Goed joh langequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yuk.![]()
Had ik al verteld dat ik weer een opdracht heb?
Nee* RonaldV heeft weer een opdracht!
Feli!!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Yuk.![]()
Had ik al verteld dat ik weer een opdracht heb?
Nee* RonaldV heeft weer een opdracht!
En schrijven doet ze met een vork zo te zien?quote:
Kijk uit...anders krijg je een soortgelijke discussie als Canon vs Nikonquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opbokken
CF is goedkoop en solide. xD is duur en kwetsbaar.
En ik ben een lompe boer, dus ik moet CF hebben
Eensch!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
M&M's moet je niet mee gooien, daar moet je foto's van maken
naah boejjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk uit...anders krijg je een soortgelijke discussie als Canon vs Nikon
Of je word opeens geblocked op MSNquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naah boejje
Oh ja dan gaat Subje z'n hormonenspiegel op z'n bek
Mijn ervaring (met één kaartje CFquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
opbokken
CF is goedkoop en solide. xD is duur en kwetsbaar.
You said it!quote:En ik ben een lompe boer, dus ik moet CF hebben
Hey! bovenin zit een rode zak. Hebben we die hier ook?quote:
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of je word opeens geblocked op MSN
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...
Euh: ik las het net zo als Fles, als grap. Ik heb een beetje het idee dat de grap bij één ontvanger op de achterkant van de antenne is binnengekomen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:35 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik zei het gelijk al. Maar nee, ik moest me niet aanstellen, dit waren gewoon geintjes onderling...
Ik ben ooit ook 1 CFkaartje kwijtgeraakt doordat hij gewoon kapot gingquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:31 schreef RonaldV het volgende:
Mijn ervaring (met één kaartje CF) is slecht. Met xD nog geen enkel probleem gehad. Gelukkig lust mijn camera beiden.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ben je een oude lul als je op je 26e op zaterdag avond naar Jacques Brel gaat zitten luisteren?
Dat ene kaartje was al mijn ervaring met CFquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ooit ook 1 CFkaartje kwijtgeraakt doordat hij gewoon kapot gingmaar goed, pech kan je hebben, en over het algemeen ben ik best tevreden over CF
Gelukkig is het vrijdag!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:40 schreef PoseidonVS het volgende:
Ben je een oude lul als je op je 26e op zaterdag avond naar Jacques Brel gaat zitten luisteren?
Kut, maar wat een goeie zanger is dat zeg.quote:
Jezus, ik wist dat ik niet heel erg bij de tijd was, maar ik loop gewoon 6 dagen achter!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:41 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelukkig is het vrijdag!
dan ben je een ERG oude lul
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:43 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Jezus, ik wist dat ik niet heel erg bij de tijd was, maar ik loop gewoon 6 dagen achter!
Ik heb het ook steeds als grappen gelezen en heb er niks van gezegd, maar vanavond zag ik het al enigszins uit de hand lopen. En dat is dus ook gebeurd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Euh: ik las het net zo als Fles, als grap. Ik heb een beetje het idee dat de grap bij één ontvanger op de achterkant van de antenne is binnengekomen.
* appelsapje voor meneer!quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Subhuman het volgende:
Doe mij ook maar een lekker drankje!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:44 schreef Subhuman het volgende:
maar vanavond zag ik het al enigszins uit de hand lopen. En dat is dus ook gebeurd.
Best...geregeld.... we gaan wel met zijn drieeenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik denk dat het beter is dat je iemand anders voor je zus d'r trouwerij vraagt, iemand met een door jou goedgekeurd camera merk
appel perzikquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:47 schreef -Marjo- het volgende:
DubbelFrisss....
Da's gewoontjesquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
DubbelfrisssDoe mij maar gewoon appelsap
Of sinaasappelsap
Je die jah, die is lekker als je er aan gewent bentquote:
sinaasappelsapquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
DubbelfrisssDoe mij maar gewoon appelsap
Of sinaasappelsap
Ik ben gewoontjesquote:
Slaap ze Flashquote:
Moet ik nog aan beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:16 schreef Auticia het volgende:
Hey P! Hoe was de grillworst met satésmaak?
Tiesjequote:
jij was al binnen!quote:
Niet door jouquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jij was al binnen!
of wil je ook gezoend worden of zo?
beter is een overschat woordquote:
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brelquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef PoseidonVS het volgende:
* PoseidonVS Jacques Brel nog een slinger geeft
Ik vind het leuk, althans vanavond wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brel
uhmmm nou nee maar ja je moet toch wat hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijken
Veel plezier vandaag met fotoshooten!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter is een overschat woord
ik voel me oke
*koffie voorzichtig doorschuift....quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
*perst een paar sinaasappels uit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*koffie voorzichtig doorschuift....
glaasje jus d'orange is lekkerder
mijn dank is evenredig met uw goedheidquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*perst een paar sinaasappels uit...
Ook moggehhquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
da's een klein stemmetje... alles OK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Esto het volgende:
Hallo allemaal. . .
Jahoor, alles is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's een klein stemmetje... alles OK?
Jezus. Je lijkt helemaal niet!quote:
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Auticia het volgende:
Ik mocht vandaag helemaal gratis met de trein!.
Woeiiii!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er fraai uit PuckzzzEn Auticia....BOL is langs geweest
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?![]()
Wat aardig!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.
Bus was laat - trein stond er al - die man zei: 'Ga maar naar binnen' en de controleurs waren op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |