Die jaquote:
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die jaLeuke meid
Volgens mij doet ze het leuk voor de camera
![]()
quote:
Whehehehehequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat mag ik hopen ja, want dat camphone-snipeshot leek natuurlijk nergens naar
oehhhh supertramp toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef pea4fun het volgende:
[..]
* pea4fun zingt
Dreeeeaaaamer, You're nothing but a dreeeeeaaaaamer
Wat heb je toch een zwaar leven gastquote:
Niks butt-Nikon, wereldcameraquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n butt-Nikon kopen![]()
Eet smakelijk, hopenlijk in gezelschap van wat leuks om naar te kijkenquote:
Oh okee, dan laat ik het maar zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Waarom ben je happy danquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pea4fun het volgende:
je kan lekker toch niks zeggen om me over de zeik te helpen, ik ben happy![]()
Nou uhm...zomaarquote:
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijntquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:27 schreef pea4fun het volgende:
Ik ben een vrouw, hoef er geen reden voor te hebben![]()
Kan je nagaan wat er gebeurt als ik nu chocola ga etenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op kantoor wordt er altijd chocolade gegeten om happy te zijn (schijnt) Met drie vrouwen op de kamer na drie jaar met mannelijke collega's biedt toch wel wat nieuwe dimensies aan mijn kennis van vrouwen
Gaafquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef pea4fun het volgende:
Misschien moest ik toch maar eens iemand hier op de foto gaan zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en zomaar gratis toegankelijk, met een parkje erbij en een paar hertjes enzo kinderboerderijachtig iets.quote:
Half augustus nog langs gereden (familie woont in Deurne)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |