quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:12 schreef Vliegvrager het volgende:
kantine bommetje vol, dan maar naar de snackshop en achter de pc eten. Nou ja, eten...
kutstudenten ookHadden al lang met een grote tas wasgoed in de trein naar paps en mams moeten zitten.
Ik wil wel even aan Sub vragen of hij er gewoon [FOT] SC 103 van wil maken hoor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:05 schreef _evenstar_ het volgende:
hoe durf je ronald![]()
waar blijven de originele titels![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik wil wel even aan Sub vragen of hij er gewoon [FOT] SC 103 van wil maken hoor...
Been there, done that, got the t-shirts and two kids to goquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nooit geleerd dat je geen hormonenmonster moet dissen
![]()
![]()
kutstudentquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
_evenstar_, die brownies waren lekker
ja....dit is nou het dissen van een hormonenmonster
Uhm... Hoe weet jij dat nou weer!?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef _evenstar_ het volgende:
sub woont op de campus![]()
dan is het een kutstudent jah
![]()
Pak je grote sporttas, pleur al je vuile kleren dr in, en als de sodemieter naar je moeder.quote:
ik heb ook op de campus gewoond evenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Uhm... Hoe weet jij dat nou weer!?
Ik woonde op de campus... Ik heb alweer sinds maart m'n eigen appartementje in de stad!
Oh ik ben je niet tegengekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik heb ook op de campus gewoond even![]()
e'de ansich is![]()
Mensa?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:29 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Pak je grote sporttas, pleur al je vuile kleren dr in, en als de sodemieter naar je moeder.
Een beetje in mijn mensa gaan zitten als ik wil lunchen
![]()
En zorg dat je de trein uitbent voordat ik m nodig heb
Eensch. Hoewel je aan een broodje en een voorverpakt plakje kaas weinig kan verzieken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Subhuman het volgende:
Mensa?
Dat spul wat ze daar serveren is niet te vreten!
Dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:32 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Eensch. Hoewel je aan een broodje en een voorverpakt plakje kaas weinig kan verzieken.
Maar wat moeten al die kutstudenten daar dan toch?
hoop alleen niet dat je aan de wbw gewoond hebquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Oh ik ben je niet tegengekomen volgens mij.
Maar Enschede is heel gezellig ja!
Jaaa!quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hoop alleen niet dat je aan de wbw gewoond heb![]()
ennuh ja lekker ribjes eten bij atriumen terrasje doen bij crash of de kater
![]()
dat krijg je als je burgerlijk wordt subquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:34 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jaaa!Waarom ben je weggegaan, Enschede is super!
En nee, ik heb niet aan de WBW gewoond, ik woonde aan de Calslaan. De ghetto van de campus!
Geen slagroomquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
rotjong![]()
![]()
ik ga zelf wel brownies maken hoor
met heul veul slagroom
![]()
die slagroom komt er bovenop als de brownies klaar zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen slagroom125 gram boter, 125 gram chocolade, 125 gram suiker, 2 eieren, snufje zout, theelepel vanille-essence, 80 gram aardbeienslagroom, 60 gram bloem en 60 gram zelfrijzend bakmeel
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen slagroom125 gram boter, 125 gram chocolade, 125 gram suiker, 2 eieren, snufje zout, theelepel vanille-essence, 80 gram aardbeienslagroom, 60 gram bloem en 60 gram zelfrijzend bakmeel
Calslaan Oud... En jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:37 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat krijg je als je burgerlijk wordt suben ben van oorsprong brabantse
moe je nagaan hoe dat klinkt een brabants accentje met een vleugje twents en limburgs![]()
en calslaankook calslaan oud of calslaan wit
?
Ow 18 dat is Calslaan Nieuw.quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:02 schreef _evenstar_ het volgende:
uh 18 was dat.. heb er maar ff gewoond hoor![]()
die flat waar altijd flatrock was is het iigquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ow 18 dat is Calslaan Nieuw.
Ik woonde op 11, die hoge flats aan de overkant. Wanneer heb je er gewoond dan? Ik van september 2001 tot maart dit jaar.
Jaa Flatrock!quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:07 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
die flat waar altijd flatrock was is het iigmaar das toch oud
![]()
ennuh uh pfff das okt/nov 2001 tot maart 2002 geweest zoiets...
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:11 schreef _evenstar_ het volgende:
neuriet it's a small small world ...![]()
ach het leven is mooi lekker genieten tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, nu net thuis. Fotoshoot gedaan met een kater ...leuk model was het ... en gezellig ... napraten in de kroeg waar ik vanmorgen ook weg kwam. Te gezellie dusssssss .....![]()
![]()
Het leven is hard.
Post hier je foto's van huisdierenquote:Op vrijdag 23 september 2005 14:14 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Zo, nu net thuis. Fotoshoot gedaan met een kater
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
naah ook geen zin in![]()
ik wil naar huislekker nog ff buiten zitten met een biertje
zolang het nog kan
quote:Op vrijdag 23 september 2005 14:53 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Neem een paar snipperuurtjes en spring uit de band
You're in denial...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ik begin me ziek te voelen![]()
nee dat komt niet door de kater![]()
... of gewoon nerveuxquote:en dat terwijl ik morgen een modelshoot heb
ja!quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:02 schreef Vliegvrager het volgende:
tijd voor de vrijdagmiddagdisco dan
handjes opvangt en stiekum onder het buro verstoptquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:19 schreef -Marjo- het volgende:
*gooit handjes in de lucht....
*potlood aangeeft...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
mmmmz okay,quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:34 schreef -Marjo- het volgende:
*zjk$iunfv-&9Ubiug#e87e13bfj b}OIRh
Kan niet typen zonder handjes...
*Weer typen kan...quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
mmmmz okay,
*over hart strijkt
*handjes weer aan marjo geeft![]()
is veeek tr moielykkquote:Op vrijdag 23 september 2005 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik had haar zo graag willen zien typen met een potlood tussen de tanden.![]()
Zo slecht ben ik ook weer niet..![]()
quote:
eentje, altijd maar eentjequote:Op vrijdag 23 september 2005 15:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
niet te veel vliegjes vragen vandaag he??
![]()
Zeikerd..quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:51 schreef Puckzzz het volgende:
Ik verveel me de tering, begin me nu echt ziek te voelen.....
nog maar 10 minuutjes, ff kijken of ik daar 5 van kan maken door lekker relax ff te gaan piessen
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:04 schreef PoseidonVS het volgende:
Thuis en ik heb vreselijk zin om foto's te gaan maken ergens.
Maar de bruisballen liggen klaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:20 schreef Auticia het volgende:
Argh, shit.
Te laat voor de vrijdagmiddagdisco..
Puckzzz, beterschap!
Utrecht heeft donderdag koop avond.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ren de stad in... Het is vast wel koopavond.![]()
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:29 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Utrecht heeft donderdag koop avond.
ik wil eigenlijk een oude fabriek in hier achter in de hoop binnen te kunnen komen en wat toffe urban platen te schieten maar ik durf niet zo goed alleen.
Wie anders dan geflipte hobbyfotograven vinden het leuk om over slootjes te springen en door glas te lopen om in een oude hal te gaan kijken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:32 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Er is toch vast wel iemand die met je mee wil??
Ja ik wil er graag gauw een keer heen, en anderen van de fotovereniging hier ook wel, maarja, nu nog een tijd vinden waarop we allemaal kunnen hč...quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:37 schreef _evenstar_ het volgende:
moet je maar snel een roombeek shoot houdenik kreeg er altijd kippevel als ik er door fietste
![]()
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:02 schreef Subhuman het volgende:
Oude fabrieken zijn gaaf! Hier in Enschede staat er ook nog eentje in Roombeek, maar die wordt binnenkort gesloopt...
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlaktequote:Op vrijdag 23 september 2005 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Roombeek? Da's toch waar de vuurwerkramp ook was?
Alsof iedereen naar Enschede wil komen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:45 schreef Offy het volgende:
[..]
Algemene (en dus geen specifieke portret-) FOT-meet ?
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
Jup... Daarom is die fabriek ook verlaten, hij is niet echt meer bruikbaar. Binnenkort gaat ie tegen de vlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |