quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef Vliegvrager het volgende:
kantine bommetje vol, dan maar naar de snackshop en achter de pc eten. Nou ja, eten...
kutstudenten ookHadden al lang met een grote tas wasgoed in de trein naar paps en mams moeten zitten.
Ik wil wel even aan Sub vragen of hij er gewoon [FOT] SC 103 van wil maken hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe durf je ronald![]()
waar blijven de originele titels![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil wel even aan Sub vragen of hij er gewoon [FOT] SC 103 van wil maken hoor...
Been there, done that, got the t-shirts and two kids to goquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nooit geleerd dat je geen hormonenmonster moet dissen
![]()
![]()
kutstudentquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
_evenstar_, die brownies waren lekker
ja....dit is nou het dissen van een hormonenmonster
Uhm... Hoe weet jij dat nou weer!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
sub woont op de campus![]()
dan is het een kutstudent jah
![]()
Pak je grote sporttas, pleur al je vuile kleren dr in, en als de sodemieter naar je moeder.quote:
ik heb ook op de campus gewoond evenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Uhm... Hoe weet jij dat nou weer!?
Ik woonde op de campus... Ik heb alweer sinds maart m'n eigen appartementje in de stad!
Oh ik ben je niet tegengekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb ook op de campus gewoond even![]()
e'de ansich is![]()
Mensa?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pak je grote sporttas, pleur al je vuile kleren dr in, en als de sodemieter naar je moeder.
Een beetje in mijn mensa gaan zitten als ik wil lunchen
![]()
En zorg dat je de trein uitbent voordat ik m nodig heb
Eensch. Hoewel je aan een broodje en een voorverpakt plakje kaas weinig kan verzieken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Subhuman het volgende:
Mensa?
Dat spul wat ze daar serveren is niet te vreten!
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel je aan een broodje en een voorverpakt plakje kaas weinig kan verzieken.
Maar wat moeten al die kutstudenten daar dan toch?
hoop alleen niet dat je aan de wbw gewoond hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik ben je niet tegengekomen volgens mij.
Maar Enschede is heel gezellig ja!
Jaaa!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hoop alleen niet dat je aan de wbw gewoond heb![]()
ennuh ja lekker ribjes eten bij atriumen terrasje doen bij crash of de kater
![]()
dat krijg je als je burgerlijk wordt subquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jaaa!Waarom ben je weggegaan, Enschede is super!
En nee, ik heb niet aan de WBW gewoond, ik woonde aan de Calslaan. De ghetto van de campus!
Geen slagroomquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
rotjong![]()
![]()
ik ga zelf wel brownies maken hoor
met heul veul slagroom
![]()
die slagroom komt er bovenop als de brownies klaar zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen slagroom125 gram boter, 125 gram chocolade, 125 gram suiker, 2 eieren, snufje zout, theelepel vanille-essence, 80 gram aardbeienslagroom, 60 gram bloem en 60 gram zelfrijzend bakmeel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen slagroom125 gram boter, 125 gram chocolade, 125 gram suiker, 2 eieren, snufje zout, theelepel vanille-essence, 80 gram aardbeienslagroom, 60 gram bloem en 60 gram zelfrijzend bakmeel
Calslaan Oud... En jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat krijg je als je burgerlijk wordt suben ben van oorsprong brabantse
moe je nagaan hoe dat klinkt een brabants accentje met een vleugje twents en limburgs![]()
en calslaankook calslaan oud of calslaan wit
?
Ow 18 dat is Calslaan Nieuw.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef _evenstar_ het volgende:
uh 18 was dat.. heb er maar ff gewoond hoor![]()
die flat waar altijd flatrock was is het iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ow 18 dat is Calslaan Nieuw.
Ik woonde op 11, die hoge flats aan de overkant. Wanneer heb je er gewoond dan? Ik van september 2001 tot maart dit jaar.
Jaa Flatrock!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die flat waar altijd flatrock was is het iigmaar das toch oud
![]()
ennuh uh pfff das okt/nov 2001 tot maart 2002 geweest zoiets...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
neuriet it's a small small world ...![]()
ach het leven is mooi lekker genieten tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, nu net thuis. Fotoshoot gedaan met een kater ...leuk model was het ... en gezellig ... napraten in de kroeg waar ik vanmorgen ook weg kwam. Te gezellie dusssssss .....![]()
![]()
Het leven is hard.
Post hier je foto's van huisdierenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, nu net thuis. Fotoshoot gedaan met een kater
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
naah ook geen zin in![]()
ik wil naar huislekker nog ff buiten zitten met een biertje
zolang het nog kan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Neem een paar snipperuurtjes en spring uit de band
You're in denial...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begin me ziek te voelen![]()
nee dat komt niet door de kater![]()
... of gewoon nerveuxquote:en dat terwijl ik morgen een modelshoot heb
ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Vliegvrager het volgende:
tijd voor de vrijdagmiddagdisco dan
handjes opvangt en stiekum onder het buro verstoptquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:19 schreef -Marjo- het volgende:
*gooit handjes in de lucht....
*potlood aangeeft...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
mmmmz okay,quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
*Weer typen kan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
is veeek tr moielykkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.![]()
Zo slecht ben ik ook weer niet..![]()
quote:
eentje, altijd maar eentjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niet te veel vliegjes vragen vandaag he??
![]()
Zeikerd..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik verveel me de tering, begin me nu echt ziek te voelen.....
nog maar 10 minuutjes, ff kijken of ik daar 5 van kan maken door lekker relax ff te gaan piessen
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef PoseidonVS het volgende:
Thuis en ik heb vreselijk zin om foto's te gaan maken ergens.
Maar de bruisballen liggen klaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:20 schreef Auticia het volgende:
Argh, shit.
Te laat voor de vrijdagmiddagdisco..
Puckzzz, beterschap!
Utrecht heeft donderdag koop avond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.![]()
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Utrecht heeft donderdag koop avond.
ik wil eigenlijk een oude fabriek in hier achter in de hoop binnen te kunnen komen en wat toffe urban platen te schieten maar ik durf niet zo goed alleen.
Wie anders dan geflipte hobbyfotograven vinden het leuk om over slootjes te springen en door glas te lopen om in een oude hal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??
Ja ik wil er graag gauw een keer heen, en anderen van de fotovereniging hier ook wel, maarja, nu nog een tijd vinden waarop we allemaal kunnen hč...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef _evenstar_ het volgende:
moet je maar snel een roombeek shoot houdenik kreeg er altijd kippevel als ik er door fietste
![]()
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:02 schreef Subhuman het volgende:
Oude fabrieken zijn gaaf! Hier in Enschede staat er ook nog eentje in Roombeek, maar die wordt binnenkort gesloopt...
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlaktequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Roombeek? Da's toch waar de vuurwerkramp ook was?
Alsof iedereen naar Enschede wil komen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlakte
heeequote:
NOG een dagje? Je kwam toch morgen weer terug?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
heee, ja best wel goed, nog een dagje en dan mag ik weer naar huis
vandaar nog een dagje jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG een dagje? Je kwam toch morgen weer terug?
teringquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar nog een dagje ja, om 1/2 5 vliegen
jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
teringzal jij je ff brak voelen morgenavond
Jaquote:
Kijk, daar doe je het dan allemaal voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is thuis na een relaxed dagje kantoor
We hebben de VOLLEDIGE achterstand in het project weg kunnen werkenNou alleen nog wat collega's verrot schelden die hun werk niet goed doen op vriendelijke doch dringende toon verzoeken hun werk beter te doen en beter op te letten de volgende keer, maar da's leuk voor de maandagochtend
Echt welquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk, daar doe je het dan allemaal voorKan je lekker je weekend in
Ja voor jou wel ja...nananananaaaaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
willen jullie niet zo hupperig doen?![]()
![]()
Een boek? zo'n ding van papier met letters erin? oeh das lang geleden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDe cognac komt zo op tafel
En dan lekker een CD-tje van Norah erbij en een boek
edit: en de chocotaart-bakkende metalchick mag ook nog een paar maanden blijvener is al een taartbakschema afgesproken
Heb jij geen weekend dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
willen jullie niet zo hupperig doen?![]()
![]()
zegguh.... doe je red eye reductie is aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja voor jou wel ja...nananananaaaa![]()
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat jij weer kan lopen is het maandag
Wat voor reden dan ook, een weekend heb je nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebben
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een boek? zo'n ding van papier met letters erin? oeh das lang geleden....
quote:jammer dat ze zo jong is he![]()
Neequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
o jee, heeft PdH vrouwelijk schoon op het oog?
whehehe ... hmmmmmquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor reden dan ook, een weekend heb je niet
Ooh diequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeZe is 17 en een collega op kantoor maar met dezelfde ideeen, smaak en muziekvoorkeur
Een boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDe cognac komt zo op tafel
En dan lekker een CD-tje van Norah erbij en een boek
edit: en de chocotaart-bakkende metalchick mag ook nog een paar maanden blijvener is al een taartbakschema afgesproken
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
zegguh.... doe je red eye reductie is aan
Ander boekquote:
* pea4fun zingtquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebben
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooit
Die jaquote:
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaLeuke meid
Volgens mij doet ze het leuk voor de camera
![]()
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naar
oehhhh supertramp toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun zingt
Dreeeeaaaamer, You're nothing but a dreeeeeaaaaamer
Wat heb je toch een zwaar leven gastquote:
Niks butt-Nikon, wereldcameraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopen![]()
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijkenquote:
Oh okee, dan laat ik het maar zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Waarom ben je happy danquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Nou uhm...zomaarquote:
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijntquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een vrouw, hoef er geen reden voor te hebben![]()
Kan je nagaan wat er gebeurt als ik nu chocola ga etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijnt) Met drie vrouwen op de kamer na drie jaar met mannelijke collega's biedt toch wel wat nieuwe dimensies aan mijn kennis van vrouwen
Gaafquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
Misschien moest ik toch maar eens iemand hier op de foto gaan zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en zomaar gratis toegankelijk, met een parkje erbij en een paar hertjes enzo kinderboerderijachtig iets.quote:
Half augustus nog langs gereden (familie woont in Deurne)quote:
Waar ben je de peel op gegaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Half augustus nog langs gereden (familie woont in Deurne)Heb ook nog Peel foto's
![]()
Langs Griendsveen ofzo.. Das die weg die dwars door de Peel gaat.. Heb nog foto's gemaakt van die Schaapskooi en van dat kolenkarretje..quote:
Yep snap het, griendtsveen kom ik ook wel eens, leuk terrasje daarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Langs Griendsveen ofzo.. Das die weg die dwars door de Peel gaat.. Heb nog foto's gemaakt van die Schaapskooi en van dat kolenkarretje..
Snap je het een beetje ??![]()
edit: van America naar Deurne..
Het is voor mij iets te ver om even daar op het terras te gaan zitten..quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Yep snap het, griendtsveen kom ik ook wel eens, leuk terrasje daar
Nou als je toch bij die familie bent kan je toch ook wel ff op terras?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is voor mij iets te ver om even daar op het terras te gaan zitten..![]()
Ik koop tenminste lenzen van hetzelfde merk als mijn camera, en ik maak canon niet zwart. Canon is een goed merk. Als jij (jullie) zo pontificaal achter canon staan, waarom spekken jullie dan de portemonee van die sigma boeven? Je schreeuwt wel zo hard dat canon de beste is, maar koop dan eens alleen maar canon lenzen en niet van de concurrent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk Sharkie....nou ben ik het voor de verandering eens niet die begint over die kwalitatief uitermate teleurstellende nikon's
*tas omkiepertquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik koop tenminste lenzen van hetzelfde merk als mijn camera. Als jij (jullie) zo pontificaal achter canon staan, waarom spekken jullie dan de portemonee van die sigma boeven? Je schreeuwt wel zo hard dat canon de beste is, maar koop dan eens alleen maar canon lenzen en niet van de concurrent.
Sigma homo's
je bent nog steeds een homoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
*tas omkiepert
*namen telt
Canon, Canon, Canon, Canon, Canon, Canon, Tamron. klaar.
opbokken met je sigma
joh wind je niet zo opquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Doe eens even normaal.
Dat stomme gezeik steeds over welk merk beter is.
Ik weet best dat zulke plagerijtjes vaak voorkomen en ik zeg er ook nooit wat van... Ik lees hier wel vaker mee hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
joh wind je niet zo opgewoon standaard plagerijtjes
![]()
Dat moest nog eens gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet best dat zulke plagerijtjes vaak voorkomen en ik zeg er ook nooit wat van...
Ach....er zijn ergere dingen hoorquote:Het leek nu alleen even wat serieuzer te worden dan anders en dat lijkt me geen goed idee!
Rie-leksquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Subhuman het volgende:
Het leek nu alleen even wat serieuzer te worden dan anders en dat lijkt me geen goed idee!
jonguh je bent zelf een pisnichtquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat een stel pisnichten zijn julle zeg, stelletje merkenfreaks.
Alleen homo's lopen zo te koketteren. En jongetjes met een kleine piemol.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jonguh je bent zelf een pisnicht![]()
Ik heb echt geen kleine piem0lquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen zo te koketteren. En jongetjes met een kleine piemol.
* noteert de afwezigheid van kritiek op het eerste deel van de boodschapquote:
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wijs er even op dat ik slechts een (1) sigma-lens heb en dat niet ik de Sigma-kas gespekt heb maar PatrickO en dat deze lens toch sterk op de nominatie staat om ooit eens vervangen te worden door een echte Canon
Verder zou ik het kunnen waarderen als je me geen Sigma homo noemtDat is een persoonlijke aanval en dat hebben wij niet bij Nikonisten gedaan
Oeh, temper...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.
Begint te lijken over dat sigma 50-500geneuzel. Jij (en Flash ook) lijkt wel een ouwe zeurkous/sok. Verzin eens een nieuwe grap ofzo. get a life. En als je dat wil doen, dat bied ik jou mijn excuses aan dat ik een sigma homo heb genoemd.
Ik denk dat het beter is dat je iemand anders voor je zus d'r trouwerij vraagt, iemand met een door jou goedgekeurd camera merk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.
Begint te lijken over dat sigma 50-500geneuzel. Jij (en Flash ook) lijkt wel een ouwe zeurkous/sok. Verzin eens een nieuwe grap ofzo. get a life. En als je dat wil doen, dat bied ik jou mijn excuses aan dat ik een sigma homo heb genoemd.
Ik denk dat het beter is dat je iemand anders voor je zus d'r trouwerij vraagt, iemand met een door jou goedgekeurd camera merk
Ow, dat foldertje ligt nog in mijn auto. ¤ 50,- per groep + ¤ 5 per fotograaf was het uit mijn hoofd, toch Erwtje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en zomaar gratis toegankelijk, met een parkje erbij en een paar hertjes enzo kinderboerderijachtig iets.
In Asten bij de ruine werden we weggestuurd, was privébezit, moet je betalen om te fotograferenIk heb toch nog 2 illegale foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
okeequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:08 schreef Subhuman het volgende:
Heeft nu iedereen z'n frustraties geuit?
Mooi. Volgend onderwerp.
Ja, rekenen kan ze welquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, dat foldertje ligt nog in mijn auto. ¤ 50,- per groep + ¤ 5 per fotograaf was het uit mijn hoofd, toch Erwtje?
Wat is er mis met KUT?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
okee
Hama filters zijn KUT
en nu?
Ik had de indruk dat ze op ons zat te wachten en verder ook niet veel meer te doen heeftquote:
Ja hier!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef RonaldV het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
ZONDER nootjes dus.quote:
M&M's moet je niet mee gooien, daar moet je foto's van makenquote:
Oja, kan ook nog...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
M&M's moet je niet mee gooien, daar moet je foto's van maken
Yuk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:19 schreef -Marjo- het volgende:
Met pinda!!!!
Thanks!quote:
opbokkenquote:
gooi jij met M&M's? Dan maak ik wel foto'squote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goed joh langequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yuk.![]()
Had ik al verteld dat ik weer een opdracht heb?
Nee* RonaldV heeft weer een opdracht!
Feli!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yuk.![]()
Had ik al verteld dat ik weer een opdracht heb?
Nee* RonaldV heeft weer een opdracht!
En schrijven doet ze met een vork zo te zien?quote:
Kijk uit...anders krijg je een soortgelijke discussie als Canon vs Nikonquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opbokken
CF is goedkoop en solide. xD is duur en kwetsbaar.
En ik ben een lompe boer, dus ik moet CF hebben
Eensch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
naah boejjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk uit...anders krijg je een soortgelijke discussie als Canon vs Nikon
Of je word opeens geblocked op MSNquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah boejje
Oh ja dan gaat Subje z'n hormonenspiegel op z'n bek
Mijn ervaring (met één kaartje CFquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opbokken
CF is goedkoop en solide. xD is duur en kwetsbaar.
You said it!quote:En ik ben een lompe boer, dus ik moet CF hebben
Hey! bovenin zit een rode zak. Hebben we die hier ook?quote:
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je word opeens geblocked op MSN
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...
Euh: ik las het net zo als Fles, als grap. Ik heb een beetje het idee dat de grap bij één ontvanger op de achterkant van de antenne is binnengekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...
Ik ben ooit ook 1 CFkaartje kwijtgeraakt doordat hij gewoon kapot gingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
Mijn ervaring (met één kaartje CF) is slecht. Met xD nog geen enkel probleem gehad. Gelukkig lust mijn camera beiden.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ben je een oude lul als je op je 26e op zaterdag avond naar Jacques Brel gaat zitten luisteren?
Dat ene kaartje was al mijn ervaring met CFquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook 1 CFkaartje kwijtgeraakt doordat hij gewoon kapot gingmaar goed, pech kan je hebben, en over het algemeen ben ik best tevreden over CF
Gelukkig is het vrijdag!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ben je een oude lul als je op je 26e op zaterdag avond naar Jacques Brel gaat zitten luisteren?
Kut, maar wat een goeie zanger is dat zeg.quote:
Jezus, ik wist dat ik niet heel erg bij de tijd was, maar ik loop gewoon 6 dagen achter!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig is het vrijdag!
dan ben je een ERG oude lul
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat ik niet heel erg bij de tijd was, maar ik loop gewoon 6 dagen achter!
Ik heb het ook steeds als grappen gelezen en heb er niks van gezegd, maar vanavond zag ik het al enigszins uit de hand lopen. En dat is dus ook gebeurd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh: ik las het net zo als Fles, als grap. Ik heb een beetje het idee dat de grap bij één ontvanger op de achterkant van de antenne is binnengekomen.
* appelsapje voor meneer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Subhuman het volgende:
Doe mij ook maar een lekker drankje!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef Subhuman het volgende:
maar vanavond zag ik het al enigszins uit de hand lopen. En dat is dus ook gebeurd.
Best...geregeld.... we gaan wel met zijn drieeenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
appel perzikquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:47 schreef -Marjo- het volgende:
DubbelFrisss....
Da's gewoontjesquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
DubbelfrisssDoe mij maar gewoon appelsap
Of sinaasappelsap
Je die jah, die is lekker als je er aan gewent bentquote:
sinaasappelsapquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
DubbelfrisssDoe mij maar gewoon appelsap
Of sinaasappelsap
Ik ben gewoontjesquote:
Slaap ze Flashquote:
Moet ik nog aan beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef Auticia het volgende:
Hey P! Hoe was de grillworst met satésmaak?
Tiesjequote:
jij was al binnen!quote:
Niet door jouquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jij was al binnen!
of wil je ook gezoend worden of zo?
beter is een overschat woordquote:
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brelquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef PoseidonVS het volgende:
* PoseidonVS Jacques Brel nog een slinger geeft
Ik vind het leuk, althans vanavond wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brel
uhmmm nou nee maar ja je moet toch wat hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijken
Veel plezier vandaag met fotoshooten!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter is een overschat woord
ik voel me oke
*koffie voorzichtig doorschuift....quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
*perst een paar sinaasappels uit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*koffie voorzichtig doorschuift....
glaasje jus d'orange is lekkerder
mijn dank is evenredig met uw goedheidquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*perst een paar sinaasappels uit...
Ook moggehhquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
da's een klein stemmetje... alles OK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Esto het volgende:
Hallo allemaal. . .
Jahoor, alles is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's een klein stemmetje... alles OK?
Jezus. Je lijkt helemaal niet!quote:
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Auticia het volgende:
Ik mocht vandaag helemaal gratis met de trein!.
Woeiiii!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er fraai uit PuckzzzEn Auticia....BOL is langs geweest
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?![]()
Wat aardig!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.
Bus was laat - trein stond er al - die man zei: 'Ga maar naar binnen' en de controleurs waren op de hoogte.
Het helpt om tieten te hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.
Bus was laat - trein stond er al - die man zei: 'Ga maar naar binnen' en de controleurs waren op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |