Yesss!quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
The prize ceremony for the 9th Kobe animation awards was hosted several months back and there Director Kenji Kamiyama took the stage to recieve the Individual Award for his work Production I.G.'s Ghost In The Shell: Stand Alone Complex TV series. Longtime cermonial emcee Kazuo Iwasaki of AM KOBE conducted the interview portion of the show and started off by mentioning the work had now been circulated around the world. He asked the director if he had something secret he wanted to share, at this point Mr. Kamiyama was slightly hesitant saying "well... I'll tell you what..". After a couple of glances in the direction Mr. Ishikawa of Production I.G. Kamiyama said "Think of... a sequel to 2ndGIG. " The audience which filled the hall erupted into "oooooo". Kamiyama followed up by saying he didnt know what shape it would yet take.
http://www.animenewsservice.com/
Oke dan! Dat is goed nieuws...quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:26 schreef Ceased2Be het volgende:
Omdat ik die andere vol had gespamd
Meteen maar beginnen met leuk nieuws.
3rd Ghost In The Shell TV Series Forthcoming?
[**knip**]
http://www.animenewsservice.com/
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:55 schreef DJ_WB het volgende:
heb hier nog een ongekeken GITS II liggen
jappans want ik dacht dat ie al in het engels uit was en had de jappanse al een keer
dat wel en tis een regio 1quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:51 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Mijn japans is een beetje roestig. Zit daar een ondertiteling bij?
Nee hoor, die is ook heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Is het een erge schande als ik beken Ghost in a Shell alleen in manga form te hebben gelezen?
valt tegen dus..quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
jaquote:
Ja, alleen leek dat een opbouw naar een super groot en spannend iets, maar deze afleveringquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Hopey het volgende:
Bleh really? Zo gaat het al de heletijd bij die laatste afleveringen
Geen ichigoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Hopey het volgende:
Oh ok, hij is nog bezig, er is iets mis met die seeds.. Zit Ichigo er wel in?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Hopey het volgende:
Ooh, wat een gruwelijke aflevering.. serieus.. what is wrong?
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..quote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef Miesjel het volgende:
[..]
De volgende keer zullen ze toch wel verder gaan, daar waar het interessant is??
dat zal een beetje lastig gaan, de manga zit maar net voor de anime op het momentquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef Intrepidity het volgende:
En die naruto fillers mogen inderdaad ook wel eens ophouden
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Hopey het volgende:
tvp: Bezig met Bleach 50 downen. Hoop leuke stoere aflevering
Ah my Goddess is leuk !quote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zow, dat was een bagger aflevering. (Plus ik ontving een frans ondertitelde versie, wat superbagger was)
Chobits van 't weekend afgekeken; beejte afgeraffeld einde, wel een erg toevallige samenloop van omstandigheden op de laatste afleveringen.
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringenquote:Op maandag 26 september 2005 15:05 schreef classpc het volgende:
Maar dat is denk ik voor korte duur want ik heb maar tot 34
die ben ik nu ook aan het kijkenquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Van de week Ah My Goddess maar ns bekijken.
Ach de laatste 20 afleveringen waren toch ontzettend kont. Ik ga vanaf nu Bleach volgen en geen Naruto meer. Maar aangezien ik in 2 weken tijd volledig door de anime van Bleach heen ben (nee ik ga niet de manga lezenquote:Op maandag 26 september 2005 15:12 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ach joh, dan mis je maar zo'n 120 afleveringen![]()
Ik vond Midori ook wel cool.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:
Wie heeft trouwens Midori No Hibi gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
Tot chapter 236 is volledig zonder spoiler maar in 237 een heel klein beetje. Veel plezier ermeequote:Op maandag 26 september 2005 19:10 schreef SureZal het volgende:
ik wil de manga wel lezen maar dan wil ik wel weten waar ik moet stoppen, want ik wil de manga lezen tot waar de afleveringen nu zijn
dus als iemand zo vriendelijk wilt zijn om het te zeggen
Ik moet nog 1 aflevering van Tsukihime, en ik moet zeggen dat ik het zeker een goede serie vind.quote:Op maandag 26 september 2005 17:34 schreef SureZal het volgende:ik ben vorige week donderdag met Bleach begonnen en ik ben nu bij afl 40
Naruto word idd een beetje saai met die fillers, ik hoop iig dat ze snel weer doorgaan met de zoek tocht naar Sasuke.
Wie heeft trouwens Midori No Hibi of Shingetsutan Tsukihime gezien? De laatste moet ik nog gaan kijke en die leek me wel vetMidori was ook cool
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?quote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja nou, dat weet ik niet, het kan zijn dat dit een filler gebeuren wordt, wat dus inhoudt dat ze vinden dat de anime te ver op de manga inloopt, om te verkomen dat het een de ander inhaalt, verzinnen ze ter plekke een verhaal, wat niet in de manga zit, om de manga een beetje uit te laten lopen..
just in case you didn't know
Maar laten we het hopen idd![]()
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opiniequote:Op woensdag 28 september 2005 09:15 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eh.. wacht even.. Er is dus een manga versie van Bleach en een anime versie? Worden die dan tegelijk uitgezonden? Of hoe moet ik dat inlopen zien?
quote:Op woensdag 28 september 2005 11:43 schreef NG het volgende:
manga = stripverhaal.. je weet wel.. van papier
anime = de serie die op tv wordt uitgezonden
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Zie de reactie van NG hierboven, en bovendien loopt meestal de manga voor op de anime, maar bij sommige is dit iets anders, en dat ik opzich ook wel te zien, bijvoorbeeld bij Dragonball Z, het verthaal wordt er wat minder op in mijn opinie
Nou, een filler is een verhaal dat ter plekke verzonnen wordt, en niet in de manga staat, en ook niet met de algehe verhaal lijn van de manga te maken heeft, het is ervoor om te zorgen dat de anime niet op de manga inlooptquote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
[..]
Aha, okay. Heel duidelijk ineens. We moeten dus iemand hebben die de strips leest (en snapt) om ons voortijdig te kunnen waarschuwen voor opvulafleveringen (leuk woord).
Ga ik straks kijken als ik thuis ben.. weer filler met don kanonji enzo, of weer Ichigo actie?quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:30 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 51 is veel beter dan 50 gelukkig... Veel kijkplezier.
ik had de RAW versie gedownload (zonder ondertiteling enz.) en daar zag ikquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ga ik straks kijken als ik thuis ben.. weer filler met don kanonji enzo, of weer Ichigo actie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik moet nu nog ff de gewone versie downloaden
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Woooooow stoer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:39 schreef Sandraugiga het volgende:
Hoe zou de wereld eruit zien als het manga was?
Dan zouden we rondlopen met eigenlijk best wel enge ogen...
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:05 schreef SureZal het volgende:
[..]
ik had de RAW versie gedownload (zonder ondertiteling enz.) en daar zag ikWaarom las ik nou die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik moet nu nog ff de gewone versie downloaden
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ja ik weet het... is een gewoonte.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:55 schreef SureZal het volgende:
[..]
hahaha, daarom zette ik het ook in een spoiler![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik wacht nu al weer op afl. 52すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 04:35 schreef SureZal het volgende:
neeeeeej, ik heb net aflevering 51 gezienJawel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, ik wacht nu al weer op afl. 52SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 08:58 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jawel toch?hmm, ja dat kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar toch zou ik wat meer actie willen zien
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Ik ook! wanneer wordt ie nou bankai, aargghhhquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:55 schreef SureZal het volgende:
[..]
hmm, ja dat kloptmaar toch zou ik wat meer actie willen zien
Ik denk volgende aflevering..quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:24 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik ook! wanneer wordt ie nou bankai, aargghhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het eind zag ik iets van een special, word de volgende aflevering nou langer, of komt ie alleen op een ander tijdstip?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik denk volgende aflevering..Dunno, stond alleen een andere tijdstip. Misschien extra aflevering ofzo? Maar als een fightingspecial is tussen de hoofden .. dan denk ik niet dat hij dan bankai bereikt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het eind zag ik iets van een special, word de volgende aflevering nou langer, of komt ie alleen op een ander tijdstip?
Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:59 schreef Frunnikje het volgende:
Volgende week is er een aflevering van 1 uur lang, misschien noemen ze het een extra lange 52 of net als met Naruto gewoon 52-53. Can't wait iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
Geen 1 subber heeft 't nog uitgebrachtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:01 schreef classpc het volgende:
Het is vrijdag en nog steeds geen Bleach 51 van Lunar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:22 schreef Miesjel het volgende:
Animesource
Daar is deel 52 al te zien. Al is die niet echt vertaald. De subber heeft blijkbaar de strip er naast gehouden en dat over genomen. Nog een keertje kijken als ie echt uit is.
PS Spoiler is echt een spoiler dit keer.Lekkere vertaling dan, bedankt voor 't linkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik wacht tot vanavond op lunar, bleach-nog iets of Dattebayo.. anders ga ik deze maar kijken, dit is wel gewoon die 1 hour special?
Tot dusverre alleen de helft van de one hour special (=ep 52) beschikbaarquote:This is a one hour special, odds are that it will take even longer then last week for this episode to come out. Take also in considerations the groups needs to come up with a new karaoke.
So it could be out like saturday and it wouldn't be "late"
Het zal me werkelijk m'n rijkelijk bespikkelde reet roesten. De info dat er 52 eps gepland stonden, kwam van de fansubbers (Lunar) zelf... ik dacht dat ik dat nou zo langzamerhand wel duidelijk had gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:48 schreef H4ze het volgende:
@ Jordy-B
Het ziet er naar uit dat Bleach toch wel meer dan 52 episodes gaat krijgen he...Deze week is die one-hour special (eps 52+53).
Haha, zo'n reactie had ik van je verwachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:31 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het zal me werkelijk m'n rijkelijk bespikkelde reet roesten. De info dat er 52 eps gepland stonden, kwam van de fansubbers (Lunar) zelf... ik dacht dat ik dat nou zo langzamerhand wel duidelijk had gemaakt.
Eventuele klachten over verkeerde info mag je dus daar plaatsen
Mensen willen vantevoren graag weten waar ze aan toe zijn... Ik zal nooit beginnen aan 'ns serie als ik weet dat dat geintje maarliefst 52 (of 53... gewoon VEEL!) episodes zal krijgen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:46 schreef H4ze het volgende:
[..]
Haha, zo'n reactie had ik van je verwachtJe gaat er heerlijk op in
Verder boeit 't ook geen fuck. Snap alleen nog steeds niet waarom je doodnormale Fansub groepen uberhaupt zou moeten geloven...ze hebben geen ruk te maken met de animeserie zelf toch?
Over Lunar gesproken....die zijn de laatste tijd wel langzaam![]()
Mja, vind ik niet echt een rede hoor. Als ik met nog een paar anime-freaks japans zou kunnen en een serie ga subben, dan lijkt me de kans erg klein dat we info krijgen van de makers over het aantal episodes van de serie in kwestie (wat toch bestwel pure inside info is). En al die subgroups doen 't voor de fun verder, maar dat weet je zelf ook wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:15 schreef Jordy-B het volgende:
En waarom je fansubbers zou moeten geloven? Omdat zij jou van subs voorzien en dus wel zullen weten waar ze over lullen, misschien...
Goedzoquote:Ik hap overigens altijd.
Scroll ff een beetje omhoog naar een bovenstaande post van mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:03 schreef SureZal het volgende:
is er al een goed gesubte versie van Bleach 52/53 uit?
ik kijk altijd op http://yhbt.mine.nu/t/ [ Dattebayo]
of a.scarywater.net/lunar [Lunar]
maar hier staat nog niets op
Bleach 52 (de bagger sub versie van silhouette) al gezienquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:08 schreef H4ze het volgende:
[..]
Scroll ff een beetje omhoog naar een bovenstaande post van mij![]()
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzoquote:Op zondag 9 oktober 2005 04:31 schreef SureZal het volgende:
[..]
Bleach 52 (de bagger sub versie van silhouette) al gezien
ik wou alleen nog ff weten waar 5 2en 53 (goed gesubt) te downloaden zijn.
het was trouwens echt een heeeeeeeeeeeeele scheit versie (kwa subs) van silhouette, niet echt goed voor de naam van silhouette (of hoe je het ook mag schrijven),
Daarover is een hele mooie parodie gemaakt in de Gundam serie.quote:Op zondag 9 oktober 2005 05:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzo)
You're the manquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Orealo het volgende:
Bleachsociety heeft 'm uitgebracht!
http://bleachportal.org:6969/
Ik wist dat het langer zou gaan duren maar zo langquote:Op zondag 9 oktober 2005 05:42 schreef H4ze het volgende:
[..]
Als je dus goed had gelezen, had je gezien dat die dus gewoon nog niet gereleased is. En dat 't sowieso al langer duurt omdat er een nieuwe intro is nu (die hele karaoke song moet ook weer mooi worden gedaan..kleurtjes enzo)
Dude... torrentsites/trackers vallen op Fok! onder het kopje 'warez' en kunnen je een ban opleveren (ongeacht of de inhoud legaal of illegaal is)quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:03 schreef Orealo het volgende:
Bleachsociety heeft 'm uitgebracht!
-knip-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dude... torrentsites/trackers vallen op Fok! onder het kopje 'warez' en kunnen je een ban opleveren (ongeacht of de inhoud legaal of illegaal is)Daar ga ik graag over in discussie met een MOD
Bedankt voor de waarschuwing though![]()
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:55 schreef Orealo het volgende:
Daar ga ik graag over in discussie met een MOD
Zit jij al zo lang bij FOK?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Ik zeg niet dat je het niet weet, vooral met zoveel FOK! ervaring geloof ik je meteenquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want 'n willekeurige oldbie uit 2000 zal het niet weten?
Discussie is overigens allang gevoerd (toen ging het nog over de ED2K-links... Het zelfde verhaal gaat op voor torrents.) 't mag niet. De kans op een ban is klein, maar je kan er een note voor krijgen en de moderator kan beslissen om het topic op slot te gooien (en dat zou zonde zijn). Zie ook het anime/manga-topic deel 2.
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:42 schreef H4ze het volgende:
Zojuist ep 52+53 van bleach gekeken...wooehooee meesterlijk! Die bankai's![]()
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:17 schreef Miesjel het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGGGGGGGG kan niet wachten op de volgende... En oh wee als dat een filler is... (dan ben ik tot de volgende aflevering sjagie)
dus pas de 21e hier ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
En de volgende ep is gvd pas 18 oktober in japan uit....![]()
*sterft*quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:49 schreef H4ze het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja...mijn leven is in de tussentijd echt doelloos gewoon...![]()
![]()
![]()
![]()
fillers?quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:11 schreef SureZal het volgende:
[..]
niet helemaal doelloos, je hebt wél een doel...
wachten op Bleach![]()
maar goed, als Bleach uit is dan moet het gewoon een goede aflevering zijn en O-WEEE als het een filler is![]()
tot 26 afleveringenquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
fillers?
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde isquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
Die heb je niet bij series tot 26 afleveringen...
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Eg wel. Zat series die er een "wat hebben we eigenlijk de afgelopen 14 delen allemaal gehad? een korte samenvatting" deel er tussen hebben staan. Zwaar zinloos, tenzij je geheugen echt niet meer in orde is
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k ben dat eigenlijk nog maar één keer tegengekomen. En da's dan begrijpelijk (zo rond de 13e aflevering) omdat je na die dertiende aflevering eigenlijk alweer naar 'n nieuw seizoen gaat.
Maar bij series van 26+ afleveringen is het scheer en inslag.
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits heeft 26 afleveringen, waaronder 3 terugblik/fillers..
Chobits is trouwens erg onbekend, toch raar, de anime is geweldig!
Tja... misschien kijk ik alleen de goeie series?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
Chobits is inderdaad errug leuk, heb het helaas nog niet verder gekeken dan aflevering 12 ofzo...quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:43 schreef Orealo het volgende:
[..]
quote:In fact, starting in just a couple more episodes a brand new filler arc will begin and this one will even involve the Konohamaru Corps! It is beginning to look like Naruto anime fans may have to wait until 2006 for anime that follows the manga.
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:51 schreef MaxiTitan het volgende:
Chobits![]()
Mijn 2de serie die ik op DVD aan het verzamelen ben... [afbeelding]
Zeker het kijken waard als je van comedy houdt...
[afbeelding]
CLAMP producties/series zijn over het algemeen onbekend hier, Chobits is ook een van de bekendste series van het bedrijf heb ik gelezen. Ik ben hem zelf tegen gekomen door op anime planet te zoeken, jullie of een aantal van jullie zullen deze site wel kennen...
Zeer handig voor de beginnende anime kijkers die de vraag hebben van "Ik vind [deze serie] leuk, welke (soortgelijke series) zal ik nog meer leuk vinden?".
Cardcaptor Sakura, Angelic Layer, Tsubasa Chronicle...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Utrechtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
Die ben ik nu op dvd aan het aanschaffen, geweldige serie. Heb nu de eerste box compleet (dvd 1 t/m 5) en wil nu deel 6 incl box gaan aanschaffen...quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:33 schreef Doppertje het volgende:
Alle mensen die in de tussentijd zitten te wachten moeten maar aan 'Fullmetal alchemist' beginnen
Zo heb ik ervaren iig...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:27 schreef PDOA het volgende:
[..]
CLAMP onbekend? Tokyo Babylon, RG Veda, X...
Online bij play.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Sandraugiga het volgende:
Chobits is zoooo leuk...![]()
Ik heb deel 1 gelezen, maar ja, waar kan ik de rest vinden...
*Sigh...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef Orealo het volgende:
Slecht nieuws voor de naruto fans..
Van : NarutoFan :
[..]
![]()
Ik vind Konohamaru kut.
Ook gezien, werd erover getipt. Wel totaal anders dan Mai Hime, maar zijn nou een deel van de chars nou hetzelfde? Ze komen me bekend voorquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:58 schreef Jordy-B het volgende:
De eerste aflevering van Mai Otome (het 2e seizoen van Mai HiME) is uit!
De beschikbare fansub is afkomstig van Doremi-Fansubs (die ik overigens niet ken). Gelukkig hebben de mensen van Static-Subs, die de geweldige fansub van Mai HiME verzorgd hebben, al aangekondigd ook Mai Otome te gaan subben...
Mai Otome zal trouwens een ander verhaal krijgen dan Mai HiME (het is dus niet zomaar 'n sequel)
Ow. Dan weet ik het ook niet. Piet Snot of Blunder ofzo heb je de beste kans, beiden aan de Oude Gracht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 09:18 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet geinterreseert in de anime, maar in de manga.![]()
![]()
![]()
![]()
Of mis ik iets op die site?
Gratis verzendingquote:
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgendequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:24 schreef Jordy-B het volgende:
Screenshotjes van de eerste afleveringen van de nieuwe series die ik gezien heb...
...
Dokuro-chan is echtquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:26 schreef Loki.Nya het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel leuk uit, heb ze ook allemaal al gezien.. kan niet wachten op de volgende![]()
ah, heeft iemand Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan ook al gezien?![]()
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=5094
staat wel op animesuki..
't zit propvol verwijzingen naar films, series, bekende Japanners, etc...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:41 schreef Timmah het volgende:
Pani Poni Dash - Echt een super aanrader als je van Komedie houdt. Tis bijzonder hyper, en doet soms denken aan Azumanga Daioh meets Excel Saga....
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:54 schreef Imberr het volgende:
Ik heb n vraagje he.. kent iemand van jullie Elfenlied? En weet iemand n site waar je de afl. kan downloaden of bekijken ofzo?
Dat ie gewelddadig is had ik al door jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jawel... Zeer gewelddadige horrorserie.
Dergelijke sites mogen niet geplaatst worden op Fok! Dit kan je 'n note en/of een ban opleveren.
found itquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:56 schreef SureZal het volgende:
@classpc, ga zoeken op A.S.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:53 schreef SureZal het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
BLEACH IS VEEEEETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK KAN NIET WACHTEEEEEEEENNNN!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:06 schreef Miesjel het volgende:
Elfen Lied is ook een mooie serie. Kort maar meeslepend.
En Bleach is bezig met downen.
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:50 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik vind t liedje van de intro mooi. Ik heb de serie tijd gevolgd via winamp(online tv) maar toen kwam t niet meer. En ik kan ook geen site vinden waar je de afl. kan downloaden.Zijn die niet ergens te koop oid?
Aah oke.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vast wel, want je kan de afleveringen niet goed meer vinden (Veel fansubbers houden ermee op zodra een serie gelicenceerd is door een Amerikaanse uitgever).
De fansubs voor elfen lied zijn onder andere door Anime Fin verzorgd.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:24 schreef Loki.Nya het volgende:
Voor de mensen die Naruto 156 van DB nog niet hebben gezien, dit stond in het begin;
"According to an interview with the director of Studio Pierrot, the filler arcs will continue to the end of this season.
That means 23 more weeks of filler."
yay... -_-
Jep, datzelfde probleem ben ik ook tegengekomen. Het was een verdomd leuke aflevering namelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:01 schreef Miesjel het volgende:
Ik hoor veel van naruto. Is dat echt zo goed?
Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef classpc het volgende:
Ik heb laatst ook School Days gekeken.
Dat ziet er best wel goed uit.
[afbeelding]
Maar waar ik gisteren dus achter kwam is dat School Days een Hentai game is. En dat er een aantal cutscenes van die game aan elkaar geplakt zijn en dat die ge-subt zijn. En dat dát dus de eerste aflevering van School Days is.
Nu heb ik daar zelf geen probleem mee, maar om die reden blijft het waarschijnlijk ook maar bij eeen aflevering.
Geniet er dan nu nog maar lekker van... We zitten nu bij episode 156 en we zijn nog steeds bezig met die verdomde fillers met @#$#@ slechte animatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:35 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Ik vindt naruto goed maar ik heb nog maar de eerste 25 afleveringen gezien.
Maar als je naruto goed vindt dan vindt je Bleach ook goed.
Dan kan ik ze alvast in mijn down lijst zetten.quote:Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
Witch Hunter Robin past niet echt in dat rijtje thuis (en niet alleen maar omdat 'ie geen tigtig, maar 26 afleveringen heeft)quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef trance_fan het volgende:
Gellukig ben ik op dit moment nog maar bij 25 (kijken en downen) van naruto dus dat duurt nog effe.
Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ben nu nog maar net een week bezig maar ik ben al verslaafd aan deze genre serie's.
'k heb gister de 2e aflevering gezien... De serie is véél grappiger dan Mai HiME...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 06:50 schreef Dr_Crouton het volgende:
Bedankt weer voor de tips Jordy, ik ga Mai Otome maar eens proberen.
Is Kimi Ga Nozumo Eien een Anime of een Hentai Anime?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef Orealo het volgende:
[..]
Moet je geen probleem van maken, Kimi Ga Nozumo Eien, die ik gekeken heb, is ook op een hentai game bebaseerd, maar je ziet helemaal niks qua hentai, en het is een verdomd goeie serie.
Ik moest (ja als jongen) zelfs een traantje wegpinken bij het einde
![]()
KGNE is een gewone anime...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Is Kimi Ga Nozumo Eien een Anime of een Hentai Anime?
Ik heb geen last van mijn dataliemiet van ADSL. (ik krijg begin december ADSL nu zit ik nog vast aan een datalimiet.)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Witch Hunter Robin past niet echt in dat rijtje thuis (en niet alleen maar omdat 'ie geen tigtig, maar 26 afleveringen heeft)
Witch Hunter Robin lijkt qua sfeer wel te passen in 'n rijtje met series als Hellsing, GunGrave, maar wellicht ook een serie als Wolf's Rain of Gunslinger Girl en misschien 'n nieuwe serie als Blood+....
Er zijn echter maar weinig series met zo'n diepgang als Witch Hunter Robin...
Als je echt last hebt van de datalimiet van je ADSL, zijn series als Naruto of Bleach misschien niet de beste keus, gezien het aantal afleveringen van die twee.
Hunter x Hunterquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 02:28 schreef trance_fan het volgende:
Gellukig ben ik op dit moment nog maar bij 25 (kijken en downen) van naruto dus dat duurt nog effe.
Maar ik had een vraag zijn er nog meer serie zoals bleach, naruto of Witch Hunter Robin die echt het kijken waart zijn.
Ja, wel geinig dat een hoop originele characters hier in een andere rol te zien zijn. En de end-title muziek is veel beter dan de intro.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:34 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb gister de 2e aflevering gezien... De serie is véél grappiger dan Mai HiME...
(Maar in Mai HiME vond er een totale omslag plaats waarna het er ineens bloedserieus aan toe ging, dus het kan maar zo dat er over een paar afleveringen van dat grappige niets meer over is.)
probeerquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:26 schreef Nastybtch het volgende:
Weet iemand waar ik de anime van Peach Girl kan vinden?
Of de manga, haha, ik heb thuis pas 1 boekje maar ik ben al officieel verslaafd
Het goede nieuws is... Dat er een nieuwe Hunter X Hunter uitkomt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef Loki.Nya het volgende:
Hunter x Hunter is ook erg leuk ja, maar op het laatst was het bagger met het einde kon ik ook niet veel
Een nieuwe OVA zou wel leuk zijn ^^ (ja.. nog 1)
Ik heb daarover wel wat geruchten gehoord een hele tijd terug, weet iemand daar wat meer van misschien?
als er om word gevraagd help ikquote:
Torrentsites vallen op Fok! onder warez. Dus als hij erom vraagt, doet 'ie een warezverzoek (hij vroeg overigens niet expliciet om een torrentsite). En jij helpt 'm erbij... Zet je ook je XP-serial online onder 't mom "als er om wordt gevraagd help ik"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:40 schreef SureZal het volgende:
[..]
als er om word gevraagd help ik
misschien dat hij op deze torrent sites de anime heeft gevonden ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
-knip- de ergste kwijlende triangeljosti -knip-
Je kan gewoon nog anime (fansubs) blijven kijken hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:59 schreef Nastybtch het volgende:
Maar ik ben een zij![]()
Ik wist niet dat het niet mocht, ik vraag me gewoon af hoe ik anders die anime kan kijken?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 06:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Torrentsites vallen op Fok! onder warez.
okeu, wist ik nietmoi zn excuses dan maar.
Anime-fansubs zijn overigens illegaal... Ook als de serie nog niet gelicenceerd is. Het wordt gedoogd, omdat het wel goeie reclame voor Japan's exportproduct is, maar strikt gesproken is 't illegaal.
dit wist ik ook niet![]()
elke woensdag dacht ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:33 schreef outcast_within het volgende:
hoe laat welke dag komt de volgende bleach?
Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:39 schreef SureZal het volgende:
[..]
elke woensdag dacht ik(gesubt dan.)
bakaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
iki mass, ik ga oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef outcast_within het volgende:
hij is er al in de raw versie. ff downloaden kijken of het wat is. + ik kan al heel goed japans na het zien van een paar anime afleveringen. Moto = meer en euh nande = waarom
Veel cooler dan 54 kan niet, maar dessalniettemin is 55 erg coolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:23 schreef Miesjel het volgende:
Bleach 55 is kewl, zij het niet zo gaaf als 54.
Ik heb geloof ik die sneeuw. Ik weet het niet zeker heb effe snel gekeken naar de kwaliteit en toen er mee gestopt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:52 schreef Nastybtch het volgende:
Film is los van de serie,
heb je die film over die sneeuw en die "prinses" zegmaar of een andere?
Anyways: de film heeft vrij weinig tot niks te maken met de serie.
xxx
Peachgirlquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:04 schreef Nastybtch het volgende:
aitsu, onore.. sorry hoor, ik wou ff meedoenmata ne!
anyways, ik ga denk ik maar op internet zoeken naar dvd's van peach girl, als die er al zijn
Weetje hoeveel mannelijke fokkers een vrouw als avatar hebben?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Nastybtch het volgende:
( @ H4ze ) Waarom denkt iedereen dat ik een man ben :S moet ik soms een vagina als avatar doen, is het dan wel duidelijk?
@ trance_fan Ik vind die met die sneeuw best tegenvallen hoor, to be quite honest. Hij is wel vermakelijk, maar niet dat je zegt: WOWIE.
Van welke subber gaan we dan uit?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:56 schreef Orealo het volgende:
[..]
Mjah, woensdag avond of in de loop van donderdag, nog eventjes wachten dus
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik heb vroeger veel anime-series gekeken en vond vooral series als Cowboy Bebop (Actie/Humor) en Love Hina ( Humor) leuk, maa heb nu al een tijdje ( zo'n 2 jaar) geen serie gevolgd, alleen Hellsing en Naruto maar vond deze een beetje saai worden.
Mijn vraag aan jullie is dan ook:
Welke serie is nou nog niet zo lang begonnen ( zodat ik de eps zonder al te veel moeite kan inhalen) en is op dit moment helemaal heet?
BVD
ik denk dat als je begint met Bleach dat je er zo doorheen bent. had ik ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnVerder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
Live-Evil / Dattebayoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Van welke subber gaan we dan uit?
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Tja, Bleach is hot hot hot op 't moment. Maar dan moet je toch weer ruim 50 eps kijken om bij te zijnVerder kan ik je Samurai Champloo (coole tekenstijl, 't verhaal is leuk, de soundtrack is uberrr en erg droge momenten waar je stuk om gaat maar ook toffe fightingscenes) echt aanraden!!! Die serie is al wel afgelopen, maar telt ook maar 26 episodes in totaal.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef WarSnake het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!![]()
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!![]()
Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155![]()
Soundtrack is veranderd, Muziek past compleet bij de sfeer..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
Na 13 minuten kijken idd....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Bagger soundtrack, mensen zijn echt lelijk getekend (niet dat de tekenstijl zo slecht is, maar ze zijn gewoon echt lelijk) aldus na 13minuten kijken.
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownloadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 08:15 schreef Nastybtch het volgende:
Ik heb altijd met anime dat ik het een paar keer gezien moet hebben voor ik het leuk vind, tenzij het van die zoetsappige romantische dingetjes zijn
Ach ja, als outcast_within graag te vroeg wil oordelen en het niet wil zien is dat toch zijn probleem, als wij het maar leuk vinden
Zekers te weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:20 schreef Loki.Nya het volgende:
Zijn hier trouwens ook Studio Ghibli fans?![]()
Welke? Oh Grave Of The FireFlies!quote:Ik heb gister weer voor de zoveelste keer Hotaru no Haka gekeken... damn, zo mooi
Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:
[..]
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload
Naruto en bleach zijn wel zeker interessant alleen enige minpunt is het eindeloze gerek de hele tijd
Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:31 schreef outcast_within het volgende:
huw? ik heb het over die samurai champloo. en ik heb vier afleveringen verder gekeken en ik blijf erbij tis niks. 3gig met 80/kbs voor niks gedownload
vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Had nog een paar afleveringen gekeken en je was helemaal van je stoel gevallen: Er wordt nl ook nederlands in gesproken!
Vind ik nog best in orde zijn hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vraag alleen niet wat voor Nederlands... 't is een toffe gimmick, maar ze gebruiken niet helemaal de juiste woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan is het aan jou om even het deel wat niet van toepassing is, uit de quote te halen.
Samurai Champloo: Regisseur is dezelfde meneer als van Cowboy Bebop en Vision of Escaflowne, dus zet je er maar even overheen dat het lelijke figuren zijn. Men had al hoge verwachtingen voordat de serie klaar was en Watanabe Shinichiro heeft de fans niet in de steek gelaten.
De hiphopsoundtrack komt van nujabes, fat jon, Force of Nature en tsuchie en is anders dan wat je normaal bij een animéserie vindt. Net als bij Cowboy Bebop is de soundtrack prima op zichzelf te beluisteren. Ze hebben trouwens sommige nummers laten inzingen door de bekende J-pop zangeres Minmi.
't zal niet helemaal je smaak zijn, maar het is echt geen slechte muziek, hoor.
't is wel animé... alleen dan wel hele slechte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Mensen die Pokemon anime noemen zijn niet goed bij hun hoofd
Heel vaak lezen ze gewoon letterlijk de Engelse subs voor. En dat klinkt voor geen meter, omdat schrijftaal nou eenmaal geen spreektaal is. (om nog maar te zwijgen over het intens beroerde acteerwerk)... 't is ook behoorlijk raar dat die series via Amerika op de Nederlandse TV komen, ipv direct uit Japan... En ze worden toch met ondertiteling uitgezonden, dus waarom dan niet gewoon de betere Japanse versie, in plaats van dat brakke Amerikaanse Engels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat ze die Engelse dubs wel eens wat beter mogen maken. Indien ze goed zijn vind ik het geen punt, want ik let graag op de vette animaties, en da's toch lastig als je de hele tijd naar die subs moet kijken.
yeah... dat zei ik net...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Er is ook een tijdje Cardcaptor Sakura op tv geweest.
Op SBS6 hebben ze ooit eens in de middag The Guyver uitgezonden, helaas gecensureerd, waardoor er maar 10 minuutjes per aflevering overbleefquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef Sandraugiga het volgende:
Er is ook een tijdje Cardcaptor Sakura op tv geweest. Was erg leuk! Alleen jammer dat het niet de nodige aandacht kreeg en het op het verkeerde tijdstip was in geplanned. Dus is het een stillle dood gestorven.Erg jammer.
Oh dat lijkt mij echt een doodssteek voor een goede serie. Snap je meteen de helft niet meer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Op SBS6 hebben ze ooit eens in de middag The Guyver uitgezonden, helaas gecensureerd, waardoor er maar 10 minuutjes per aflevering overbleef
ik heb laatst zon stukje van Naruto gezien in het engels, JEZUS WAT SLECHT!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:48 schreef Orealo het volgende:
Ze gaan wel Naruto op Cartoon Network uitzenden, in Canada dan![]()
Maar misschien krijgen we het hier dan ook wel te zien, ooit![]()
Het gaat nu inderdaad heel rap downhill met narutoquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef WarSnake het volgende:
Naruto is al verneukt... Ik ga een half jaar stoppen met het kijken van Naruto zodat alle afleveringen in een keer kan downloaden en bekijken...
Mwa, kijk gewoon naar 't geheel, dan lees je de subs zo mee. Als je anime's in Japans bekijkt, geeft dat gewoon zoveel meer sfeer mee!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben het inderdaad wel met je eens dat ze die Engelse dubs wel eens wat beter mogen maken. Indien ze goed zijn vind ik het geen punt, want ik let graag op de vette animaties, en da's toch lastig als je de hele tijd naar die subs moet kijken.
jaaaah, zeker heel erg meesterlijk. maar ik wil die battle tussen Kuchiki Byakuya en Ichigo zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:52 schreef H4ze het volgende:
De nieuwe Bleach was weer meesterlijk. Die ouwe vent![]()
![]()
Ik ben bang dat het niet gaat passen in één aflevering...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:21 schreef SureZal het volgende:
[..]
jaaaah, zeker heel erg meesterlijk. maar ik wil die battle tussen Kuchiki Byakuya en Ichigo zien![]()
De serie? Of de film?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:16 schreef classpc het volgende:
Cowboy Bebop deze week vrijdag op TMF om 9.30 als ik het goed begrijp?
Dan ga ik zeker kijken.
Zolang ze die chat/love/horoscoop bar maar uit beeld halen, want anders zie je natuurlijk geen ondertiteling.![]()
Voor wat ik begrijp de serie.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:34 schreef WarSnake het volgende:
Voor degene die het nog niet weten. Cowboy Bebop word uitgezonden op TMF!!![]()
Eerste aflevering staat geplanned op volgende week vrijdag om half tien. En het is nog ook eens in het Japans gesproken!!!![]()
Zie voor meer info http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.php?t=3155![]()
Ik denk dat ze beginnen met alleen elke vrijdag, als er nou veel mensen kijken, dan gaan ze misschien wel meer uitzendenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:54 schreef Hopey het volgende:
Ooh leuk, elke dag? Heb alleen de film gezien en die was wel leuk, al snapte ik er af en toe geen jota van.
dan krijgen we een dubbele epquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet gaat passen in één aflevering...
Het is voor de film wel zo handig als je de serie kent.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:54 schreef Hopey het volgende:
Ooh leuk, elke dag? Heb alleen de film gezien en die was wel leuk, al snapte ik er af en toe geen jota van.
Ik heb een tijdje geleden de eerste 8 afleveringen van Chobits gezien, echt zo leuk!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef Hopey het volgende:
Ow trouwens, ik heb eindelijk Chobits gezien en afgekeken. Zo leuk! Chi is zo lief!
Alleen de fillers nog niet.
Moet nu nog alleen kijken naar Mai Otome, subt Static ze nu?
Bij http://www.dmx-anime.nl/anime/842.html (over Cowboy Bebop op TMF) zag ik dit staan tussen de reacties:quote:
Dus hopen dat het een succes wordt, dan kunnen we misschien meer anime verwachten.quote:Reactie door Gast op 30 Oktober 2005, 19:24
Het is een japanse dub met nederlandse subs!
Film wordt niet uitgezonden wel de 1e 5 delen vd 1e serie. Bij succes zal TMF wellicht meer anime gaan uitzenden. Blijft toch tikkie vreemd anime op muziekzender. Wordt gedaan in het kader vd gamesmaand op TMF.
Static doet ze, ja...quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef Hopey het volgende:
Moet nu nog alleen kijken naar Mai Otome, subt Static ze nu?
Kunnen we dat niet een beetje sturen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Bij http://www.dmx-anime.nl/anime/842.html (over Cowboy Bebop op TMF) zag ik dit staan tussen de reacties:
[..]
Dus hopen dat het een succes wordt, dan kunnen we misschien meer anime verwachten.
Apart topic voor Cowboy Bebop? Is er alquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef Jordy-B het volgende:
Er kan sowieso wel even een apart topic voor geopend worden... woensdag, ofzo.
Ik heb nu alle afleveringen van Samurai Champloo gedld en tot episode 8 gekeken en ik moet zeggen dat het me wel bevalt. Leuk getekend, apart sfeertje, grappige verhaallijn en veel verwijzingen naar Nederlandquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:33 schreef H4ze het volgende:
[..]
Het is idd wel leuk om naar te kijkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:15 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ik heb nu alle afleveringen van Samurai Champloo gedld en tot episode 8 gekeken en ik moet zeggen dat het me wel bevalt.
-knip-
is best een goeie serie, maar soms wat moeilijk te volgen.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:02 schreef Hopey het volgende:
Of Fantastic Children?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het verschil eigenlijk tussen 'subs' en 'dubs'. kep echt geen idee.
iemand zei net op een torrent trackerquote:"als het maar geen engelse dubbs zijn, subs vind ik wel oké"
[ Bericht 31% gewijzigd door SureZal op 02-11-2005 21:14:26 ]すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:06 schreef SureZal het volgende:
OMFG!Dubs is gesproken (nagesynchroniseerd) en subs zijn ondertitels volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is het verschil eigenlijk tussen 'subs' en 'dubs'. kep echt geen idee.
iemand zei net op een torrent tracker
[..]
Dus engelse dubs is engels gesproken en engelse subs is engels ondertiteld.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seen it all done it all, can't remember most of it
quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef Hopey het volgende:
Dubben is nasynchroniseren in engels, dus alles in het engels gepraat met voiceactors.
En subs zijn subtitles, ondertitels.
Zo was het als ik goed had.ty for the info.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik snap niet dat iemand Bleach afleveringen gaat opsparen![]()
als ze eenmaal uit zijn en je moet ze nog kijken, oké. Maar dude, waarom opsparen elke week wachten vind ik juist wel iets hebben![]()
(maar goed, ieder zn 'ding')すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
Naja ik heb die ep toch gekeken, had hem toch al binnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:50 schreef SureZal het volgende:
[..]
ty for the info.
ik snap niet dat iemand Bleach afleveringen gaat opsparen![]()
als ze eenmaal uit zijn en je moet ze nog kijken, oké. Maar dude, waarom opsparen elke week wachten vind ik juist wel iets hebben![]()
(maar goed, ieder zn 'ding')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |