geen ander de gemengde gevoelens. Ze renden op Charisteas af en wezen als blijk van eerbetoon nadrukkelijk naar de spits. Vele handen wezen nadrukkelijk naar de spits. Voor alle zekerheid lieten ze de supporters nog maar eens zien wie tweemaal had gescoord
Successupportersquote:De aanvaller werd verkozen tot Ajacied van de Wedstrijd en kreeg zowaar een ovationeel applaus.
Welk succesquote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.
[..]
Successupporters.
iddquote:
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.
Weet ik, maar het is gewoon in en in triest om 1 speler zo uit te fluiten.quote:Op zondag 25 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.
Nee, maarja, een paar duizend man is genoeg om een hoop herrie te maken hoorquote:Op zondag 25 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.
Ik ben het helemaal met je eens. En wat hij zei in het AD was gewoon waar.quote:Op zondag 25 september 2005 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is gewoon in en in triest om 1 speler zo uit te fluiten.
Wsl heeft ie een gevoelige snaar geraakt met wat hij zei..
Mja.. En het geldt niet alleen voor Harry. Rosenberg uitfluiten is net zo triest.quote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En wat hij zei in het AD was gewoon waar.
Kijk, daar hebben we er zo eentjequote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik blijf het een prutser vinden
Ach, hij is niet de enige.quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch zo, de man struikelt over zijn eigen benen en mist de grootste kansen
GEFELICITEERDquote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Nashje het volgende:
Mooie foto Radegast. 4 goals in 5 wedstrijden is mooi. En dan is ie nog niet eens helemaal in vorm.
Lijkt mij wonderschoon als ie dinsdag de winnende maakt tegen Arsenal. Wat zal ik blij zijn dan.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whehe scherp, bedankt.
Overigens heb ik wel een beetje medelijden met Rosenberg.
Xronia polla.quote:Op zondag 25 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whehe scherp, bedankt.
Overigens heb ik wel een beetje medelijden met Rosenberg.
Inzaghi doet dat ook en mag in Milaan niet eens meedoen met de rondootjes. Boeiend.quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch zo, de man struikelt over zijn eigen benen en mist de grootste kansen
Het Ajaxpubliek wordt met de jaren sowieso een stuk triester.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
2 zelfsquote:Op zondag 25 september 2005 14:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Lang niet gezien, een Ajacied in de topscorerslijst.
Ik heb um eindelijk binnen.quote:
Hij speelde best goed. Liep goed, speelde goed af.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het voetbalwereldje toch ook heerlijk opportunistisch. AFgelopen woensdag finaal bekritiseerd en nu Man of the match met 69% van de stemmen, terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging. Ik heb van de man niks meer gezien. Ik blijf bij mn mening, totaal Ajax-onwaardig en bovendien een clown in het veld. Weg met die charisteas!
quote:Spaanse scheidsrechter bij Ajax-Arsenal
De UEFA heeft de Spaanse scheidsrechter Luís Medina Cantalejo aangewezen als leidsman voor het Champions League duel van aanstaande dinsdag tussen Ajax en Arsenal, zo werd ons zojuist gemeld. De Spanjaard maakt het laatste jaar een snelle opkomst. Hij floot onder andere het Champions League duel PSV - Monaco en de WK kwalificatie interland tussen Roemenie en Nederland.
DAT is nu juist het probleem, normaal zitten ze op hem te zeiken dat hij de makkelijke ballen mist, dit keer waren ze juist wel raak. Hij legde ook een paar ballen goed terug.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging. Ik heb van de man niks meer gezien.
Inderdaad..quote:Op zondag 25 september 2005 14:57 schreef F1Bas het volgende:
Natuurlijk mag je niet verwachten dat hij elke kans die hij krijgt een goal maakt.
Hallo V.quote:Op zondag 25 september 2005 14:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Het Ajaxpubliek wordt met de jaren sowieso een stuk triester.
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik met je eens, ze krijgen bij mij minstens 1 seizoen het vertrouwen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..
Misschien sms't wel 100 man naar dat man of the match gedoequote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het voetbalwereldje toch ook heerlijk opportunistisch. AFgelopen woensdag finaal bekritiseerd en nu Man of the match met 69% van de stemmen, terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging.
Dan weet je meer dan ik. Het is mij in ieder geval niet opgevallen dat hij meteen uitgefloten werd.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik herinner me nog Jack van Gelder tijdens Ajax - Feyenoord dat seizoen: "Hahahahaha, hij kan gewoon niet voetballen. Echt, hij kan NIET voetballen."quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..
exactly my point. Als harry dat probeert ligt ie voor 6 weken dr uit met een spierscheuring.quote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
dus volgend jaar scoort Charisteas ook met een prachtige solo tegen NAC?
Leukquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
We zijn weer bezig geweest met het spandoek. Jullie zien binnen nu en 30 minuten een paar foto's
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
http://stream2.garnierpro(...)_yesr_belt_babel.wma
Nederlands elftal, jeweettogquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
hahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Ging ie er maar beter van voetballen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Tot nu toe ziet het er erg gelikt uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
Super jong, maar super sterkquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Nashje het volgende:
Hoeft nog geen eitje te zijn, aangezien wij waarschinlijk 2 vaste verdedigers missen (Grygera en Trabelsi). Nu maar hopen dat Vermaelen net zo sterk speelt als tegen Roda.
Met een beetje gepuzzel hebben we dinsdag een erg jonge verdediging. De Jong (20 jaar), Maduro (20 jaar), Vermaelen (19 jaar) en Emanuelson (19 jaar).
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdagquote:
Helaas kan ik er dinsdag niet bijzijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdag. Heb er echt zin in.
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeftquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
get a lifequote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Komt allemaal wel geod!quote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeft
en dan ook nog MrDoegewoon hetenquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
4 uur voor 2 letters, schiet lekker op
Yup. Jij zat te bieren ik was aan het tekenquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...![]()
Per letter heeft het misschien 5 a 10 minuten gekost...
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.quote:
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerktquote:Op zondag 25 september 2005 23:21 schreef Scarafax het volgende:
Letters wel jah... raster heb ik meer lijnen getekend... ik deed er telkens 3 a 4 jij 2... smiecht...
He successupporter gefeliciteerdquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Anders ik wel. Eindelijk een spitsquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Jij draagt Lonsdalequote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.
En Cultheld sterf is en blijf gewoon weg uit dit topic
Ah thanks... tis zover hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerkt
Fijne verjaardag voor morgen btw
Dat hoop je. Zuip nou maar niet zo veelquote:Op maandag 26 september 2005 01:45 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ah thanks... tis zover hoor...![]()
"Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria... in de gloooriaaa in de gloooriaaa!!!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |