quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Neem een paar snipperuurtjes en spring uit de band
You're in denial...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begin me ziek te voelen![]()
nee dat komt niet door de kater![]()
... of gewoon nerveuxquote:en dat terwijl ik morgen een modelshoot heb
ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Vliegvrager het volgende:
tijd voor de vrijdagmiddagdisco dan
handjes opvangt en stiekum onder het buro verstoptquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:19 schreef -Marjo- het volgende:
*gooit handjes in de lucht....
*potlood aangeeft...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
mmmmz okay,quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
*Weer typen kan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
is veeek tr moielykkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.![]()
Zo slecht ben ik ook weer niet..![]()
quote:
eentje, altijd maar eentjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niet te veel vliegjes vragen vandaag he??
![]()
Zeikerd..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik verveel me de tering, begin me nu echt ziek te voelen.....
nog maar 10 minuutjes, ff kijken of ik daar 5 van kan maken door lekker relax ff te gaan piessen
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef PoseidonVS het volgende:
Thuis en ik heb vreselijk zin om foto's te gaan maken ergens.
Maar de bruisballen liggen klaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:20 schreef Auticia het volgende:
Argh, shit.
Te laat voor de vrijdagmiddagdisco..
Puckzzz, beterschap!
Utrecht heeft donderdag koop avond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.![]()
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Utrecht heeft donderdag koop avond.
ik wil eigenlijk een oude fabriek in hier achter in de hoop binnen te kunnen komen en wat toffe urban platen te schieten maar ik durf niet zo goed alleen.
Wie anders dan geflipte hobbyfotograven vinden het leuk om over slootjes te springen en door glas te lopen om in een oude hal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??
Ja ik wil er graag gauw een keer heen, en anderen van de fotovereniging hier ook wel, maarja, nu nog een tijd vinden waarop we allemaal kunnen hč...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef _evenstar_ het volgende:
moet je maar snel een roombeek shoot houdenik kreeg er altijd kippevel als ik er door fietste
![]()
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:02 schreef Subhuman het volgende:
Oude fabrieken zijn gaaf! Hier in Enschede staat er ook nog eentje in Roombeek, maar die wordt binnenkort gesloopt...
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlaktequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Roombeek? Da's toch waar de vuurwerkramp ook was?
Alsof iedereen naar Enschede wil komen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |