Ik vond Laatste dagen van Blind zo zielig.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:
ik dacht dat we al over de Blind woordgrapjes heen waren
Ik verwacht dat Rosenberg begint in plaats van Charisteas, eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Dus:
Vonk; De Jong, Maduro, Escudé, Emanuelson; Pienaar, Sneijder, Galásek; Rosales, Charisteas, Babel
Okee. Babel moet snel zijn eerste competitiegoal maken, want hij dient er dit seizoen minstens 10 in te leggen in de eredivisie.
ik vind dat Charisteas nu ook een paar wedstrijden de kans moet krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rosenberg begint in plaats van Charisteas, eigenlijk.
Dat gebeurt al helemaal niet, Babel is 'linksbuiten' en een andere hebben we niet en Blind speelt toch nooit geen 4-4-2quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:42 schreef devv05 het volgende:
Babel moet gewoon in de spits.
Over een paar weken, Heerenveen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk een vrijdag wedstrijd dit jaar?
Programma :quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:27 schreef Kang-He het volgende:
Heeft Ajax eigenlijk een vrijdag wedstrijd dit jaar?
quote:23/9/2005 - RTVNH: Sneijder wil rectificatie van Telegraaf-artikel (audio)
(Gepost door RvN)
In een vraaggesprek met RTVNH (dat online te beluisteren is) geeft Wesley Sneijder aan een rectificatie te willen van een artikel in De Telegraaf van vanmorgen (zie artikel (betaald)). Daarin wordt bericht over problemen in de selectie en dat Sneijder kritiek op zijn persoontje na het duel tegen ADO Den Haag in het verkeerde keelgat zou zijn geschoten. Sneijder geeft aan met niemand gesproken te hebben. In het artikel staan overigens ook geen quotes van Sneijder.
Ajax Netwerk
In de spelersgroep is vandaag gesproken over het artikel, Sneijder gaf aan dat de ploeg achter hem staat.
Is 10 niet wat weinig voor een spits van Ajax?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:13 schreef methodmich het volgende:
Dus:
Vonk; De Jong, Maduro, Escudé, Emanuelson; Pienaar, Sneijder, Galásek; Rosales, Charisteas, Babel
Okee. Babel moet snel zijn eerste competitiegoal maken, want hij dient er dit seizoen minstens 10 in te leggen in de eredivisie.
Vast nog wel een keer in deze competitie, maar niet morgen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Roda pakt een punt.
Voor een linksbuiten een prima aantal.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Is 10 niet wat weinig voor een spits van Ajax?
Als ie als spits wordt opgesteld wel, maar dat wordt ie maar niet.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Babel moet er bij Ajax toch echt wel meer dan 10 kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |