abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30882875
En waarom in hemelsnaam nu weer een psycholoog erbij halen....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:17:30 #52
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30883096
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
En waarom in hemelsnaam nu weer een psycholoog erbij halen....
idd, ik vind het een beetje overdreven maarja
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30883185
Een beetje overdreven? Alleen coaches die het niet meer zien zitten, verzinnen zo iets achterlijks.
www.thuisuiteten.nl
pi_30883524
Een psycholoog gaat inderdaad erg ver.
pi_30883539
Alle topclubs hebben er 1tje rondlopen hoor
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_30883566
Ik ben trouwens voor, voetballers zijn ook mensen.. En deze mensen hebben veel meer prestatiedruk etc. dan het 'klootjesvolk' en er zijn genoeg mensen die al bezwijken onder de druk van het vuilnisman-bestaan oid. Dus waarom zou dit overdreven zijn?
pi_30883750
quote:
24/9/2005 - 'Roda JC meldt zich voor Vermaelen'
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat Roda JC zich bij Ajax heeft gemeld voor de huur van Thomas Vermaelen. Roda JC zou als voorwaarde aan PSV voor de verhuur van linksback Filipovic aan de Eindhovenaren hebben gesteld dat ze zichzelf kunnen versterken in het centrum van de verdediging. De Ajacied zou de eerste keus zijn.
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.
pi_30883809
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Nashje het volgende:

[..]

Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.
Het home ziet erg mooi uit inderdaad
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:46:12 #59
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30883831
idd, heb ze ook gezien
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_30884089
Prachtig!
Houd van een lijntje.
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:02:53 #62
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30884239
Vermaelen gelijk laten vertrekken naar Kerkrade na vanavond. Kan 'ie gewoon met de bus mee, na vanavond nog even een wedstrijd voor Ajax te hebben gespeeld. En dan volgend jaar direct bij de huidige selectie. Lekker ervaring op doen bij een subtopper.
pi_30884551
Ik wist niet dat Pienaar zo goed Nederlands spreekt .
pi_30884577
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Pienaar zo goed Nederlands spreekt .
Hehe, de stap van Afrikaans naar Nederlands is niet zo heel groot. Bovendien is hij hier ook al best lang.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:25:10 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30884873
dat viel mij ook al op

harry begint ook al een klein beetje
pi_30884994
Ja Pienaar is er wel al een tijd, klopt. Maar hij is ongeveer gelijk gekomen met Trabelsi, spreekt Trabelsi ook zo goed Nederlands dan?
pi_30885402
ik zag gisteren een interview met Juanfran op TV Noord-Holland en het leek wel alsof hij niet goed spaans sprak, hij kwam maar moeizaam op woorden als koffie
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:47:08 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30885486
vage shit, en het is nog een spanjaard ook
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:49:24 #69
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30885558
quote:
Wenger blikte ook al vooruit naar het komende duel met Ajax in de Champions League, dat komende dinsdag in de Arena op het programma staat. 'Pires zou dinsdag speelklaar moeten zijn. Maar zoveel weten nog niet over Dennis. We zullen hem zondag nog een test laten doen. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar als hij fit is, dan zal hij gaan.'
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:29:52 #70
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_30886768
Een psycholoog kan geen kwaad denk ik. Baat het niet, schaadt het niet.

Afrikaans lijkt sterk op Nederlands.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:52:51 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_30887372
Ik heb helemaal nog geen zin
pi_30888907
quote:
24/9/2005 - Charisteas vraagt steun Ajax fans
(Gepost door RvN)

Charisteas laat in een uitgebreid en openhartig interview in het Algemeen Dagblad weten dat hij het de eerste maanden erg moeilijk heeft gehad met de kritiek bij Ajax. 'Vanaf mijn komst heb ik vrijwel nooit een opbeurende of positieve opmerking gehoord. De mensen hadden hun oordeel al klaar nog voordat ik een bal had geraakt. Ik zou geen echte Ajax-spits zijn, vond iedereen. Maar vertel me dan eens wie dat wel is.?' Charisteas denkt ook dat het feit dat Ronald Koeman hem heeft aangetrokken hem niet geholpen heeft in de publieke opinie.

Hij geeft aan nu veel beter om te kunnen gaan met de kritiek en positief te blijven. Ook toen hij woensdag voor het eerst in de basis na een gemiste kans direct weer werd uitgefloten. 'Waarom geven ze een speler niet wat meer steun?' Volgens Charisteas heeft een spits vertrouwen nodig om uit te kunnen blinken en de rust te weten dat hij na een gemiste kans de volgende wedstrijd niet direct weer op de bank terechtkomt.
quote:
Vermoedelijke opstelling Ajax

Vonk,
De Jong, Maduro, Escude, Emanuelson
Pienaar, Sneijder, Galasek
Rosales, Charisteas, Babel
pi_30889152
Schitterend
pi_30889193
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
Een beetje overdreven? Alleen coaches die het niet meer zien zitten, verzinnen zo iets achterlijks.
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?

Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30889256
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Precies.
pi_30889371
Heitinga was weer lekker gay gekleed zie ik..
pi_30889399
Rosales rechtsbuiten . Naja ik wens 'm succes, misschien gaat het deze keer wat beter.
  zaterdag 24 september 2005 @ 17:25:06 #78
82589 S-Two
barba macacu
pi_30891627
Een psycholoog gaat idd wel wat ver, maar misschien hebben ze dat juist wel nodig.
VDV btw weer gescoord /
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_30892734
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag gisteren een interview met Juanfran op TV Noord-Holland en het leek wel alsof hij niet goed spaans sprak, hij kwam maar moeizaam op woorden als koffie
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.

en ik vind het geheel terecht dat Ajax een professioneel inhuurt voor eventuele mentale problemen binnen de selectie. Ajax is een professioneel bedrijf waar alles gericht is op presteren en dat is het niet meer dan logisch als die jonge gasten er wat mentale begeleiding in krijgen. Het kan leiden tot kapitaalvernietiging. Zie raffie nu. Had je m goed begeleid had Ajax ipv 5 er 15 milj. euri voor kunnen vragen. Kapitaalvernietiging dus.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_30894061
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.

en ik vind het geheel terecht dat Ajax een professioneel inhuurt voor eventuele mentale problemen binnen de selectie. Ajax is een professioneel bedrijf waar alles gericht is op presteren en dat is het niet meer dan logisch als die jonge gasten er wat mentale begeleiding in krijgen. Het kan leiden tot kapitaalvernietiging. Zie raffie nu. Had je m goed begeleid had Ajax ipv 5 er 15 milj. euri voor kunnen vragen. Kapitaalvernietiging dus.
VDV was nooit meer in zo'n snelle tijd in zijn oude vorm gekomen bij Ajax. Hij wilde zijn contract niet verlengen, voor een een-jarig contract gaat geen enkele club 15miljoen neerleggen.

Je kan het hem nu ook gewoon gunnen dat ie het nu zo goed doet bij HSV en dat ie ooit weer terug mag komen om dat niveau in ons mooie shirt te laten zien.
pi_30894673
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:

[..]

ah dat wist ik niet, wat schattig
verklaart een hoop
pi_30894702
quote:
[BVB en Tsjechië half jaar zonder Jan Koller

24/9/2005 18:23

Jan Koller had op een mooi laatste seizoen bij Borussia Dortmund gehoopt. Maar door die wens kan een streep. De lange Tsjechische aanvaller moest zaterdag met een zware knieblessure van het veld.
In de zestigste minuut raakte Koller geblesseerd in een onschuldig duel met Manuel Friedrich. Volgens een eerste diagnose heeft hij een kruisband gescheurd en zal hij een half jaar buitenspel staan. Koller mist hierdoor ook de belangrijke WK-kwalificatie-interland met Tsjechië tegen Nederland op 8 oktober in Praag.

'Volgens onze clubarts is het zeer waarschijnlijk een kruisbandblessure', verklaarde coach Bert van Marwijk. 'Dat is toch niet te geloven: al de vijfde aanvaller van ons die geblesseerd is.'

'Ik denk dat dit mijn laatste duel was voor Borussia', treurde Koller voor de camera van ARD Sportschau.
Dus mochten er mensen geloven dat hij in de winterstop zou komen, vergeet dat ook maar mooi
pi_30895600
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"
www.thuisuiteten.nl
pi_30895662
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"
Dat is toch treurig Ik zou zo'n vent niet meer serieus kunnen nemen hoor!
pi_30895781
Vermaelen in de basis, Boukhari ipv Babel.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30895949
Leuk, ik ben benieuwd.
pi_30895961
Blind geeft trouwens toe dat Babel geen linksbuiten is en dat hij daarom niet speelt. Dan maar volhouden en Boukhari op linksbuiten
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_30895993
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef F1Bas het volgende:
Vermaelen in de basis, Boukhari ipv Babel.
Babel op de bank, en terecht want hij bakte er weinig van de laatste wedstrijden.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:02:04 #89
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_30896063
het zal mij erg benieuwen straks
pi_30896180
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:58 schreef F1Bas het volgende:
Blind geeft trouwens toe dat Babel geen linksbuiten is en dat hij daarom niet speelt. Dan maar volhouden en Boukhari op linksbuiten
Boukhari was ook meer middenvelder dan linksbuiten volgens Blind.
Maar toch geef ik hem nu gelijk, dat Babel niet start.
pi_30896311
In dat geval had ik Babel in de spits gezet. En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
www.thuisuiteten.nl
pi_30896383
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
Wanneer heeft hij dat gedaan? Waar heb je dat gehoord of gelezen?
pi_30896454
Meestal als Boukhari een langere tijd geen kans heeft gehad en hij staat weer eens in de basis speelt hij een van de betere wedstrijden van het seizoen. Dus wie weet.
pi_30896464
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
In dat geval had ik Babel in de spits gezet. En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
"de weg kwijt"

wacht het eerst nou maar af, Boukhari is iig wel meer een linksbuiten dan Babel.
pi_30896466
Als linksbuiten was Boukhari geen optie meer voor Blind, alleen als middenvelder. Begin v/h seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_30896695
Eerst Charisteas bijna en daarna Pienaar op de lat.

Maar goede aanval en goed gelopen van Charisteas zeg
pi_30896874
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef erikh het volgende:
Eerst Charisteas bijna en daarna Pienaar op de lat.

Maar goede aanval en goed gelopen van Charisteas zeg
pi_30897177
Nigel de Jong schiet op de paal.

Maar ik kan iedereen hier melden die geen versatel thuis heeft dat de aanval van Ajax er een stuk beter uitziet dan de afgelopen weken. Boukhari doet het een stuk beter dan babel op de linksbuiten positie op het moment. Er gaat aardig wat dreiging van uit in ieder geval
pi_30897408
En toen was er een doelpunt van Charisteas
pi_30897442
Dit Roda is dan ook een maatje kleiner dan een ADO
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')