Niet door jouquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
jij was al binnen!
of wil je ook gezoend worden of zo?
beter is een overschat woordquote:
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brelquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef PoseidonVS het volgende:
* PoseidonVS Jacques Brel nog een slinger geeft
Ik vind het leuk, althans vanavond wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Een web vol leuke dingen, en hij kiest voor Brel
uhmmm nou nee maar ja je moet toch wat hequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijken
Veel plezier vandaag met fotoshooten!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
beter is een overschat woord
ik voel me oke
*koffie voorzichtig doorschuift....quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
*perst een paar sinaasappels uit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
*koffie voorzichtig doorschuift....
glaasje jus d'orange is lekkerder
mijn dank is evenredig met uw goedheidquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:59 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*perst een paar sinaasappels uit...
Ook moggehhquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
*geeft Xilantof een bakkie koffie...
da's een klein stemmetje... alles OK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:35 schreef Esto het volgende:
Hallo allemaal. . .
Jahoor, alles is goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
da's een klein stemmetje... alles OK?
Jezus. Je lijkt helemaal niet!quote:
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Auticia het volgende:
Ik mocht vandaag helemaal gratis met de trein!.
Woeiiii!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er fraai uit PuckzzzEn Auticia....BOL is langs geweest
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Hey Auticia .... wat heb je daar voor uitgespookt? zwartrijden?![]()
Wat aardig!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:15 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik stond erop dat ik moest betalen, maar die meneer had geen zin een kaartje te regelen.
Bus was laat - trein stond er al - die man zei: 'Ga maar naar binnen' en de controleurs waren op de hoogte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |