Eredivisieliveverslagen Deel 9quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef erikh het volgende:
Nigel de Jong schiet op de paal.
Maar ik kan iedereen hier melden die geen versatel thuis heeft dat de aanval van Ajax er een stuk beter uitziet dan de afgelopen weken. Boukhari doet het een stuk beter dan babel op de linksbuiten positie op het moment. Er gaat aardig wat dreiging van uit in ieder geval
Dan is ie meteen topscorer van ajx samen met sneijder, dan mag harry zelf wel een rondje geven vind ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:01 schreef Nashje het volgende:
Wij hebben een spits ole ole.
Charisteas is in vorm! Als ie z'n derde scoort geef ik een rondje.
Nee dus, ADO werd veel meer weggespeeld als Roda nu wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:47 schreef cultheld het volgende:
Dit Roda is dan ook een maatje kleiner dan een ADO
Nu maar hopen dat hij tegen Arsenal ook op dreef kan zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef erikh het volgende:
Dankzij Charisteas voornamelijk, wie had dat gedacht. Hij speelde echt goed.
Het enige verschil tussen afgelopen woensdag en vandaag was dat 'ie nu 2 keer scoordequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:09 schreef erikh het volgende:
Dankzij Charisteas voornamelijk, wie had dat gedacht. Hij speelde echt goed.
http://www.talpa.tv/quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wanneer verschijnt het voetbal op Talpa? 23:00?
Nee, nauwelijks. Boakye lijkt qua lopen een hoop op Obodai, en Juanfran durfde niet zo heel veel meer nadat 'ie wat ballen verkeerd raakte. Maar uit beiden kun je geen conclusies trekken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Nashje het volgende:
Vreemd ja. Kunnen jullie (Versatel gebruikers) trouwens al oordelen over Boakye en Juanfran?
lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Is dat een typfout bij Talpa? 64.000 toeschouwers?
en maduroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Nashje het volgende:
Neeee.
Trabelsi misschien niet, Grygera misschien niet, Sneijder misschien niet.
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee bij Talpa lieten ze alleen zien dat het een blessure leek maar daarna liep hij gewoon weer te klappen en te lachen naar het publiek, dus dat zal wel meevallen.
Of er moet wel wat gebeurd zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
lijkt me wel aangezien er maar 55.000 in kunnen
de samenvatting die ik net heb gezien vond ik rosales veel minder balverlies hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef kluivie het volgende:
Rosales is geblesseerd afgehaakt helaas weer zijn lies schijnt.....heel veel blessures voor dinsdag klote ....
iddquote:46. WISSEL AJAX. Ryan Babel vervangt Mauro Rosales en gaat aan de rechterkant spelen.
post dan niks.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Als dat betekend dat hij heeft gescoord vind ik het prima!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat doet die Pienaar toch achterlijk zeg.
Misschien een goedmakertjequote:Op zaterdag 24 september 2005 23:38 schreef Nashje het volgende:
Leuke schwalbe van Boukhari. Wat vonden jullie vandaag van Rosales?
Kom op zeg, hij doet gewoon erg achterlijk. Dat hij gewoon gaat juichen ofzo.quote:
1+1=2quote:
quote:
nou nou op stoomquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Maar die Charisteas is denk ik eindelijk op stoom
4 doelpunten nu in de competitie.
Maar wat nu met Rosenberg?
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellenquote:Op zondag 25 september 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En dat vond ik best sneu... Geef het toch nog eens een kans.
Waarom nou niet proberen met Charisteas - Rosenberg. Misschien klikt hetquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd, maar je kan niet elke wedstrijd iemand anders opstellendan worden die spitsen ook gek. het is gewoon kut nu. rosenberg komt echt nog wel op gang, heeft zijn tijd nodig
idd wel intikkers die hij voorheen bijna altijd miste.quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
nou nou op stoomdie goals waren allemaal intikkers
en rosenbergdurf ik niet te zeggen, hij zat wel sip op de bank
![]()
mwha, dan kan je het beste 4-4-2 spelen, maar dat is niet des Ajaxquote:Op zondag 25 september 2005 00:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom nou niet proberen met Charisteas - Rosenberg. Misschien klikt het
Hele mooie assist idd. Toen ik die pas zag scheef ik het af. maar toch netjes ingetiktquote:Op zondag 25 september 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Mooie assist van Urby bij die 2e goal van Harry.
We hebben eigenlijk nu nog steeds geen 'goede' buitenspelers. Dus waarom nietquote:Op zondag 25 september 2005 00:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
mwha, dan kan je het beste 4-4-2 spelen, maar dat is niet des Ajax![]()
met gelukquote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hele mooie assist idd. Toen ik die pas zag scheef ik het af. maar toch netjes ingetikt
quote:,,Toch blijven de blessures me bezighouden'', besloot Blind toch nog met enige zorg. Zo ging Wesley Sneijder voortijdig naar de kant met hamstringklachten. De Jong kreeg last van een bilspier, terwijl ook Rosales tegen Roda werd gehinderd door een opspelende lies. ,,Het zijn geen blessures die de spelers kansloos maken voor dinsdag. Maar Grygera en Trabelsi zijn ook vraagtekens. Het is zelfs vrijwel uitgesloten dat Trabelsi tegen Arsenal mee kan doen.''
Zo, daar hoeft ajax nu ook niet meer naar te kijken ..quote:BVB en Tsjechië half jaar zonder Jan Koller
Van 2 jaar geleden bedoel je? 1-1?quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef Nashje het volgende:
Hehe. Wel klote voor Trabelsi. Gelukkig hebben we De Jong nog, die altijd goed speelt tegen Arsenal
.
Ben benieuwd of Grygera en Sneijder mee kunnen doen.
Dat lijkt mij logisch.quote:Verhuur Vermaelen onbespreekbaar voor Van Geel
Aan het einde van de week had Roda JC laten weten dat Vermaelen bovenaan het verlanglijstje stond als vervanger van de eventueel vertrekkende Filipovic. Tegenover De Telegraaf ontkende technisch directeur Martin van Geel dat de club zich gemeld had. Volgens hem is een tussentijds vertrek van de Belg onbespreekbaar. Vanwege de personele problemen stond hij tegen Roda JC in de basis.
idd en bovendien speelde hij gister prima en als Grygera niet kan spelen mag hij van mij zeker in de basis.quote:
Hij speelde de hele wedstrijd of bedoelde je dat ookquote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef _moder8or_ het volgende:
Vermaelen moet gewoon blijven! Hij viel gisteren aardig in
Bedoelde ik ook. Hij viel super in voor een vaste basisspelerquote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij speelde de hele wedstrijd of bedoelde je dat ook
Vanavond om 19:00/23:00 op Talpaquote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef Ayaxola het volgende:
Weet iemand waar ik de goals van gister nog een keer na kan kijken zonder allemaal gekloot?
Talpa of BVN vanavond.quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef Ayaxola het volgende:
Weet iemand waar ik de goals van gister nog een keer na kan kijken zonder allemaal gekloot?
Groot gelijkquote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, dan wachten me maar weer tot vanavond
Hij heeft voor de wedstrijd ook nog een stukje op z'n Griekse gitaar gespeeld zeker?quote:Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
HARRY!!!!!!
Hij werd wsl geinspireerd door de Griekse basketbal helden die zich gisteren plaatste voor de finale van het EK.!
Ongetwijfeld...quote:Op zondag 25 september 2005 12:16 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij heeft voor de wedstrijd ook nog een stukje op z'n Griekse gitaar gespeeld zeker?
Dat kan hier niemand schelen..quote:Op zondag 25 september 2005 12:20 schreef Suijk het volgende:
Dat hele basketbal gebeuren kan me geen donder schelen, maar die laatste zin ga ik zeker met je mee.
Als Harry dat nodig heeft om goed te spelen is dat natuurlijk niet goed.quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat kan hier niemand schelen...
In Griekenland des te meer.. Is ongeveer net zo populair als voetbal.
Als ze nou winnen, wie weet tot wat Harry nog meer in staat is.
Remember Portugal?.
Ja, Griekenland is er ook wel goed in, NL speelt altijd in de marge en is dus niet interessant.quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Remember Portugal?.
is die finale dinsdagmiddag?quote:Op zondag 25 september 2005 12:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Remember Portugal?.
Hoeft niet.quote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Ayaxola het volgende:
Naja, dan wachten me maar weer tot vanavond
Nou ja, ik kan me voorstellen dat het een onwijze boost geeft.quote:Op zondag 25 september 2005 12:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als Harry dat nodig heeft om goed te spelen is dat natuurlijk niet goed.
Met 15kb/sec duurt dat nog 2 uurquote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Op deze site zijn van alle wedstrijden de samenvattingen te downloaden. Ook die van Roda:
http://www.ajaxfans.de/modules.php?name=4nxdls&op=geninfo&did=287
Vooral die kopbal legde hij zeer netjes terug, weet niet meer precies naar wie.quote:Op zondag 25 september 2005 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:
lekker van Charisteas
hij legde ook een paar keer de bal goed af.
1 goal per 69 minuten, eigenlijk gewoon heel goed.quote:Op zondag 25 september 2005 13:20 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
5 wedstrijden, 3 keer ingevallen, 1 keer gewisseld, 275 minuten, 4 goals, 1 goal per 69 minuten.
![]()
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.quote:Even voor de wedstrijd tegen Roda JC kreeg Charisteas nog een knauw te verwerken. Al tijdens het voorlezen van de opstellingen werd de bekritiseerde international luid uitgefloten. De verwensingen aan het adres van de Griek waren niet van de lucht toen hij na twee minuten spelen verzuimde de openingstreffer te maken. Nadat Steven Pienaar al de lat had geraakt en Nigel de Jong de paal had getroffen, stond Charisteas in de 28e minuut wél op de juiste plek om een voorzet van Steven Pienaar achter Roda-doelman Vladan Kujovic te schieten.
Ruim tien minuten later werd de voorsprong van Ajax verdubbeld. Charisteas had over geluk niet te klagen toen hij na een perfecte pass van Urby Emanuelson met links zijn tweede goal in het Kerkraadse doel kon glijden. Aan de treffer ging weifelend optreden van de defensie van Roda vooraf. Charisteas vierde zijn doelpunt ingetogen. Slechts zijn rechterarm ging even de lucht in. De ploeggenoten van de doelpuntenmaker begrepen als geen ander de gemengde gevoelens. Ze renden op Charisteas af en wezen als blijk van eerbetoon nadrukkelijk naar de spits. Vele handen wezen nadrukkelijk naar de spits. Voor alle zekerheid lieten ze de supporters nog maar eens zien wie tweemaal had gescoord
Successupportersquote:De aanvaller werd verkozen tot Ajacied van de Wedstrijd en kreeg zowaar een ovationeel applaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |