idd, ik vind het een beetje overdreven maarjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
En waarom in hemelsnaam nu weer een psycholoog erbij halen....
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.quote:24/9/2005 - 'Roda JC meldt zich voor Vermaelen'
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Roda JC zich bij Ajax heeft gemeld voor de huur van Thomas Vermaelen. Roda JC zou als voorwaarde aan PSV voor de verhuur van linksback Filipovic aan de Eindhovenaren hebben gesteld dat ze zichzelf kunnen versterken in het centrum van de verdediging. De Ajacied zou de eerste keus zijn.
Het home ziet erg mooi uit inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.
Hehe, de stap van Afrikaans naar Nederlands is niet zo heel groot. Bovendien is hij hier ook al best lang.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Pienaar zo goed Nederlands spreekt![]()
.
quote:Wenger blikte ook al vooruit naar het komende duel met Ajax in de Champions League, dat komende dinsdag in de Arena op het programma staat. 'Pires zou dinsdag speelklaar moeten zijn. Maar zoveel weten nog niet over Dennis. We zullen hem zondag nog een test laten doen. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar als hij fit is, dan zal hij gaan.'
quote:24/9/2005 - Charisteas vraagt steun Ajax fans
(Gepost door RvN)
Charisteas laat in een uitgebreid en openhartig interview in het Algemeen Dagblad weten dat hij het de eerste maanden erg moeilijk heeft gehad met de kritiek bij Ajax. 'Vanaf mijn komst heb ik vrijwel nooit een opbeurende of positieve opmerking gehoord. De mensen hadden hun oordeel al klaar nog voordat ik een bal had geraakt. Ik zou geen echte Ajax-spits zijn, vond iedereen. Maar vertel me dan eens wie dat wel is.?' Charisteas denkt ook dat het feit dat Ronald Koeman hem heeft aangetrokken hem niet geholpen heeft in de publieke opinie.
Hij geeft aan nu veel beter om te kunnen gaan met de kritiek en positief te blijven. Ook toen hij woensdag voor het eerst in de basis na een gemiste kans direct weer werd uitgefloten. 'Waarom geven ze een speler niet wat meer steun?' Volgens Charisteas heeft een spits vertrouwen nodig om uit te kunnen blinken en de rust te weten dat hij na een gemiste kans de volgende wedstrijd niet direct weer op de bank terechtkomt.
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Vonk,
De Jong, Maduro, Escude, Emanuelson
Pienaar, Sneijder, Galasek
Rosales, Charisteas, Babel
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
Een beetje overdreven? Alleen coaches die het niet meer zien zitten, verzinnen zo iets achterlijks.
Precies.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?
Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zag gisteren een interview met Juanfran op TV Noord-Holland en het leek wel alsof hij niet goed spaans sprak, hij kwam maar moeizaam op woorden als koffie
VDV was nooit meer in zo'n snelle tijd in zijn oude vorm gekomen bij Ajax. Hij wilde zijn contract niet verlengen, voor een een-jarig contract gaat geen enkele club 15miljoen neerleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.
en ik vind het geheel terecht dat Ajax een professioneel inhuurt voor eventuele mentale problemen binnen de selectie. Ajax is een professioneel bedrijf waar alles gericht is op presteren en dat is het niet meer dan logisch als die jonge gasten er wat mentale begeleiding in krijgen. Het kan leiden tot kapitaalvernietiging. Zie raffie nu. Had je m goed begeleid had Ajax ipv 5 er 15 milj. euri voor kunnen vragen. Kapitaalvernietiging dus.
ah dat wist ik niet, wat schattigquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Juanfran stottert, vandaar dat ie moeilijk uit zn woorden kwam. Volgens mij de eerste stotterende Ajacied die ik tot nu tegen ben gekomen, of niet?. Een leuke quizvraag voor thuis.
Dus mochten er mensen geloven dat hij in de winterstop zou komen, vergeet dat ook maar mooiquote:[BVB en Tsjechië half jaar zonder Jan Koller
24/9/2005 18:23
Jan Koller had op een mooi laatste seizoen bij Borussia Dortmund gehoopt. Maar door die wens kan een streep. De lange Tsjechische aanvaller moest zaterdag met een zware knieblessure van het veld.
In de zestigste minuut raakte Koller geblesseerd in een onschuldig duel met Manuel Friedrich. Volgens een eerste diagnose heeft hij een kruisband gescheurd en zal hij een half jaar buitenspel staan. Koller mist hierdoor ook de belangrijke WK-kwalificatie-interland met Tsjechië tegen Nederland op 8 oktober in Praag.
'Volgens onze clubarts is het zeer waarschijnlijk een kruisbandblessure', verklaarde coach Bert van Marwijk. 'Dat is toch niet te geloven: al de vijfde aanvaller van ons die geblesseerd is.'
'Ik denk dat dit mijn laatste duel was voor Borussia', treurde Koller voor de camera van ARD Sportschau.
Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?
Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Dat is toch treurigquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maaskant deed het zelf. Schoof briefjes onder de deur van de hotelkamers door. "Je kunt het Sidney." "Jij bent de beste spits Sammy!"
Babel op de bank, en terecht want hij bakte er weinig van de laatste wedstrijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef F1Bas het volgende:
Vermaelen in de basis, Boukhari ipv Babel.
Boukhari was ook meer middenvelder dan linksbuiten volgens Blind.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:58 schreef F1Bas het volgende:
Blind geeft trouwens toe dat Babel geen linksbuiten is en dat hij daarom niet speelt. Dan maar volhouden en Boukhari op linksbuiten
Wanneer heeft hij dat gedaan? Waar heb je dat gehoord of gelezen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
"de weg kwijt"quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
In dat geval had ik Babel in de spits gezet. En Boukhari had hij al afgeschreven. Blind is de weg kwijt, nu al.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef erikh het volgende:
Eerst Charisteas bijna en daarna Pienaar op de lat.
Maar goede aanval en goed gelopen van Charisteas zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |