NOG een dagje? Je kwam toch morgen weer terug?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
heee, ja best wel goed, nog een dagje en dan mag ik weer naar huis
vandaar nog een dagje jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NOG een dagje? Je kwam toch morgen weer terug?
teringquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:45 schreef Re het volgende:
[..]
vandaar nog een dagje ja, om 1/2 5 vliegen
jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
teringzal jij je ff brak voelen morgenavond
Jaquote:
Kijk, daar doe je het dan allemaal voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog is thuis na een relaxed dagje kantoor
We hebben de VOLLEDIGE achterstand in het project weg kunnen werkenNou alleen nog wat collega's verrot schelden die hun werk niet goed doen op vriendelijke doch dringende toon verzoeken hun werk beter te doen en beter op te letten de volgende keer, maar da's leuk voor de maandagochtend
Echt welquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kijk, daar doe je het dan allemaal voorKan je lekker je weekend in
Ja voor jou wel ja...nananananaaaaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
willen jullie niet zo hupperig doen?![]()
![]()
Een boek? zo'n ding van papier met letters erin? oeh das lang geleden....quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDe cognac komt zo op tafel
En dan lekker een CD-tje van Norah erbij en een boek
edit: en de chocotaart-bakkende metalchick mag ook nog een paar maanden blijvener is al een taartbakschema afgesproken
Heb jij geen weekend dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Xilantof het volgende:
willen jullie niet zo hupperig doen?![]()
![]()
zegguh.... doe je red eye reductie is aanquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja voor jou wel ja...nananananaaaa![]()
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voordat jij weer kan lopen is het maandag
Wat voor reden dan ook, een weekend heb je nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebben
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een boek? zo'n ding van papier met letters erin? oeh das lang geleden....
quote:jammer dat ze zo jong is he![]()
Neequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
o jee, heeft PdH vrouwelijk schoon op het oog?
whehehe ... hmmmmmquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor reden dan ook, een weekend heb je niet
Ooh diequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeZe is 17 en een collega op kantoor maar met dezelfde ideeen, smaak en muziekvoorkeur
Een boek?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welDe cognac komt zo op tafel
En dan lekker een CD-tje van Norah erbij en een boek
edit: en de chocotaart-bakkende metalchick mag ook nog een paar maanden blijvener is al een taartbakschema afgesproken
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooitquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:01 schreef Re het volgende:
[..]
zegguh.... doe je red eye reductie is aan
Ander boekquote:
* pea4fun zingtquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:02 schreef Re het volgende:
[..]
ja maar dat zal dan weer een andere reden hebben
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee das echt K.. fotograferen, dan vertraagt ie heel erg, doe ik dus nooit
Die jaquote:
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaLeuke meid
Volgens mij doet ze het leuk voor de camera
![]()
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naar
oehhhh supertramp toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun zingt
Dreeeeaaaamer, You're nothing but a dreeeeeaaaaamer
Wat heb je toch een zwaar leven gastquote:
Niks butt-Nikon, wereldcameraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopen![]()
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijkenquote:
Oh okee, dan laat ik het maar zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Waarom ben je happy danquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Nou uhm...zomaarquote:
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijntquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een vrouw, hoef er geen reden voor te hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |