Waar ben je de peel op gegaan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Half augustus nog langs gereden (familie woont in Deurne)Heb ook nog Peel foto's
![]()
Langs Griendsveen ofzo.. Das die weg die dwars door de Peel gaat.. Heb nog foto's gemaakt van die Schaapskooi en van dat kolenkarretje..quote:
Yep snap het, griendtsveen kom ik ook wel eens, leuk terrasje daarquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:53 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Langs Griendsveen ofzo.. Das die weg die dwars door de Peel gaat.. Heb nog foto's gemaakt van die Schaapskooi en van dat kolenkarretje..
Snap je het een beetje ??![]()
edit: van America naar Deurne..
Het is voor mij iets te ver om even daar op het terras te gaan zitten..quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Yep snap het, griendtsveen kom ik ook wel eens, leuk terrasje daar
Nou als je toch bij die familie bent kan je toch ook wel ff op terras?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het is voor mij iets te ver om even daar op het terras te gaan zitten..![]()
Ik koop tenminste lenzen van hetzelfde merk als mijn camera, en ik maak canon niet zwart. Canon is een goed merk. Als jij (jullie) zo pontificaal achter canon staan, waarom spekken jullie dan de portemonee van die sigma boeven? Je schreeuwt wel zo hard dat canon de beste is, maar koop dan eens alleen maar canon lenzen en niet van de concurrent.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk Sharkie....nou ben ik het voor de verandering eens niet die begint over die kwalitatief uitermate teleurstellende nikon's
*tas omkiepertquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik koop tenminste lenzen van hetzelfde merk als mijn camera. Als jij (jullie) zo pontificaal achter canon staan, waarom spekken jullie dan de portemonee van die sigma boeven? Je schreeuwt wel zo hard dat canon de beste is, maar koop dan eens alleen maar canon lenzen en niet van de concurrent.
Sigma homo's
je bent nog steeds een homoquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
*tas omkiepert
*namen telt
Canon, Canon, Canon, Canon, Canon, Canon, Tamron. klaar.
opbokken met je sigma
joh wind je niet zo opquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:07 schreef Subhuman het volgende:
Doe eens even normaal.
Dat stomme gezeik steeds over welk merk beter is.
Ik weet best dat zulke plagerijtjes vaak voorkomen en ik zeg er ook nooit wat van... Ik lees hier wel vaker mee hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
joh wind je niet zo opgewoon standaard plagerijtjes
![]()
Dat moest nog eens gebeurenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik weet best dat zulke plagerijtjes vaak voorkomen en ik zeg er ook nooit wat van...
Ach....er zijn ergere dingen hoorquote:Het leek nu alleen even wat serieuzer te worden dan anders en dat lijkt me geen goed idee!
Rie-leksquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Subhuman het volgende:
Het leek nu alleen even wat serieuzer te worden dan anders en dat lijkt me geen goed idee!
jonguh je bent zelf een pisnichtquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef RonaldV het volgende:
Wat een stel pisnichten zijn julle zeg, stelletje merkenfreaks.
Alleen homo's lopen zo te koketteren. En jongetjes met een kleine piemol.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jonguh je bent zelf een pisnicht![]()
Ik heb echt geen kleine piem0lquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alleen homo's lopen zo te koketteren. En jongetjes met een kleine piemol.
* noteert de afwezigheid van kritiek op het eerste deel van de boodschapquote:
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wijs er even op dat ik slechts een (1) sigma-lens heb en dat niet ik de Sigma-kas gespekt heb maar PatrickO en dat deze lens toch sterk op de nominatie staat om ooit eens vervangen te worden door een echte Canon
Verder zou ik het kunnen waarderen als je me geen Sigma homo noemtDat is een persoonlijke aanval en dat hebben wij niet bij Nikonisten gedaan
Oeh, temper...quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.
Begint te lijken over dat sigma 50-500geneuzel. Jij (en Flash ook) lijkt wel een ouwe zeurkous/sok. Verzin eens een nieuwe grap ofzo. get a life. En als je dat wil doen, dat bied ik jou mijn excuses aan dat ik een sigma homo heb genoemd.
Ik denk dat het beter is dat je iemand anders voor je zus d'r trouwerij vraagt, iemand met een door jou goedgekeurd camera merk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hou dan een keer op met doordraven en zeuren erover. 1 keer is leuk, 2e keer is aardig, maar ik heb niks tegen canon (ik heb al 25 jaar een hele mooie canon camera, en ben tevreden over mijn powershotje), maar ik word ziek van dat eindeloze gezever over canon is beter dan wie dan ook. IK ZIE HET VERSCHIL NIET EENS TUSSEN EEN FOTO GENOMEN MET EEN NIKON OF CANON CAMERA.
Begint te lijken over dat sigma 50-500geneuzel. Jij (en Flash ook) lijkt wel een ouwe zeurkous/sok. Verzin eens een nieuwe grap ofzo. get a life. En als je dat wil doen, dat bied ik jou mijn excuses aan dat ik een sigma homo heb genoemd.
Ik denk dat het beter is dat je iemand anders voor je zus d'r trouwerij vraagt, iemand met een door jou goedgekeurd camera merk
Ow, dat foldertje ligt nog in mijn auto. ¤ 50,- per groep + ¤ 5 per fotograaf was het uit mijn hoofd, toch Erwtje?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja en zomaar gratis toegankelijk, met een parkje erbij en een paar hertjes enzo kinderboerderijachtig iets.
In Asten bij de ruine werden we weggestuurd, was privébezit, moet je betalen om te fotograferenIk heb toch nog 2 illegale foto's
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |