Welk succesquote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.
[..]
Successupporters.
iddquote:
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mooi gebaar van z'n medespelers. Erg triest dat het Ajaxpubliek hem voor de wedstrijd al uit begon te fluiten omdat hij TERECHTE kritiek had.
Weet ik, maar het is gewoon in en in triest om 1 speler zo uit te fluiten.quote:Op zondag 25 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.
Nee, maarja, een paar duizend man is genoeg om een hoop herrie te maken hoorquote:Op zondag 25 september 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik stoorde me er ook aan, maar het was nou niet dat het hele stadion zat te fluiten hoor.
Ik ben het helemaal met je eens. En wat hij zei in het AD was gewoon waar.quote:Op zondag 25 september 2005 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is gewoon in en in triest om 1 speler zo uit te fluiten.
Wsl heeft ie een gevoelige snaar geraakt met wat hij zei..
Mja.. En het geldt niet alleen voor Harry. Rosenberg uitfluiten is net zo triest.quote:Op zondag 25 september 2005 13:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. En wat hij zei in het AD was gewoon waar.
Kijk, daar hebben we er zo eentjequote:Op zondag 25 september 2005 13:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ik blijf het een prutser vinden
Ach, hij is niet de enige.quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch zo, de man struikelt over zijn eigen benen en mist de grootste kansen
GEFELICITEERDquote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Nashje het volgende:
Mooie foto Radegast. 4 goals in 5 wedstrijden is mooi. En dan is ie nog niet eens helemaal in vorm.
Lijkt mij wonderschoon als ie dinsdag de winnende maakt tegen Arsenal. Wat zal ik blij zijn dan.
quote:Op zondag 25 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whehe scherp, bedankt.
Overigens heb ik wel een beetje medelijden met Rosenberg.
Xronia polla.quote:Op zondag 25 september 2005 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Whehe scherp, bedankt.
Overigens heb ik wel een beetje medelijden met Rosenberg.
Inzaghi doet dat ook en mag in Milaan niet eens meedoen met de rondootjes. Boeiend.quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is toch zo, de man struikelt over zijn eigen benen en mist de grootste kansen
Het Ajaxpubliek wordt met de jaren sowieso een stuk triester.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
2 zelfsquote:Op zondag 25 september 2005 14:45 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Lang niet gezien, een Ajacied in de topscorerslijst.
Ik heb um eindelijk binnen.quote:
Hij speelde best goed. Liep goed, speelde goed af.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het voetbalwereldje toch ook heerlijk opportunistisch. AFgelopen woensdag finaal bekritiseerd en nu Man of the match met 69% van de stemmen, terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging. Ik heb van de man niks meer gezien. Ik blijf bij mn mening, totaal Ajax-onwaardig en bovendien een clown in het veld. Weg met die charisteas!
quote:Spaanse scheidsrechter bij Ajax-Arsenal
De UEFA heeft de Spaanse scheidsrechter Luís Medina Cantalejo aangewezen als leidsman voor het Champions League duel van aanstaande dinsdag tussen Ajax en Arsenal, zo werd ons zojuist gemeld. De Spanjaard maakt het laatste jaar een snelle opkomst. Hij floot onder andere het Champions League duel PSV - Monaco en de WK kwalificatie interland tussen Roemenie en Nederland.
DAT is nu juist het probleem, normaal zitten ze op hem te zeiken dat hij de makkelijke ballen mist, dit keer waren ze juist wel raak. Hij legde ook een paar ballen goed terug.quote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging. Ik heb van de man niks meer gezien.
Inderdaad..quote:Op zondag 25 september 2005 14:57 schreef F1Bas het volgende:
Natuurlijk mag je niet verwachten dat hij elke kans die hij krijgt een goal maakt.
Hallo V.quote:Op zondag 25 september 2005 14:30 schreef keeper het volgende:
[..]
Het Ajaxpubliek wordt met de jaren sowieso een stuk triester.
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..quote:Op zondag 25 september 2005 13:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben ik met je eens, ze krijgen bij mij minstens 1 seizoen het vertrouwen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..
Misschien sms't wel 100 man naar dat man of the match gedoequote:Op zondag 25 september 2005 14:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat is het voetbalwereldje toch ook heerlijk opportunistisch. AFgelopen woensdag finaal bekritiseerd en nu Man of the match met 69% van de stemmen, terwijl ie 1 x goed stond en 1 x profiteerde van een miscommunicatie in de roda verdediging.
Dan weet je meer dan ik. Het is mij in ieder geval niet opgevallen dat hij meteen uitgefloten werd.quote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Ik herinner me nog Jack van Gelder tijdens Ajax - Feyenoord dat seizoen: "Hahahahaha, hij kan gewoon niet voetballen. Echt, hij kan NIET voetballen."quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zo sprak men ook over Zlatan. In zowel Harry als Rosenberg blijf ik vetrouwen houden, deden maar meer mensen dat..
exactly my point. Als harry dat probeert ligt ie voor 6 weken dr uit met een spierscheuring.quote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef jimjim1983 het volgende:
dus volgend jaar scoort Charisteas ook met een prachtige solo tegen NAC?
Leukquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef _moder8or_ het volgende:
We zijn weer bezig geweest met het spandoek. Jullie zien binnen nu en 30 minuten een paar foto's
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
http://stream2.garnierpro(...)_yesr_belt_babel.wma
Nederlands elftal, jeweettogquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
hahaquote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Ging ie er maar beter van voetballen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:42 schreef keijz het volgende:
Was deze al eens gepost?
Tot nu toe ziet het er erg gelikt uitquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
Super jong, maar super sterkquote:Op zondag 25 september 2005 21:29 schreef Nashje het volgende:
Hoeft nog geen eitje te zijn, aangezien wij waarschinlijk 2 vaste verdedigers missen (Grygera en Trabelsi). Nu maar hopen dat Vermaelen net zo sterk speelt als tegen Roda.
Met een beetje gepuzzel hebben we dinsdag een erg jonge verdediging. De Jong (20 jaar), Maduro (20 jaar), Vermaelen (19 jaar) en Emanuelson (19 jaar).
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdagquote:
Helaas kan ik er dinsdag niet bijzijnquote:Op zondag 25 september 2005 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan is Meneer Pingeldoos-Abeyie ook nog maar 19 ofzo. Reyes is 22 maar heeft toch al wat meer ervaring. Achja so what. Ik heb een goed gevoel over dinsdag. Heb er echt zin in.
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeftquote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Mooi, hopen dat hij ook aan spelen toe komt
Hij moet zowiezo dinsdag in de basis starten, dan kan Emanuelson op de plek van Sneijder spelen
get a lifequote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Komt allemaal wel geod!quote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef keijz het volgende:
[..]
daar zat ik dus ook aan te denken, hoewel Juanfran misschien nog een beetje weinig wedstrijdritme heeft
en dan ook nog MrDoegewoon hetenquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Die Babel. Lul gewoon normaal, die dj's ook al.
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef TerroRobbie het volgende:
4 uur voor 2 letters, schiet lekker op
Yup. Jij zat te bieren ik was aan het tekenquote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Eerst alles uit zitten meten, dat kosste ons erg veel tijd... en we hebben in erg rustig tempo gewerkt... hallo... er moest ook nog bier genuttigt worden hoor...![]()
Per letter heeft het misschien 5 a 10 minuten gekost...
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.quote:
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerktquote:Op zondag 25 september 2005 23:21 schreef Scarafax het volgende:
Letters wel jah... raster heb ik meer lijnen getekend... ik deed er telkens 3 a 4 jij 2... smiecht...
He successupporter gefeliciteerdquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Anders ik wel. Eindelijk een spitsquote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou, ik denk dat Harry en Ioannis nu samen een feestje vieren,.
Jij draagt Lonsdalequote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gaat niet over z'n voetbal kwaliteiten hoor, maar heb gewoon een afkeer van dat taaltje heb dus ook een hekel aan Lange Frans en Baas B.
En Cultheld sterf is en blijf gewoon weg uit dit topic
Ah thanks... tis zover hoor...quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja wat? Ik heb meer aan het spandoek gewerkt
Fijne verjaardag voor morgen btw
Dat hoop je. Zuip nou maar niet zo veelquote:Op maandag 26 september 2005 01:45 schreef Scarafax het volgende:
[..]
Ah thanks... tis zover hoor...![]()
"Lang zal ik leven, lang zal ik leven, lang zal ik leven in de gloria... in de gloooriaaa in de gloooriaaa!!!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |