idd, ik vind het een beetje overdreven maarjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:10 schreef methodmich het volgende:
En waarom in hemelsnaam nu weer een psycholoog erbij halen....
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.quote:24/9/2005 - 'Roda JC meldt zich voor Vermaelen'
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat Roda JC zich bij Ajax heeft gemeld voor de huur van Thomas Vermaelen. Roda JC zou als voorwaarde aan PSV voor de verhuur van linksback Filipovic aan de Eindhovenaren hebben gesteld dat ze zichzelf kunnen versterken in het centrum van de verdediging. De Ajacied zou de eerste keus zijn.
Het home ziet erg mooi uit inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Er zijn trouwens mooie foto's van het nieuwe home.
Hehe, de stap van Afrikaans naar Nederlands is niet zo heel groot. Bovendien is hij hier ook al best lang.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:13 schreef Nashje het volgende:
Ik wist niet dat Pienaar zo goed Nederlands spreekt![]()
.
quote:Wenger blikte ook al vooruit naar het komende duel met Ajax in de Champions League, dat komende dinsdag in de Arena op het programma staat. 'Pires zou dinsdag speelklaar moeten zijn. Maar zoveel weten nog niet over Dennis. We zullen hem zondag nog een test laten doen. Het lijkt onwaarschijnlijk, maar als hij fit is, dan zal hij gaan.'
quote:24/9/2005 - Charisteas vraagt steun Ajax fans
(Gepost door RvN)
Charisteas laat in een uitgebreid en openhartig interview in het Algemeen Dagblad weten dat hij het de eerste maanden erg moeilijk heeft gehad met de kritiek bij Ajax. 'Vanaf mijn komst heb ik vrijwel nooit een opbeurende of positieve opmerking gehoord. De mensen hadden hun oordeel al klaar nog voordat ik een bal had geraakt. Ik zou geen echte Ajax-spits zijn, vond iedereen. Maar vertel me dan eens wie dat wel is.?' Charisteas denkt ook dat het feit dat Ronald Koeman hem heeft aangetrokken hem niet geholpen heeft in de publieke opinie.
Hij geeft aan nu veel beter om te kunnen gaan met de kritiek en positief te blijven. Ook toen hij woensdag voor het eerst in de basis na een gemiste kans direct weer werd uitgefloten. 'Waarom geven ze een speler niet wat meer steun?' Volgens Charisteas heeft een spits vertrouwen nodig om uit te kunnen blinken en de rust te weten dat hij na een gemiste kans de volgende wedstrijd niet direct weer op de bank terechtkomt.
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax
Vonk,
De Jong, Maduro, Escude, Emanuelson
Pienaar, Sneijder, Galasek
Rosales, Charisteas, Babel
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef methodmich het volgende:
Een beetje overdreven? Alleen coaches die het niet meer zien zitten, verzinnen zo iets achterlijks.
Precies.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Robert Maaskant heeft dat destijds bij RBC toch verzonnen?
Ik vind het echt nergens op slaan. Spelers die in de put zitten moeten gewoon lekker over koetjes, kalfjes en voetbal kunnen lullen met een ex-voetballer die assistent of materiaalman is, niet met een zielenknijper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |