Leukquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
We zijn weer bezig geweest met het spandoek. Jullie zien binnen nu en 30 minuten een paar foto's
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
http://stream2.garnierpro(...)_yesr_belt_babel.wma
Nederlands elftal, jeweettogquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
hahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Ging ie er maar beter van voetballen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Tot nu toe ziet het er erg gelikt uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
Super jong, maar super sterkquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Nashje het volgende:
Hoeft nog geen eitje te zijn, aangezien wij waarschinlijk 2 vaste verdedigers missen (Grygera en Trabelsi). Nu maar hopen dat Vermaelen net zo sterk speelt als tegen Roda.
Met een beetje gepuzzel hebben we dinsdag een erg jonge verdediging. De Jong (20 jaar), Maduro (20 jaar), Vermaelen (19 jaar) en Emanuelson (19 jaar).
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdagquote:
Helaas kan ik er dinsdag niet bijzijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdag. Heb er echt zin in.
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeftquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
get a lifequote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Komt allemaal wel geod!quote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeft
en dan ook nog MrDoegewoon hetenquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
4 uur voor 2 letters, schiet lekker op
Yup. Jij zat te bieren ik was aan het tekenquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...![]()
Per letter heeft het misschien 5 a 10 minuten gekost...
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.quote:
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerktquote:Op zondag 25 september 2005 23:21 schreef Scarafax het volgende:
Letters wel jah... raster heb ik meer lijnen getekend... ik deed er telkens 3 a 4 jij 2... smiecht...
He successupporter gefeliciteerdquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Anders ik wel. Eindelijk een spitsquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Jij draagt Lonsdalequote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.
En Cultheld sterf is en blijf gewoon weg uit dit topic
Ah thanks... tis zover hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerkt
Fijne verjaardag voor morgen btw
Dat hoop je. Zuip nou maar niet zo veelquote:Op maandag 26 september 2005 01:45 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ah thanks... tis zover hoor...![]()
"Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria... in de gloooriaaa in de gloooriaaa!!!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |